2018 Benelli Yeni Modelleri ( Benelli Bey ne yapıyorsunuz ? )

Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Çok güzel olmus tasarımlar.Bir ara Türkiyede Gaziantepte montajlanacak muhabbeti vardı insallah öyle olur ve gümrük vergisinden de muhaf olur ve vatandas kaliteli motora uygun fiyata biner.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
TRK 502 bile zar zor geldi.
Bakalım bunlar ne olacak.
Benelli Bey Kuba'yı bırakın da siz doğrudan Türkiye'ye gelin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
402S modeli güzel hoş lakin oturma pozisyonu biraz garip geldi bana.Yakından görüp binmek lazım.Türkiye'ye gelirse piyasaları allak bullak ederler.Ortalık fena karışır.

402S modelinin ayak peglerinin yeri gerçekten çok ilginç. Pegler olması gerekenden çok daha önde. Chopper tarzı bir oturuş sunacak gibi.

Tasarımlar şahane. Bakalım bu modeller bizim ülkeye gelecek mi? Gelirse fiyatları neler olacak, zamanla göreceğiz.

Sele yuksekligini de hesaba katarsaniz tipik cruiser ergonomisi sunmus, ayni Diavel gibi. Oturus dururken cok rahat ama orta ve yuksek hizlarda, ozellikle puruzsuz olmayan yollarda kotu. Tum agirlik kicta, ve ayaklar cok onde oldugu icin destek almak mumkun degil. Ayni sekilde otoyolda vucudun ruzgara direncine karsi tek care kollarla gidona asilmak, ki en fazla yarim saat sonra kol agrisi demek; tabii ki motosikletin tipini bozacak kocaman bir cam monte edilmedigi muddetce.

Ama sekil felaket :) Diavel isteyip butcesi el vermeyenlere birebir.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Olay tamamen satış planlamasında.Ülkemizde artık gidişat belli benzin'in pahalılaşmasi,doviz yükselmesi,enflasyon artmasi,dis borclarin cogalmasi , ve vatandasin bankalara olan borcunun yükselmesi ekonomimizin ne kadar çöktügünün en belirgen etkenleri.Ekonominin tekrar duzelecegi zamanlarada çok var hatta belki hic gelemeyebilir.Çünkü diger devletler uzayda istasyon kurarken,yeni kesifler yaparken ve teknoloji ile guclenirken,biz hala kendimizi dev aynasında görüp"Biz yüce türk devletiyiz,Osmanlı'nın torunlarıyız "vb sözlerle egomuzu sisiren aslinda basit bir motosiklet bile uretemeyen alt seviye bir ülkeyiz.Konudan saptım biraz kusuruma bakmayin :) Bence benellinin yapmasi gereken motosiklet kullanicilarina orta seviye bir fiyatla kendini sevdirmesi ve alıstırması, bu sayede piyasada daha fazla pazar payi olacağına inaniyorum.Dominar 400 ve Nk400 e karsı lansman olarak ayni fiyat bandinda veya 1 2 tık ustunde bu motosikletleri getirirse gercekten piyasa çok kuvvetli bir giriş yapar.Sonucta italyan ve kendini kanıtlamıs bir firma,tek sıkıntısı servis olur diye dusunuyorum.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Motorların tipine göre ağır olmasının sebebi genellikle ehliyet sınıfını tutturmak.
A2 sınıfı ehliyetle maksimum 35kw ve ağırlık güç oranı 0.2 ve aşağısında olması gerek. Bir motor tam 35kw ( 46 - 47 hp ) güç üretip 175 kg'den hafif olursa A sınıfı ehliyete giriyor. Dolayısı ile motorları 35kw yaptılarsa 180 - 190 kg bandında yapıyorlar ki, A2'ciler sevinsin :) Hatta bu motorlar daha daha önce çıksa, benim kafamdaki insanlar muhtemelen hiç A sınıfı ehliyet de almazdı. :)
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Çok iyi olmuş çokta güzel olmuş :thumleft: En yakın zamanda ulaşabilmek ümidiyle :pl:
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Motorların tipine göre ağır olmasının sebebi genellikle ehliyet sınıfını tutturmak.
A2 sınıfı ehliyetle maksimum 35kw ve ağırlık güç oranı 0.2 ve aşağısında olması gerek. Bir motor tam 35kw ( 46 - 47 hp ) güç üretip 175 kg'den hafif olursa A sınıfı ehliyete giriyor. Dolayısı ile motorları 35kw yaptılarsa 180 - 190 kg bandında yapıyorlar ki, A2'ciler sevinsin :) Hatta bu motorlar daha daha önce çıksa, benim kafamdaki insanlar muhtemelen hiç A sınıfı ehliyet de almazdı. :)

Şubat ayında sessiz ve sakince bir Leoncino yapıştıralım mı :)
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
402S modelinin ayak peglerinin yeri gerçekten çok ilginç. Pegler olması gerekenden çok daha önde. Chopper tarzı bir oturuş sunacak gibi.

Tasarımlar şahane. Bakalım bu modeller bizim ülkeye gelecek mi? Gelirse fiyatları neler olacak, zamanla göreceğiz.

402 için city cruiser demişler zaten, naked ve cruiser arası bir yerde konumlandırmışlar. diavelin sport cruiser olarak düşünülüp tasarlanması gibi. heyecan verici olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------


daha az yuvarlak, daha az işlenmiş, daha köşeli ve hatta daha kaba tasarımlar için kullanılır
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
402 için city cruiser demişler zaten, naked ve cruiser arası bir yerde konumlandırmışlar. diavelin sport cruiser olarak düşünülüp tasarlanması gibi. heyecan verici olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------



daha az yuvarlak, daha az işlenmiş, daha köşeli ve hatta daha kaba tasarımlar için kullanılır

Hayır, kimden ve nereden öğrendiysen yanlis... Rijit görsel bir ifade degildir, yapisal bir ifadedir. Daha fazlasi icin sozluge bakiniz. Daha keskin veya sert hatli dogru bir tabir olur.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Hayır, kimden ve nereden öğrendiysen yanlis... Rijit görsel bir ifade degildir, yapisal bir ifadedir. Daha fazlasi icin sozluge bakiniz. Daha keskin veya sert hatli dogru bir tabir olur.

asagida faydalanabileciginiz bazi linkler gonderiyorum:

-okuduğunu anlama becerilerini geliştirme yolları

-yapısal tasarım ve görselliğin ilişkisinin kolaylıkla anlaşılabilen hatta bariz denilebilecek bir özelliği var, yine yukarıdaki link başlangıç için ilk adımı atmanıza faydalı olur sanırım.

-burada da rigid'in sözlük anlamı mevcut. etimolojisini de gösteriyor. rigid sözlük anlamı

-okuduğunuzu anlamanızı öneriyorum. çok faydasını göreceksiniz.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
kelimenin kökeni türkçe değil. dünyada da "rijit" şeklinde kullanılmıyor. "otomobil" kelimesi ne kadar türkçe ise "rijit" kelimesi de o kadar türkçedir. bu durumda rigid yazmanın bir mahsuru olduğun düşünmüyorum. tıpkı "ok" demek gibi.

ben yazdıklarımda bir hakaret görmedim. eğer siz yazdıklarımda hakaret görüyorsanız, size de okuduğunu anlama becerilerinizi geliştirmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
39 hp lik motor 16000 lirayı geçerse benim için hüsran olur. Ama fiyat politikasında akılla davranıp çok motor satarsa türkiyede 4 büyük değil! 5 büyük motosiklet markası olur. Ve bizim insanımız koyun gibidir biri başka yere dönmez, ama başka markaya da bir dönerse piyasada herzaman var olurlar
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Sakin ol kovboy.
Yavaşça o klavyeyi kaldır o masadan.
Ve şuraya bir tıklarsak iyi olacak sanki.
http://tdk.gov.tr/index.php?option=com_bts&arama=kelime&guid=TDK.GTS.5a030bf78eeb63.01250424

Teknoloji ne kadar da güzel bir şey değil mi?

gönderdiğiniz link doğrudan tdk büyük türkçe sözlük arama ekranına gidiyor. bunun nedeni sanırım her aramanin eşsiz ve geçici bir guid oluşturması. evet teknoloji harika bir şey.

sanırım siz doğrudan "rijit" kelimesinin anlam sayfasının linkini vermek istediniz.

buradaki konuyu biraz daha açıklamam gerekiyor sanırım. ilk defa bu derece kendimi açıklamak zorunda kalıyorum. bir gün kendimi türkçeye tercüme edeceğimi söyleseler inanmazdım. eğitim sistemi işte. daha iyiye gideceğine giderek kötüleşmiş.

ben diyorum ki: rigid = x
siz diyorsunuz ki: hayır rigid x'e eşittir.

ben de bunun üzerine diyorum ki: okuduğunuzu anlamalısınız
siz de diyorsunuz ki: tdk!

bundan daha basit nasıl anlatabilirim inanın bilmiyorum.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Bismillahirrahmanirrahim.
Sonunda dualarımız kabul oldu inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

402 de artçı düşerse arka lastiğe oturur, o da ayrı bir konu :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha az yuvarlak, daha az işlenmiş, daha köşeli ve hatta daha kaba tasarımlar için kullanılır

Açıkçası ben de anlamamıştım siz öyle yazınca...

Rigid burada "sert, eğilip bükülmez" anlamında kullanılıyor.

"keskin ve sert hatlı" şeklinde kullanımına hiç rastlamamıştım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst