- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu kokuşmuş ülkeyi bir nebze olsun nefes aldıracak projelerden biridir idam cezası.
İdam cezasına karşı olan kişilerin sunduğu argumanlar hem çok sığ,hem de bencilce.
Örneklerle gidelim;
9 yaşında bir çocuğunuz var,bu cocuğa okulda bir o.cocugu tarafından cinsel istismara uğradı,biraz daha sert olsun.. "tecavuz edildi"
diyelim.
İdam cezasına karşı olan humanistlere bunu soylediğimde sinirleniyorlar! hayırdır abi neden sinirlendin başkasının başına gelince çok rahat bir şekilde "idam çözüm değil yea" diyodun,noldu şimdi ?
veya 20 yaşında gencecik bir oğlunuz var,trafikte yol verme mevzusu nedeniyle adamın biri silahını çıkarıp tak kalbine sıkıveriyor..
tabi bunlar uç örnekler,sadece bu adamlara bu cezaları uygulayarak ülke rahat nefes almaz.
Ne yapmalı ? Daha genele yayılmalı bu cezaa.
Rüşvet alırken mi yakalandı ? IDAM (kucugu buyuğu yok kimse kusura bakmasın)
Mafyacılık,çetecilik(hırsızlık çetesi mesela) yaparak milletin kazandığı üç kuruşa mı göz dikiliyor ? IDAM
Bir koca,karısını döve dove mi oldurmus veya kadını komaya mı sokmuş ? IDAM
3 kişi bir olup birini linç mi ettiler ? IDAM
Bir sevgili aşkına karşılık bulamayıp sevgilisini mi öldürmüş ? IDAM
Bir insana işkence mı yapılmış ? IDAM
Bir insanın yıllardır biriktirdiği birikimlerini(telefonla dolandırıcılık yapanlar mesela) hileyle alçakça gasp mi edilmiş ? IDAM
Bir hayvanı cani duygularla öldürmüş mü veya işkence mi etmiş ? (gözleri oyulmuş kedileri düşünün,köpek dövüştüren ruh hastalarını düşünün) IDAM
Arkadaşlar bu liste daha da uzar,
"ya sende herşeye idam diyosun" demeyin.
Biz bu * ile yaşamak zorunda mıyız *.Ben bu * hapishanelerde beslemek zorunda mıyım ?
Ulan bu ülkenin gençleri universitelerde okurken devletin vereceği üç kuruş bursa muhtaç be!
Bu ülkenin çocukları ayağında yırtık ayakkabıyla okula gidiyor,ben bu yavşak sürülerini beslemek zorunda mıyım ?
Kimse bana maval anlatmısın! Yok efendim kötü insan yoktur kotu ortamlarda yetişen insan vardır diye.
Biz Norveç,İşvec değiliz arkadaşlar!Bizde şerefsiz namussuzdan bol birşey yok.Bunları rehabilite etmek için zaman ve emek harcayamayız.
Derhal bir şok tedavisi uygulamamız gerekiyor.
Burada en kririk noktayı şimdi söylüyorum;
İdam cezasını verdiğimizde adam ölüp gidiyor,kaynak israfi!!
İdam cezası bekleyen adamın işe yarayan ne kadar organı varsa alınıp ihtiyaç sahiplerine verilmeli.
Böylece böbrek,karaciğer,kalp gibi organ bekleyen güzel insanlarımızı kurtarmış oluruz.Kazan kazan durumu.
İdam cezasına karşı olan kişilerin sunduğu argumanlar hem çok sığ,hem de bencilce.
Örneklerle gidelim;
9 yaşında bir çocuğunuz var,bu cocuğa okulda bir o.cocugu tarafından cinsel istismara uğradı,biraz daha sert olsun.. "tecavuz edildi"
diyelim.
İdam cezasına karşı olan humanistlere bunu soylediğimde sinirleniyorlar! hayırdır abi neden sinirlendin başkasının başına gelince çok rahat bir şekilde "idam çözüm değil yea" diyodun,noldu şimdi ?
veya 20 yaşında gencecik bir oğlunuz var,trafikte yol verme mevzusu nedeniyle adamın biri silahını çıkarıp tak kalbine sıkıveriyor..
tabi bunlar uç örnekler,sadece bu adamlara bu cezaları uygulayarak ülke rahat nefes almaz.
Ne yapmalı ? Daha genele yayılmalı bu cezaa.
Rüşvet alırken mi yakalandı ? IDAM (kucugu buyuğu yok kimse kusura bakmasın)
Mafyacılık,çetecilik(hırsızlık çetesi mesela) yaparak milletin kazandığı üç kuruşa mı göz dikiliyor ? IDAM
Bir koca,karısını döve dove mi oldurmus veya kadını komaya mı sokmuş ? IDAM
3 kişi bir olup birini linç mi ettiler ? IDAM
Bir sevgili aşkına karşılık bulamayıp sevgilisini mi öldürmüş ? IDAM
Bir insana işkence mı yapılmış ? IDAM
Bir insanın yıllardır biriktirdiği birikimlerini(telefonla dolandırıcılık yapanlar mesela) hileyle alçakça gasp mi edilmiş ? IDAM
Bir hayvanı cani duygularla öldürmüş mü veya işkence mi etmiş ? (gözleri oyulmuş kedileri düşünün,köpek dövüştüren ruh hastalarını düşünün) IDAM
Arkadaşlar bu liste daha da uzar,
"ya sende herşeye idam diyosun" demeyin.
Biz bu * ile yaşamak zorunda mıyız *.Ben bu * hapishanelerde beslemek zorunda mıyım ?
Ulan bu ülkenin gençleri universitelerde okurken devletin vereceği üç kuruş bursa muhtaç be!
Bu ülkenin çocukları ayağında yırtık ayakkabıyla okula gidiyor,ben bu yavşak sürülerini beslemek zorunda mıyım ?
Kimse bana maval anlatmısın! Yok efendim kötü insan yoktur kotu ortamlarda yetişen insan vardır diye.
Biz Norveç,İşvec değiliz arkadaşlar!Bizde şerefsiz namussuzdan bol birşey yok.Bunları rehabilite etmek için zaman ve emek harcayamayız.
Derhal bir şok tedavisi uygulamamız gerekiyor.
Burada en kririk noktayı şimdi söylüyorum;
İdam cezasını verdiğimizde adam ölüp gidiyor,kaynak israfi!!
İdam cezası bekleyen adamın işe yarayan ne kadar organı varsa alınıp ihtiyaç sahiplerine verilmeli.
Böylece böbrek,karaciğer,kalp gibi organ bekleyen güzel insanlarımızı kurtarmış oluruz.Kazan kazan durumu.
Moderatör tarafında düzenlendi: