15 Gün Evli Kalıp 4 Sene Nafaka Ödemek..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
En kötü zamanlarımızda yardımımıza koşan, ilk göz ağrımız elimize bile o masrafı yapmamışızdır. En fazla bir yüzük bir saat..
Yazık lan bize
Evlenmeyin olum..
Bakın hafis bile var:
"Yeyiniz içiniz ama israf etmeyiniz"

Evlilik hayat israfıdır.

Ne demiş sokrates,
Evlenince eşin iyiyse mutlu
Eşin kötüyse filozof olursun.

Evlilik hayat israfıdır, büyük bir söz bence.
Filozof olmamdaki emeği geçen herkese teşekkürler..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
En kötü zamanlarımızda yardımımıza koşan, ilk göz ağrımız elimize bile o masrafı yapmamışızdır. En fazla bir yüzük bir saat..
Yazık lan bize
Evlenmeyin olum..
Bakın hafis bile var:
"Yeyiniz içiniz ama israf etmeyiniz"

Evlilik hayat israfıdır.

Ne demiş sokrates,
Evlenince eşin iyiyse mutlu
Eşin kötüyse filozof olursun.

Evlilik hayat israfıdır, büyük bir söz bence.
Filozof olmamdaki emeği geçen herkese teşekkürler..

Evlilik hayatımda başıma gelen en güzel şey.
Umut her zaman vardır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
[url]https://i.hizliresim.com/1Jk595.jpg[/url]
Sen dağda taşta kelle koltukta görev yap. 3-5 kuruş paranda böyle insanların gözü olsun. Yazıktır!

Bunları görünce aklıma gelen;

hqdefault.jpg
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Üniversitede öğrencilere verilen burs gibi bir olay bu bana göre, o bursu alanların bir çoğu çatır çatır ilk günlerde içki, sigara ve eğlenceye harcayarak bitirirlerdi, çok azı gerçekten öğrenimi için gerekli olan ya da ihtiyacı olan şeyler için harcardı.
Nafaka da öyle bana göre; ihtiyacı olan kadınlara verilmesi bizim kültürümüzde olması gereken birşey( ülkemizde dul kadın halen DULKADIN'dır ne yazık ki birçok kişinin gözünde), ama herşeyde olduğu gibi bunun da gerekliliği, kontrolü vs yapılmıyor.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
En kötü zamanlarımızda yardımımıza koşan, ilk göz ağrımız elimize bile o masrafı yapmamışızdır. En fazla bir yüzük bir saat..
Yazık lan bize
Evlenmeyin olum..
Bakın hafis bile var:
"Yeyiniz içiniz ama israf etmeyiniz"

Evlilik hayat israfıdır.

Ne demiş sokrates,
Evlenince eşin iyiyse mutlu
Eşin kötüyse filozof olursun.

Evlilik hayat israfıdır, büyük bir söz bence.
Filozof olmamdaki emeği geçen herkese teşekkürler..

Düşüncelerimi değiştiriyorsunuz bayım.
Lütfen..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

[url]https://i.hizliresim.com/1Jk595.jpg[/url]
Sen dağda taşta kelle koltukta görev yap. 3-5 kuruş paranda böyle insanların gözü olsun. Yazıktır!

Allah bunların belasını versin.
Olan uzmana oluyor kelle koltuk yaşamları var laflara bak hele.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Şu an evliyim, Mutluyum ama gerek yok baba evlenmeye.... Hani bişey olurda boşanırsam ve tekrar evlenirsem bütün MT üzerimden geçsin...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Yazık yav. Dini nikah ile yaşayanları görünce kızardım. Ama böyle durumda mantıklı bile geldi.

Allah kimseyi böyle insanla karşılaştırmasın.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Bende ayrılırken 2 çocuğu anneye verip birde kendisi aman yerse diye tek lira gondermeyen adam gördüm,
yani o kadın o çocukları buyutmek için hayatını veriyor, ama adam parası kadının bogazından geçiyor diye hayıflanıyordu,
La serefsiz sen her gece başkalarıyla çatır çatır yiyosun ama ...

ya bırakın lanet gelsin erkeklerden..
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Bende ayrılırken 2 çocuğu anneye verip birde kendisi aman yerse diye tek lira gondermeyen adam gördüm,
yani o kadın o çocukları buyutmek için hayatını veriyor, ama adam parası kadının bogazından geçiyor diye hayıflanıyordu,
La serefsiz sen her gece başkalarıyla çatır çatır yiyosun ama ...

ya bırakın lanet gelsin erkeklerden..

Ve savaş başlar..... :)

kamikaze-cat6.gif
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Bende ayrılırken 2 çocuğu anneye verip birde kendisi aman yerse diye tek lira gondermeyen adam gördüm,
yani o kadın o çocukları buyutmek için hayatını veriyor, ama adam parası kadının bogazından geçiyor diye hayıflanıyordu,
La serefsiz sen her gece başkalarıyla çatır çatır yiyosun ama ...

ya bırakın lanet gelsin erkeklerden..

Çocuğunun nafakasini vermeyene lanet olsun hakkaten ama burdaki olay çok farklı.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
2 eylül düğünüm var.
Alayınızı bekliyorum.:cherry:
(Erik dalı kesinlikle çalınmayacak)
https://youtu.be/BcjoGIoErdE

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Bende ayrılırken 2 çocuğu anneye verip birde kendisi aman yerse diye tek lira gondermeyen adam gördüm,
yani o kadın o çocukları buyutmek için hayatını veriyor, ama adam parası kadının bogazından geçiyor diye hayıflanıyordu,
La serefsiz sen her gece başkalarıyla çatır çatır yiyosun ama ...

ya bırakın lanet gelsin erkeklerden..

Konuyu carpitmayin. Konu cocuga verilen para degil.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
İslam dininin bakışı şöyledir

İslamda devamlı nafaka yoktur...4 ay bekleme süresinde erkek kadına bakmakla yükümlüdür.Ama ucu açıktır örf ve adetlere göre değişebilir. Ama mehir kesinlikle kadının hakkıdır.nikah akdi anında belirlenen miktar verilmeden erkek boşayamaz..

Öte yandan boşanmış bir kadının geçimi yakınlık silsilesine göre her erkekğin borcudur. Şöyleki boşanmış bir kadın yokluktan mağdur olursa çevresindeki tüm Müslümanlar bundan sorumludur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende ayrılırken 2 çocuğu anneye verip birde kendisi aman yerse diye tek lira gondermeyen adam gördüm,
yani o kadın o çocukları buyutmek için hayatını veriyor, ama adam parası kadının bogazından geçiyor diye hayıflanıyordu,
La serefsiz sen her gece başkalarıyla çatır çatır yiyosun ama ...

ya bırakın lanet gelsin erkeklerden..

Buradaki olay ve insanların rahatsız olduğu olaylar ortada. Kimse çocuklara bakılması için nafakanın verilmesine karşı değil, en azından kimse böyle bir şey yazmadı. Siz de anında çirkinleşip erkekleri genelleyip lanet okuyorsunuz. E biraz da ben genelleyeyim o zaman cevap hakkı doğdu sonuçta.

İşinize gelince güçlü kadın imajı adına her şeyi yapıyorsunuz. "Niye? Kadınım diye yapamam değil mi? Erkekler yapabilirse kadınlar da yapar! Evet biz kadınlar hep ataerkil toplumda hede hödö. Ezilen kadın. Kadın kadın kadın. Bayan değil! Ve kadın. Feminizim! Yaşasın kadın! Yaşasın ikizler!"

E hani eşittik? Toplumda eşit görülmek değil mi sızlanılan durum? Ben erkeğe nafaka verildiğini duymadım. Başlıktaki örnekler ile dolu ülke. Nafaka kesilmesin diye gizli ilişkilerle dolu. Ne oldu güçlü kadın imajına? Ne oldu eşitliğe? Bir kadın sinirlendiğinde bir erkeğe rahatça vurabiliyor, çok rahat bir şekilde tokat atabiliyor, hakaretler savurup sesini yükseltebiliyor. Bir erkek yapsa anında kadına şiddet. Tabii ki kadına şiddete sonuna kadar karşıyım, şiddetin kendisine karşı olduğum gibi. Ama ben erkeğe şiddet diye bir şey duymadım. (istisnalar kaideyi bozmaz)

Kadın ve erkek eşit değildir, kadına karşı pozitif ayrımcılık vardır. Hükümetin takındığı ataerkil tavır kaideyi yine bozmaz, sonuçta modern bir çok insan bunu da desteklemiyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
İslam dininin bakışı şöyledir

İslamda devamlı nafaka yoktur...4 ay bekleme süresinde erkek kadına bakmakla yükümlüdür.Ama ucu açıktır örf ve adetlere göre değişebilir. Ama mehir kesinlikle kadının hakkıdır.nikah akdi anında belirlenen miktar verilmeden erkek boşayamaz..

Öte yandan boşanmış bir kadının geçimi yakınlık silsilesine göre her erkekğin borcudur. Şöyleki boşanmış bir kadın yokluktan mağdur olursa çevresindeki tüm Müslümanlar bundan sorumludur

abi cvp yazacaktım ama neyse
geçen orospunun biri bence 4 evlilik yasal olmalı diyor dinimiz de var diyor
evet dinden iman dan haberi var var ama aklı başka yerde
(orospu dedim çünkü bi adama bi kadın yetmeye bilir diyor eşim eve bi kadın getirse benim hoşuma gidiyor diyecek kadar da geniş bi kadın )
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
abi cvp yazacaktım ama neyse
geçen orospunun biri bence 4 evlilik yasal olmalı diyor dinimiz de var diyor
evet dinden iman dan haberi var var ama aklı başka yerde
(orospu dedim çünkü bi adama bi kadın yetmeye bilir diyor eşim eve bi kadın getirse benim hoşuma gidiyor diyecek kadar da geniş bi kadın )

Allah'tan cevap yazmadın,yazsan ne olurdu acaba. :)

Kur'an'ı Kerim'de açık ayetlerle 4 kadını nikahına alabilir (alır değil) hükmü açıktır. Ve bununda şartları vardır.

İster inanırsın, ister inanmazsın ...

Hal böyle iken ""orospunun"" ne dediğinin önemi yoktur
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bende ayrılırken 2 çocuğu anneye verip birde kendisi aman yerse diye tek lira gondermeyen adam gördüm,
yani o kadın o çocukları buyutmek için hayatını veriyor, ama adam parası kadının bogazından geçiyor diye hayıflanıyordu,
La serefsiz sen her gece başkalarıyla çatır çatır yiyosun ama ...

ya bırakın lanet gelsin erkeklerden..

Bak şu konuda haksızsınız erkek teklif eder kadın kabul eder..Eee sizin seçiminiz bu erkek öyle değil mi kendi düşen ağlamaz o yüzden nadir istisnalar dışında hiçbir kadının mağdurluğuna inanmam..

Ayrıca çocuk için alınan nafakaya kimse birşey demiyor vermeyen erkekin Allah celli celalü belasını versin sübhaneke dinimiz amin..Ama kadınlara verilen nafaka bir süre kendi hayatını düzüp ayakta durana kadar verilmeli ama bu açıkça artık rant olmuş gözüküyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst