Tek teker Arif (Arif Razgatlıoğlu) trafik kazasında hayatını kaybetti

Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Bence arkadaşın fotoğrafı koyması iyi olmuş.
Zaten + 18'de uyarı yazmış. Bakmak istemeyen bakmasın.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
166
Motosiklet camiası yasta diye haberler görüyorum tv de. Ben yasta falan değilim. Toprak ve kardeşine ayrı, kızın ailesine ayrı üzülüyorum. Seni beni temsil eden adamların hayatını bu şekilde hatalar ile kaybetmesini pek kabul edemiyorum.

Ben kaskı koluma takıp trafikte teker yapmıyorum, kavşaklarda, yaya geçitlerinde, okul önlerinde, ara sokaklarda çok daha dikkatli gidiyorum...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Motosiklet camiası yasta diye haberler görüyorum tv de. Ben yasta falan değilim. Toprak ve kardeşine ayrı, kızın ailesine ayrı üzülüyorum. Seni beni temsil eden adamların hayatını bu şekilde hatalar ile kaybetmesini pek kabul edemiyorum.

Ben kaskı koluma takıp trafikte teker yapmıyorum, kavşaklarda, yaya geçitlerinde, okul önlerinde, ara sokaklarda çok daha dikkatli gidiyorum...

Tamam sen iyi yapıyorsun harikasın, bizim için değerli bir adamdı gençliğimizde adını sık sık duyardık, saygımız var. Kasklı mı kasksız mı kaza da kusurlu mu bunu çok düşünmüyoruz şu an biz taziyemizi yazıyoruz sevenlerine baş sağlığı diliyoruz şimdilik olay bu. Cevap hakkı olmadığı için bu yazdığında da cevap veremeyecektir kazada vefat etti çünkü kendisi, yaşıyor olsa herhalde edecek iki çift sözü olurdu ama ihmalini kendi canıyla ödedi gerisi önemli değil
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Tamam sen iyi yapıyorsun harikasın, bizim için değerli bir adamdı gençliğimizde adını sık sık duyardık, saygımız var. Kasklı mı kasksız mı kaza da kusurlu mu bunu çok düşünmüyoruz şu an biz taziyemizi yazıyoruz sevenlerine baş sağlığı diliyoruz şimdilik olay bu. Cevap hakkı olmadığı için bu yazdığında da cevap veremeyecektir kazada vefat etti çünkü kendisi, yaşıyor olsa herhalde edecek iki çift sözü olurdu ama ihmalini kendi canıyla ödedi gerisi önemli değil

Kendi canıyla ödedi de ölen kıza ne diyeceğiz?

Binmeseydi, ölümü kendi suçu mu diyeceğiz?
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
1993'te sürücü kursuna yazıldım. Motor ve trafik dersini veren öğretmenin şu sözlerini hiç unutmam : " Araç kullanırken nerede bir kaza yeri görsem, aracı tehlike oluşturmayacak güvenli bir yere çeker ve kaza mahalline gider bakarım. Sonrasında tekrar araca dönüp yola çıktığımda o ana kadar ki kullanım hızımdan 20-30 km kadar daha düşük hızda kullanmaya başlarım, kaza yerinin yaşattığı hisler doğrultusunda. Ayağım gaz pedalına basmaz olur" demişti. Ben bilgisayar başında olduğum kimi zamanlar mobese, kimi zamanda farklı araç kameralarından kaza videolarını yada kaza mahallerini izlerim, evet bunlar korkutuyor beni. Sonuçların ne kadar vahim olabileceğini unutmamamı sağlıyor. Sizlere de tavsiye ederim.

Burada hepimiz Rahmetli'nin hatalı olduğu konusunda hemfikiriz, bir çoğumuzun hoş karşılamadığı şey, söylenen ve yazılan kötü şeyler. Hepimiz suçluları biliyoruz, ceza-bela okumak, isimleriyle, yaptıklarıyla yerden yere vurmak gidenleri geri getirmeyecek. Evlenmiş ve çocuk sahibi olmuş olsaydım eğer Rahmet'linin kız arkadaşı yaşlarında çocuğum olurdu, dengi dengine insanlarla olması için eğitir ve teşvik ederdim. Sosyal olmasını isterdim, cahilce hareket etmesin isterdim. Ben bisiklete bile kaskla binerken motosiklete kasksız binmesini istemezdim. Bağnaz ve katı bir insan değilim fakat inançsız da değilim, yaşamda "vade"ye inanırım. "Vade" bellidir, sadece ölüm şeklimiz değişir. Motosiklet kullanmama karşı olan herkese de şunu söylerim: "Vade"m gelmişse eğer ölüm beni motosiklet üstünde de bulur, kaldırımda yürürken de."

Bu foruma giren ya da farklı medya yayınlarından bu habere ve görüntülere ulaşan herkesin ortak bir noktada buluşması gerekir: "Ders çıkarmak".

Lütfen sizde bu yaşanmışlıklardan ders çıkarın. Her zaman empati kurun, aceleci olmayın, ağzınızdan çıkacak sözcüklerin kimleri yaralayabileceğini unutmayın. Gerekirse o sözcükleri sarfetmeyip içinizde tutun, emin olun ki o sözcükleri içinde tutan tek siz değilsinizdir. Kaybettiğimiz bu iki can için bir kere daha Allah'tan Rahmet, arkada bıraktıklarına sabır diliyorum. Allah hiç kimseye kaldıramayacağı acılar yaşatmasın.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sevap yahut günah..
Bunları yargılamak haddimize değil.
Had bulup konusup yazanlar, tanrılığa öykünüyorlar ki; bundan öte hadsizlik yok bana göre.
Arif "abi" bir abimizdi.
Hiç kimseyi incittiğini duymadım.
Herkes sempatiyle bahsederdi ve bahsediyor.
Ben buna bakarım.
Özel hayatı kendisini ilgilendirir.
Abimiz, camiada yer bulmuş ve yıllarca da bu yerde durmuş, vatana evlat vermiş, milli sporcu haline getirip bayrağımızı dalgalandırmış, milli duyguları aşılamış ve bence görevini pek çığumuzdan iyi halde yerine getirmiş ve Emr-i Hak ile aramızdan talihsiz bir şekilde ayrılmıştır.
Kendisine ve kadın arkadaşına rahmet dilerim.
Allah'tan, sevenlerine sabır ve metanet vermesini dilerim.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Kazada bir tane doğru yok..Bir tane.Neresinden tutsan elinde kalıyor..Ve sonucu da zaten oldukça vahim..
 
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
353
Başımız sağolsun ailesine Allah sabır versin 2017 it artık hayatımızdan hep sevdiklerimizi aldın (AEA,CAN R1, ALEX745ALEJANDRO,şimdi de TTA)
 
Katılım
18 Kas 2017
Mesajlar
3
Allah rahmet eylesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

özelden atabilir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst