Kazadan sonra tutanak tutmadan giden taraf

Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
375
Rica ederim.

Ok.gece 00:00'dan sonra olsaydı,yetkili kolluk tutanağı isteniyor.

Hocam saat farketmez 7 24 vatandaş maddi hasarlı kazayı eksik evrağı yok ise alkol yok ise kendisi tutacak.Ayrica arkadaş kaza yerinden ayrılmayıp polisi arayıp beklemeliydi. Fotoğraf var diyor olayın olduğu polis merkezine gidip davacı şikayetçi olacak fotoları verecek. Işlem şöyle yürüyor polis merkezi kamyonun ruhsat sahibini karakola davet ediyor o da sürücüyü temin ediyor foto olduğu için bir sürücü gelecek .bir şekilde zararını temin edersin ama uzun sürebilir.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Hocam saat farketmez 7 24 vatandaş maddi hasarlı kazayı eksik evrağı yok ise alkol yok ise kendisi tutacak.Ayrica arkadaş kaza yerinden ayrılmayıp polisi arayıp beklemeliydi. Fotoğraf var diyor olayın olduğu polis merkezine gidip davacı şikayetçi olacak fotoları verecek. Işlem şöyle yürüyor polis merkezi kamyonun ruhsat sahibini karakola davet ediyor o da sürücüyü temin ediyor foto olduğu için bir sürücü gelecek .bir şekilde zararını temin edersin ama uzun sürebilir.


Bağlı karakola gittim maddi hasarlı kazalara biz bakmıyoruz dediler yaralanma varsa bakıyoruz trafik mahkemesine gideceksin dediler üstat.
 
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
375
Bağlı karakola gittim maddi hasarlı kazalara biz bakmıyoruz dediler yaralanma varsa bakıyoruz trafik mahkemesine gideceksin dediler üstat.

Antalyada trafik mahkemesi olmadığı için bilemedim.O zaman direkt adliyeye trafik mahkemesine başvurun daha hızlı ilerler süreç bir şekilde zararınız karşılanır ama zaman alır elbet.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Esasında öyle bişey olduğu zaman adam kaçsa bile polisi arayıp olay yerinde tutanak tutturmak. Yoksa @Levent in söylediği gibi halledilebilir.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Can ve mal güvenliğimiz yok. Şimdi instgramda gördüm, minibüsçüler motorcu bir kız arkadaşı öldüresiye dövmüşler. Maddi hasara yaptırım yok,can a kasta yaptırırım yok. Ne biçim bir ülke olduk...
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
23
Arkadaşlar da söylemiş, kazadan sonra kesinlikle olay yerinden ayrılmıyor,155 i arayıp trafik ekibi istiyorsunuz,ardından bölge polis merkezine gidip müracaat ediyorsunuz.kaza olur trafik ekibine kaza tespit tutanağı tutturmadan polis merkezine geçerseniz,olay yerini terk etmiş olursunuz.bu yüzden karakol işlem yapmaZ,mahkemeye başvurmanız gerekir.ne kadar beklerseniz bekleyin trafik ekibi gelmeden ayrılmayın.işleyiş bu şekilde.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
dün bende karakola şikayetçi olmaya gittim yaralanma yoksa biz bakmıyoruz dediler trafik mahkemesine gitmem gerekiyormuş
Polisleri işgüzarlığı bakmak zorunda, benim kuzen Honda civici hafif çizdi tampona tartıstılar vs adam şikayetçi olmuş 1 saat sonra karakoldan aradılar. Herşey poliste bitiyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst