İdam cezasının artık ihtiyaç haline gelmesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İdam kurtuluştur, yaşarken binbir türlü eziyeti diğer canlılara yaşatan kişiye bir çırpıda ölüm ödüldür.

Hapishane sistemi yenilenmeli. Yan gelip yatma yeri olmakdan çıkarılmalı. Mesela ağır suç işlemiş kişileri devlet ve insanlık yararına kullanabiliriz.

Nasıl mı?

Günde 14 saat ağır ve tehlikeli işlerde çalıştırarak tabii ki. Mesela ülkemizin hızlı trenlere ihtiyacı var fakat coğrafi yapısı müsait değil deniyor. Kardeşim yol açmak için kullan hapishanede yatan mahkumları, vur zincire 14 saat taş kırdır, toprak kazdır, kalas taşıt...
İş kazası geçirip ölenler mi oldu? Bu işin fıtratında var der geçersin. (yapılmayan şey değil ülkemizde)
Kömür madenlerinde niye gencecik vatan evlatlarını telef ediyoruz ki, sok müebbet yemiş tecavüzcüleri kömür madenlerine, günde 14 saat kazma kürek sallarken yaptıkları hatayı da bolca düşünecek vakitleri olur hem.

Ardından da akşamları koğuşlara değil, 6 metrekarelik (3mt-2mt) odalara (tecrit ederek) koy. Çalışmak istemeyen olursa (tercih şansı önemli tabii ki) onlara da günde 3 değil tek öğün yemek ve sadece penceresiz odada kalma şartı olacak. Sadece haftada yarım saat gün ışığı göstereceksin. Bir canlı sesine muhtaç edeceksin. Bence gayet insani bir seçenek.

Bu dediklerin insan haklarına aykırı diye düşünüyorsanız, bence çocuklara tecavüz edilmesi de insan haklarına aykırı. O yüzden çok da mantıksız görmüyorum bu cezaları.

Haaa, bizim ülkede bu sistemi uygulamak isteseler ilk tecavüzcüleri, gaspçıları, hırsızları ve katilleri sokağa salıp,muhalif siyasi düşünceye sahip kişileri suçlayıp bu şartlarda mahkum ederler ya, işte burası da işin asıl tartışılması gereken kısmı.

Dipnot: Balık baştan kokar (bir atasözü)

Hak hukuk ülkede yerini bulsa suç oranlarının düşmesi için yeterli aslında idama hiç gerek yok. Bizim sorunumuz hükümetin varolan ceza sistemimizi uygulamıyor olması veya işine geldiği gibi uyguluyor olması. Adam bir şekilde az ceza alırım veya hiç almam diye yola çıkarak yapıyor ne yapacaksa. Şimdi düşünün gözü dönmüş bir insansınız ve birini herhangi bir sebeple öldüreceksiniz koydunuz kafaya. Sonunda ise ceza alacağınızı biliyorsunuz kaçamayacaksınız. Peki idam edilip bir anda yok olmayı mı tercih edersiniz yoksa ömür boyu alıntıladığım mesajdaki gibi çalıştırılmayı mı tercih edersiniz? Dimi bence de idam edilmek daha cazip geldi, ne diye hayatımın sonuna kadar köle gibi ağır şartlarda çalıştırılayım ki. Bu yüzden idam aslında başka bir pencereden baktığınızda güzel bir kurtuluş yolu.

Başlığı açan arkadaş neden suçlunun ömür boyu vicdan azabı çekmesi, ağır şartlarda ülke için çalıştırılması, öldükten sonra da organlarından yararlanmak varken onu bu cezadan kurtarmayı seçmem gerektiğini açıklarsa ben de idamı desteklerim.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
318
Motosikleti
Vespa GTS300 SS, Honda CRF250 Rally
arkadaşım konuyu cıvıtmaya gerek yok,burda mizah yapmıyorum.

"Alkollu sürücü kaldırıma çıktı 2 kişiyi öldürdü" ya benim kızımı oğlumu bole serefsizler öldürecek oyle mi ? IDAM

"Piyasadan topladıkları küflü,tarihi geçmiş peynirleri eritip insalara yedirdiler" Para kazanacaksın diye halkın sağlığı ile oynayacaksın hee mi ? IDAM

Bu ülke çiçek olur çiçekkk!!

Ciddiydim :(
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
CMUK'un 3 te 1 kısmını ve iyi hali kaldırın yeter. Kasten planlayarak adam öldürsen en fazla 8 sene yatıyorsun bunlar yüzünden..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Hak hukuk ülkede yerini bulsa suç oranlarının düşmesi için yeterli aslında idama hiç gerek yok. Bizim sorunumuz hükümetin varolan ceza sistemimizi uygulamıyor olması veya işine geldiği gibi uyguluyor olması. Adam bir şekilde az ceza alırım veya hiç almam diye yola çıkarak yapıyor ne yapacaksa. Şimdi düşünün gözü dönmüş bir insansınız ve birini herhangi bir sebeple öldüreceksiniz koydunuz kafaya. Sonunda ise ceza alacağınızı biliyorsunuz kaçamayacaksınız. Peki idam edilip bir anda yok olmayı mı tercih edersiniz yoksa ömür boyu alıntıladığım mesajdaki gibi çalıştırılmayı mı tercih edersiniz? Dimi bence de idam edilmek daha cazip geldi, ne diye hayatımın sonuna kadar köle gibi ağır şartlarda çalıştırılayım ki. Bu yüzden idam aslında başka bir pencereden baktığınızda güzel bir kurtuluş yolu.

Başlığı açan arkadaş neden suçlunun ömür boyu vicdan azabı çekmesi, ağır şartlarda ülke için çalıştırılması, öldükten sonra da organlarından yararlanmak varken onu bu cezadan kurtarmayı seçmem gerektiğini açıklarsa ben de idamı desteklerim.

Peki ölen adama sorsak yaşamayı mı ömür boyunca ağır işte çalışmayınız istersin diye cevabı ne olur. Merak etme hiç bir suçlu ölümü kurtuluş olarak görmez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki ölen adama sorsak yaşamayı mı ömür boyunca ağır işte çalışmayınız istersin diye cevabı ne olur. Merak etme hiç bir suçlu ölümü kurtuluş olarak görmez

Ölen adama soru sorulabileceğini ilk sizden duydum. Siz sanırım sordunuz da oradan biliyorsunuz "hiç bir suçlu ölümü kurtuluş olarak görmez" diyebildiğinize göre. Kodeste zaman geçirmiş de olabilirsiniz. Çok emin konuştunuz da o bakımdan soruyorum.

Meraktan soruyorum sizin inançlı bir insan olduğunuzu biliyorum o yüzden dikkatimi çekti. "...ölen adama sorsak yaşamayı mı ömür boyunca ağır işte çalışmayınız istersin diye cevabı ne olur..." dediniz ve bu cümlenin arkasında yatan anafikriniz adamın ölmeyi değil yaşamayı tercih edeceğini düşünmeniz yanlış anlamadıysam. Peki sizin inancınıza göre bu dünya geçici dünya, asıl gerçek diğer taraf. Diğer tarafa sonunda geçmiş bir insan sizin inancınıza göre gerçek hayata geçişini yapmış bulunmakta. Neden tekrar geri sahte dünyaya dönmeyi tercih etsin? Biraz yanacak sonra gelsin huriler... Öyle değil miydi?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Ölen adama soru sorulabileceğini ilk sizden duydum. Siz sanırım sordunuz da oradan biliyorsunuz "hiç bir suçlu ölümü kurtuluş olarak görmez" diyebildiğinize göre. Kodeste zaman geçirmiş de olabilirsiniz. Çok emin konuştunuz da o bakımdan soruyorum.

Meraktan soruyorum sizin inançlı bir insan olduğunuzu biliyorum o yüzden dikkatimi çekti. "...ölen adama sorsak yaşamayı mı ömür boyunca ağır işte çalışmayınız istersin diye cevabı ne olur..." dediniz ve bu cümlenin arkasında yatan anafikriniz adamın ölmeyi değil yaşamayı tercih edeceğini düşünmeniz yanlış anlamadıysam. Peki sizin inancınıza göre bu dünya geçici dünya, asıl gerçek diğer taraf. Diğer tarafa sonunda geçmiş bir insan sizin inancınıza göre gerçek hayata geçişini yapmış bulunmakta. Neden tekrar geri sahte dünyaya dönmeyi tercih etsin? Biraz yanacak sonra gelsin huriler... Öyle değil miydi?

Tam öldürme anında filmi kessek öldürene sorsak ölümmü çalışma yada hapis mi. Ölecek olana sorsak aynı soruyu ikisininde cevabı yaşamak olur. O zaman öldüren de adalet için ölmeli.

Konuyu başka yere çekmek gereksiz.

Basit bir soru siz katilinize ne olmasını istersiniz.
İşin inançla ilgili olan tarafı zaten tartışmaya açık değildir. En azından benim açımdan. Kısas haktır ve nasıl kullanılacağı bellidir
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
İdam olursa ani olaylardan olmamalı planlanmis olabilir mesela tecavüz nerde yapılacağı kime yapılacağı planlıdır ama trafik kazası asli suç yoksa idam edilemez mesela sollanmaz yolda sollama veya alkollu kullanırken can alma ama önüne ani çıkan insandan kurtarmak için direksiyonu kırıp başka bir insana çarparsa idam olmaz.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Birader bu konuları çok konuştuk. Hidin git artık. Başka yeri trolle.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
15 temmuz bağımsız bir adalet sistemi ile sorgulansa, erlerin salıverilmesi gerek, rütbelilerin alınması gerek ,ayrıca yetmez, bunlar palazlanırken önünü açanların da yargılanması gerek, sınav sorularının çalınmasına sebep olanlarında yargılanması gerek, siyasilerin ve dönemin paşalarının da yargılanması gerek ama şuan yapılan yargılama sadece darbeye katılanlar ve o grupta olanları içeriyor

15 temmuz da yaşananlar karışık bir durum ,tehlikeli bölge olduğundan ,fazla da değinmek istemiyorum, sadece şunu belirtmek isterim ki, ergenekon balyoz gibi davalar ile zayıflatılan TSK miz, 15 temmuz ile dahada zayıflamıştır

Bazıları diyor ki asker emre itaat etmeseydi, zaten birçoğu emre itaat etmedi, etseydi taş atarak tankın üstüne çıkamazdı bu millet, halkımızda öyle bir gaza gelme duygusu varki ,sanırsın dünya da başka halklar yok, taş atarak tank durduran kahramanlarımız, gidin Kudüs e gidin kuzey Suriye ye durdurun düşman tanklarını da mutlu olalım :D madem çok kahraman halkımız buralara da gitsinler, taş atarak, tankları, f16 ları durdursunlar

Atatürk ,Kazım Karabekir ,Sütçü İmam gibi vatansever insanlar Kuvay i Milliye hareketini başlatmasaydı, bu halk gene kurtuluş savaşı verecekmiydi ? bizim milletimiz gerçek hayatı ,kahve köşesinde oturup ,dünyayı kurtardığı gibi sanıyor yada arkadaşta yazmış klavye başında oturup kurtarmak gibi

15 temmuz gibi olaylar için idam gelse ve adaletli bir sistem ile yargılama yapılsa ,ilk hükümetten sorgulamaya başlar, buna emin olabilirsiniz
Ayrıca asker emre neden itaat etti diyen birileri oldu ,bende askerlik yaptım, çoğumuzda yaptı ,bazı askerler emre itaat etmedi diyelim, darbe gerçekleşseydi, o emir dinlemeyen askerlerimize, ne olacaktı? bunu da sorguladınız mı ?
2000 yıllarda fetö için yargılama kararları var, örgüt kurduğu ve devleti ele geçirme planları yaptığı için, peki buna göz yuman yıllarca kol kola gezen, siyasilerin hiç suçu yok mu?

Bir önceki yorumumda bu tarz olaylardan bahsetmeye çalıştım, olaya sadece suç olarak bakıyorsunuz ,karşıdaki insanın yerine kendinizi koymuyorsunuz yıllarca bu örgüte ses çıkarılmamış, sonuçta zararı dokunmuş ve en büyük zarar TSK mize olmuş, buna engel olmayanlar, neden araştırılmıyor ,ortamı müsait hale getirenler için, özür dilemek ile bu iş kapanıyorsa, her suçlu özür dilesin, her asker kandırıldık desin !

Suriye meselesi de benzer bir meseledir, Esad gidecek, Cumayı Şam da kılacağız diyenler oldu, yıllardır Esad gitmedi ve bölge kan gölüne döndü, kuzey Irak yetmezmiş gibi, birde kuzey Suriye terör bölgesi oldu, kuzey Irak ve kuzey Suriye küçük terör gruplarından çıktı, Abd silahlarıyla ve Türk askerinin eğitmesiyle ( Peşmergeler) kocaman ordu haline geldi, şimdi burada ölen askerlerimiz, şehitlerimiz için, öngörüsü olan varmıdır ?
Tehlikeli söylemlere girmemek için, sizin düşünmeniz için ,soruyorum
Bakın Suriye saldırıya maruz kalmadan yıllar önce, mayınlı arazilerin temizlenme süreci vardı, Suriye de Hamas grubunun kampları vardı, hani İsrail ile sürekli mücadele eden grubun, şuan Kudüs için konuşan liderlerimiz varya, hah onları destekleyenler düşünsün diye söylüyorum, senin Alevi dediğin o Esad ın Suriye sinde savaştan önce, şimdi savunduğun Kudüs için, savaşan grubun, kampları vardı, o kamplar kapatıldı, senin meclise arka kapıdan soktuğun Hamas liderinin, Alevi Esad ın Surıye sinde kampları vardı,,,,, bilmem anlatabildimmi,,, bazılarına
Tezgah demiştim, öyle güzel kurulmuş ki, satılan çakma ve kalitesiz ürünler, iyi satış elemanları sayesinde, cahil kesime çok iyi satılıyor sonra Allah yardım eder, Melekler yardım eder ,diyenlere gülsemmi ,ağlasammı bilemiyorum
Allah çalışana ,hak edene verir, Müslüman veya başka Dinden olmasına bakmaz, dünya da bu işler, böyle yürüyor,doğada yaşayan hayvanlara bakarsan anlarsın hiç bir hayvan yatarak karnını doyuramaz ,et yiyenler avlanır, ot yiyenler taze ot arar ama hiçbir hayvan yatarak karnını doyuramaz
Diğer taraf zaten farklı bir konu, Allah ın verdiği aklı ,çalıştırmak yerine, be arkadaşım, sen kahraman beklemeye ,yardım beklemeye devam edersen doğadaki aç kalıp ölen hayvan gibi ortada kalırsın

konular iç içe girdiğinden, farklı örneklerle anlatmaya çalıştım ,düşünen insanlar dediklerimi anlar umarım
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,258
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
ZAMANINDA BESLEMEYİP(!) ASTIKLARIMIZ
12 Eylül 1980 Darbesi'nde İdam Edilenler

Necdet Adalı (sol görüşlü) 7 Ekim 1980 Ankara

Mustafa Pehlivanoğlu (sağ görüşlü) 7 Ekim 1980 Ankara

Serdar Soyergin (sol görüşlü) 25 Ekim 1980 Adana

Erdal Eren (sol görüşlü) 13 Aralık 1980 Ankara

Cevdet Karakaş (sağ görüşlü) 4 Haziran 1981 Elazığ

Veysel Güney (sol görüşlü) 10 Haziran 1981 Gaziantep

Ahmet Saner (sol görüşlü) 25 Haziran 1981 İstanbul

Kadir Tandoğan (sol görüşlü) 25 Haziran 1981 İstanbul

Mustafa Özenç (sol görüşlü) 20 Ağustos 1981 Adana

İsmet Şahin (adli suçlu) 20 Ağustos 1981 İstanbul

Seyit Konuk (sol görüşlü) 13 Mart 1982 İzmir

İbrahim Ethem Coşkun (sol görüşlü) 13 Mart 1982 İzmir

Necati Vardar (sol görüşlü) 13 Mart 1982 İzmir

Fikri Arıkan (sağ görüşlü) 27 Mart 1982 Ankara

Sabri Altay (adli suçlu) 23 Nisan 1982 Adapazarı

Cengiz Baktemur (sağ görüşlü) 30 Nisan 1982 Elazığ

Şahabettin Ovalı (adli suçlu) 12 Haziran 1982 Sinop

Ednan Kavaklı (adli suçlu) 18 Haziran 1982 Ankara

Ali Bülent Orkan (sağ görüşlü) 13 Ağustos 1982 Ankara

Veli Acar (adli suçlu) 13 Ağustos 1982 Isparta

Eşref Özcan (adli suçlu) 19 Ağustos 1982 Kayseri

Halil Fevzi Uyguntürk (adi suçlu) 29 Aralık 1982 Afyon

Kazım Ergun (adli suçlu) 29 Aralık 1982 Akşehir

Muzaffer Öner (adli suçlu) 29 Aralık 1982 Amasya

Adem Özkan (adli suçlu) 13 Ocak 1983 Balıkesir

Hüseyin Çaylı (adli suçlu) 13 Ocak 1983 Afyon

Osman Demiroğlu (adli suçlu) 13 Ocak 1983 Isparta

Ahmet Mehmet Uluğbay (adli suçlu) 22 Ocak 1983 Akşehir

Ali Aktaş (sol görüşlü) 23 Ocak 1983 Adana

Duran Bircan (adli suçlu) 23 Ocak 1983 Denizli

Levon Ekmekçiyan (Asala) 28 Ocak 1983 Ankara

Ramazan Yukarıgöz (sol görüşlü) 29 Ocak 1983 İzmit

Ömer Yazgan (sol görüşlü) 29 Ocak 1983 İzmit

Erdoğan Yazgan (sol görüşlü) 29 Ocak 1983 İzmit

Mehmet Kambur (sol görüşlü) 29 Ocak 1983 İzmit

Ahmet Kerse (sağ görüşlü) 30 Ocak 1983 Gaziantep

Rıdvan Karaköse (adli suçlu) 5 Şubat 1983 Akşehir

Cavit Karaköse (adli suçlu) 5 Şubat 1983 Akşehir

Süleyman Karaköse (adli suçlu) 5 Şubat 1983 Akşehir

Fatih Laçinligil (adli suçlu) 24 Şubat 1983 Keşan

Fayık Güngörmez (adli suçlu) 24 Şubat 1983 Kilis

Mustafa Başaran (adli suçlu) 30 Mart 1983 Edirne

Hüseyin Üye (adli suçlu) 30 Mart 1983 Nazilli

Şener Yiğit (adli suçlu) 20 Nisan 1983 Isparta

Cafer Aksu Altıntaş (adli suçlu) 20 Nisan 1983 Ordu

Abdülaziz Kılıç (adli suçlu) 26 Mayıs 1983 Edirne

Halil Esendağ (sağ görüşlü) 5 Haziran 1983 İzmir

Selçuk Duracık (sağ görüşlü) 5 Haziran 1983 İzmir

İlyas Has (sol görüşlü) 6 Ekim 1984 İzmir

Hıdır Aslan (sol görüşlü) 24 Ekim 1984 Burdur
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
Yaşadığımız ülke hukuk sistemi, idam cezasına uygun değildir. Bu ülke, vatandaşını 22 yıl hapis yatırdıktan sonra "kusura bakma asıl faili yakaladık" demiş bir ülkedir. Yazınızda empati yapın demişsiniz, iyi hoş yapalım empati kendimizi mağdurun yerine koyalım. Siz de empati yapın suçsuz olduğu halde idam cezasına çarptırılan bir kişinin yakını olduğunuzu düşünün. Halk vicdanı bazı durumlarda yargılama bile yapılmadan failleri idam eder emin olun. Buradan suçluları koruyormuşum gibi bir çıkarım yapılmasın lütfen, sadece adil yargılanma hakkını savunuyorum ve telafisi mümkün olmayan zararların meydana gelmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bir avukat olarak mesleğim bana hiçbir vakıanın dışardan göründüğü gibi olmayabileceğini öğretti. Akılalmaz örneklerini deneyimledim.
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
milleti birbirine kirdirmak icin yine guzel bi konu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2017
Mesajlar
0
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaşadığımız ülke hukuk sistemi, idam cezasına uygun değildir. Bu ülke, vatandaşını 22 yıl hapis yatırdıktan sonra "kusura bakma asıl faili yakaladık" demiş bir ülkedir. Yazınızda empati yapın demişsiniz, iyi hoş yapalım empati kendimizi mağdurun yerine koyalım. Siz de empati yapın suçsuz olduğu halde idam cezasına çarptırılan bir kişinin yakını olduğunuzu düşünün. Halk vicdanı bazı durumlarda yargılama bile yapılmadan failleri idam eder emin olun. Buradan suçluları koruyormuşum gibi bir çıkarım yapılmasın lütfen, sadece adil yargılanma hakkını savunuyorum ve telafisi mümkün olmayan zararların meydana gelmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bir avukat olarak mesleğim bana hiçbir vakıanın dışardan göründüğü gibi olmayabileceğini öğretti. Akılalmaz örneklerini deneyimledim.


baştan belirteyim ben Turgetson ilk hesabımı imha ettim,şimdi bunu da edecem.Son bir açıklama daha yapıyorum..

Allah kahretsin ki ilk mesajım da yazmadım bunu Mevcut sistem için değil,AKP sonrası ülke nasıl hızlı bir şekilde normalleştirilebilir düşüncesiyle açtığım bir başlıktı.

Kimisi troll dedi,nerde oğlum burada trolluk ? Her yazılanı troll diye yaftalamayın.Fikrin varsa söyleyeceksin,yoksa sus otur oturduğun yerde.

Şimdi hukukçu arkadaşım, dediğim gibi mevcut düzen için konuşmadım bu konuyu,diğer mesajlarda üzerinde durmuştum aslında.

Fakat benim görüşüme göre bu çoooook acil bir ihtiyac.Ülke kanser olmuş,kol bacak kangren bağlamış,hapishaneler dolup taşıyor.

Ne yapacaz..her yere yeni yeni hapishaneler mi inşa edecez,it kopukları neden besliyorum ben ? Bu adamlar 20 30 yıl yedikten sonra kime ne faydası olacak ?


Bakın burayı herkes okusun ;


Ben %100 kanıt olmadan kimseyi asalım keselim demedim,lafımı çarpıtıp durmayın

Olm kimse haber okumuyor mu yahu ,karısı boşanmak istiyor diye neler yapılıyor okumuyor musunuz bunları ?

Töre cinayetlerini okumuyor musunuz ?

Şu yönetmen çocuğu Porche si ile alkollu şekilde memuru oldurdu ,bunun gibi cinayetten hiçbir farkı olmayan kazaları okumuyor musunuz ?

Bunun gibi daha niceleri yok mu bu ulkede ? bunların hepsi ayan beyan kanıtları ile ortada değil mi ??


Tamam anladık,bazı tecacuz gibi bir suçalamalarda yeterli delil yoksa idam edemezsin,emin olamazsın çunku.Ama ısrarla burdan yürüyorsunuz sanki!

Bir de caydırıcı olmadığını iddia edenler ve hatta "neden tamamen sucları onleyemiyor!?" diye soranlar var .

Hepsi komik arkadaşlar...

Sen git Suudi Arabistan da veya Çin de eroin sat!! Valla dötün yiyosa yap bunu! Neymiş suçu engellemiyormuş,inanilmaz derecede azaltır, çok net!!!

Arkadaşlar bir daha söylüyorum bizim gibi Kaotik ulkeleri adam yapma yoludur bu.


"Çin'de, insan kaçakçılığı ve ciddi yolsuzluk davaları ölüm cezası ile sonuçlanabilir"
adamlarda 55 suç idam cezası kapsamında.

Neden??? 1.5 milyar nufusu anca boyle kontrol edebilirsin de ondan.

Ülke kanser ve hala aramızda tedavi olarak aspirin vermeye kalkanlar var,yazık be!
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
kardeş benim düşüncem belli idam şu ortamda olmaz, sende sonradan belirttin olmayacağını ,idam tartışılır ama şuan tartışılacak bir konu değil, ülkemiz daha kültürlü ,daha ekonomik düzeye gelir, öyle bir ortamda da suçlular artarsa, o zaman tartışılacak bir konu, henüz gereksiz bir tartışma, ayrıca insanların sert yorumlarına, fazlada takılma, bu millet böyledir, tartışarak adam döverler :D, bazı arkadaşlar, gerçekten ideolojik veya dini bakış açısına sahip ,at gözlüğü ile bakıyorlar olaylara he de geç
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst