cbr 125 teyp takılır mı???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
takılır abı ya.....ben 350 jawama taktıktan sonra sen nıye cbr 125 e takamayacaksınkı.....hemde 4 hoparlörlü...gercı ben dogru düzgün ses alamamıstım ama olsun.....ama yavas ve aheste aheste gıderken cok güzle oluyor....goyom ankaralı namıgıda SALLA YAVRUM SALLAAAAA.......... ohhhh bı güzel oluyokı......teybı de far grenajının oraya monte ettım bazen motorla cukurdan zıplayınca yerınden cıkıp gucama düşüooo....yerıni saglam yaptıktan sonra bıseycık olmaz....gs500 ü trafıge cıkarıyım onada takcam...zaten jawadakı teyb ı söküp almıstım yenı motora takarm dıyeeeeee :cherry: :cherry:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
94
yaa :mrgreen: abi motora teyp felan bence çok mantıksız ya kusura bakmayın ama müzik dinliceksen al bi mp3 tak kulana ama dikkatin dağılabilir yani kazaya bile sebeb olabilir ben motorda teyp müzik olayına karşıyım :queen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
kaç ay önceki topic bu.. hortlatmış birisi.
konuyu açan arkadaş takmışmıdır bilmiyorum bu zamana kadar.

motoruna teyp takanlar için söyleyebileceğim tek kelime var. 4 harfli. boşlukları doldurun : K..o
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç ay önceki topic bu.. hortlatmış birisi.
konuyu açan arkadaş takmışmıdır bilmiyorum bu zamana kadar.

motoruna teyp takanlar için söyleyebileceğim tek kelime var. 4 harfli. boşlukları doldurun : K..o

kötü bır şeyse ve bana dıyorsan tönüge çiriyme :p
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bende lespaulla aynı gorüşteyim arasıra mp3 takıorum kaskın içinde ii oluo ama fazla acmıom sesi tabi mp3 u takınca dikattimi daha fazla veriom cevreme ozelliklede arkama dikiz aynasında sureklı bakıorum

tam senin aradığın şey die umuyorum resmi al bakalm
3pw5vv9.jpg


herhalde konun cevabını en ii bu reesim verdi fakat ben ped tasvip etmiorum bu olayı...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
eğer motora teyp düşünüyorsan sen motorcu olamazsın arkadaşım şayet teyp takacaksan da kayıklı planetler var ondan al kolon felan atarsın:pr:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
bundan daha güzeli vardı. Motora LCD tv takılırmı diye bir başlıktı ve işin daha ilginci gercekten LCD takan vardı :)
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
27
Niye takılmasın ki 50cc PGO ya bile takılıyo ama orjinalde teyp yoksa ben takmam yakışmıyor...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
25 karakterlik yuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hatta çüüüüşşşşşşşşşşşşş
güzelim rüzgarı, doğayı dinlemek varken...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motora teyp takip birde rengarenk i$iklarla donatip janjanli motorlarla gezen cilgin EY TÜRK GENÇLİĞİ .. Kelimeler kifayetsiz kalir $imdi yorum yapmaya :)
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
214
Ferrari ye Tüp Takan bir milletiz neden Olmasın :mrgreen: ama bana soracak olursan al bi mp3 player tak kaskını üstüne ohhh fıstık walla motorun sesini bile duymazsın :mrgreen: ama sürerken daha dikkat et korna seslerinide duymabilirsin. :p :cherry:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
sadece korna seslerini duyamasan iyi.
arkandan K..O diye bağıranları da duyamazsın:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motora teyp Takmak Dikkat dağıtıcı birşey bence üstelik takıcak yerde yok saçma ve basit bişi
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
tam bir amele klasiiği. araba gibi değil bu herbir yanı açık. sen müzk dinleyecen diye millete de dinletmenin anlamı yok! ama yapn çok biri çin ybr çakmsı motoruna oto teybi takmış gidonun altına etrafını kapattırmış arka kutuyada kolon koymş yarıldım!

illaki müzik dinlemek istiyorsan al bir mp3 player dinle ki bunu da tavsiye etmem çevreden gelen sesleri duyamıyorsun ve birde gaza gelme olayı var. bulutsuzluk özleminden, yine düştük yolllara çıkıyor her mototra binişimde (ah şu ipo shuffle!) bende bu şarkıyla öylle bir gazza geliyorum ki gideceğim yeri kaçııyorum!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst