cbr 125 teyp takılır mı???

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Teyp takacak yer var mı?
Var da ben mi göremiyorum?
Ben bile zor sığıyorum yaaa:mrgreen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
teypten başka yanar dönerli ışıklar yapalım :queen:
birde bu vakitte teyp dinlenmez yapalım bi mp3 çalar sistemi :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
al bendende o kdar bence çok saçma madem dikkat çekmek istiyorsun o zaman ayaklarınla kullan motoru bence her ikiside aynı ha ayakla motor kullamak hada cbr teyp takmak bence sen daha sağlıklı şeyler yap mesala tam koruma falan al o zaman dikkat çekersin işte tabi istediğin buysa
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Heh ! bir o kalmıştı... Nereye sokucaksın o teyibi ? Yavru kedinin bile girmediği o ufak bagaj dediğimiz yeremi ? Bence, iğrenç olur :farao:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
133
abi yapmayın yaa vazgeçin o sevdadan motora teyp mi takılır yaa motorun doğasına aykırı bi kere. çok istiosan al bi mp3 player kulaklığını tek kulağına tak.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Sanayide tesisatlı sarı sis farlı cbr 600 r görünümlü cbr 125 satıyorlarmış duyduğuma göre :queen: (kızma bak)

Espiri bir yana teyp takmak hem motorun dışarıdan hoş görüntüsünü bozar, hemde sen dışarıdaki sesleri duymazsan trafikte problem yaşarsın.

En güsel örnek mp3 playerlar ;)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
117
taktır yaa ne demek... türkün biri ferrariye lpg taktırmaya kalkmıştı....yanlız bigün birileri gelipte hondadan motorunu almaya kalkarlarsa sakın şaşırma :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
motora gore degısır cok ses cıkarmadan calısan bır motorda dısardan ılgı cekmıcek kadar ses acıp kulanılabılır kımsede sesın senden geldıgını sen durmadıkca anlamaz sende dısardakı seslerden mahrum kalmasın,
hem motora hemde kişiye baglı bu olay..
amaç muzık dınlemekse dınlenebılır bence.. ve bazı arkadaslar motorun dogasına aykırı yazmış motor kulanıcılarının cogu motor sevdalısı olabılır ama bazı kısıler var ekmek parası ıcın veya yol parası makul dıye motoru tercıh edebılır bu durumdada doğa ya bakmaz iş, zevk meselesi bence..
ben ne arabalar gordum arkaya adam yarış otomobıllerındekı gıbı bagaja ruzgarlık taktırmış kocaman bence yakışmamış aynı zamanda sadece goruntu başka bırsey deyıl.. ama buraya bırısı boyle bırsey yapcam dese adama aracın dogasına aykırı veya cok dıkkat ceker dıyemesın ayıp yanı zevk bu..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
133
motora gore degısır cok ses cıkarmadan calısan bır motorda dısardan ılgı cekmıcek kadar ses acıp kulanılabılır kımsede sesın senden geldıgını sen durmadıkca anlamaz sende dısardakı seslerden mahrum kalmasın,
hem motora hemde kişiye baglı bu olay..
amaç muzık dınlemekse dınlenebılır bence.. ve bazı arkadaslar motorun dogasına aykırı yazmış motor kulanıcılarının cogu motor sevdalısı olabılır ama bazı kısıler var ekmek parası ıcın veya yol parası makul dıye motoru tercıh edebılır bu durumdada doğa ya bakmaz iş, zevk meselesi bence..
ben ne arabalar gordum arkaya adam yarış otomobıllerındekı gıbı bagaja ruzgarlık taktırmış kocaman bence yakışmamış aynı zamanda sadece goruntu başka bırsey deyıl.. ama buraya bırısı boyle bırsey yapcam dese adama aracın dogasına aykırı veya cok dıkkat ceker dıyemesın ayıp yanı zevk bu..

otomobile yapılacak modifiyeler bazıları her ne kadar komik olsa dahi otomobile gayet düzgün bi şekilde takılabilio rüzgarlık, side skirt, jant, kaput vs. vs. bunlar zaten bi yere kadar otomobilde olan şeyler fakat cbr 125 i gördüysen anlarsın ki o motorun hiç bi yerine teyp takamazsın. aslında takamazsında değil hırs yaparsan takarsın ama ne teybi kontrolün doğru düzgün olur ne de motoru. hiç bi racing motor (gerçi cbr 125 için racing die satılsa bile bence tam olarak racing değil) tüketici buna teyp takar da yolda neşesini bulur die üretilmemiştir. haliyle de motorun doğasına aykırıdır. zevk meselesi konusuna diyeceğim hiç bişi yok herkesin kendi seçimi
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
valla scooter olurda cbr125 gibi bi alete uymaz bence.vazgeçin böyle sevdadan.gülerler adama .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi amelede görmüştüm takılır tabi niye takılmasın bikaçtanede mor ışık koyarsın oooooooh deymeyin keyfime:queen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
sen söyledikten sora gidip donniedarko'nun motoruna taktım ben. çok güzel oldu, hasan abi hayran kaldı.
bundan sonra motoruna daha bir şevkle severek bineceğine eminim:mrgreen:
hasan abiyle bir sonraki projemiz ise cbr 125'e polis radyosu takmak!! böylece br basın mensubu olarak haber atlamayacak bundan sora:p :p :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
sen söyledikten sora gidip donniedarko'nun motoruna taktım ben. çok güzel oldu, hasan abi hayran kaldı.
bundan sonra motoruna daha bir şevkle severek bineceğine eminim:mrgreen:
hasan abiyle bir sonraki projemiz ise cbr 125'e polis radyosu takmak!! böylece br basın mensubu olarak haber atlamayacak bundan sora:p :p :queen:

:p bi de yanlara fotoğraf makinesi taktırmak istiyorum :mrgreen: gidona cd sallandırıp yan grenajlara 'tek rakibim thy' filan yazsam mı acep :p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
:p bi de yanlara fotoğraf makinesi taktırmak istiyorum :mrgreen: gidona cd sallandırıp yan grenajlara 'tek rakibim thy' filan yazsam mı acep :p
tabi yaparız hasan abi ayıp ediosun:cherry:
nası memnun kaldın ama di mi?:cherry:
stajı thy de yaptım zaten, sana thy logosu buluruz dert değil.
farlar ampüllerini söker içine foto makinasını yerleştiririz, rügar ve titreşimden de fazla etkilenmez böylece:queen:

ha bi de motorun her yerine çakar takarız, flaş niyetine kullanırsın onları da:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
neyse bu kadar değerli bir topice bu kadar rating yeter :p
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
18
abi sen tey dınlemek istiyosan bi arba al motora teypmi olur ya sacmalamayın ya
:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst