Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 24 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
takılır abı ya.....ben 350 jawama taktıktan sonra sen nıye cbr 125 e takamayacaksınkı.....hemde 4 hoparlörlü...gercı ben dogru düzgün ses alamamıstım ama olsun.....ama yavas ve aheste aheste gıderken cok güzle oluyor....goyom ankaralı namıgıda SALLA YAVRUM SALLAAAAA.......... ohhhh bı güzel oluyokı......teybı de far grenajının oraya monte ettım bazen motorla cukurdan zıplayınca yerınden cıkıp gucama düşüooo....yerıni saglam yaptıktan sonra bıseycık olmaz....gs500 ü trafıge cıkarıyım onada takcam...zaten jawadakı teyb ı söküp almıstım yenı motora takarm dıyeeeeee :cherry: :cherry: