CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Aman diyeyim yağ filtresi değişiminde 1,25 koyuluyor. Karteri açıp yagı tamamen boşaltırsanız 1,4 lt koyulur. Aman diyeyim keçeleri havaya uçurmayın :)
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Yağ değiştirirken 1200ml koyun arkadaşlar, eğer filtrede değiştiyseniz bu 1400e kadar çıkabiliyor. Değişimini ben kendim yapıyorum,zaten yağ seviye göstergesi mevcut kolay birşey. Filtre değişimi yaparsanız yağı ekledikten sonra çalıştırın filtreye yağ ulaşsın. düz bir zeminde motoru dik konumda tutun yağın dibe çökmesini bekleyin. Eksik yada yeterli olduğu o zaman belli oluyor. Ona göre de yağ eklemesi yaparsınız.

Uzun zamandır da yakıt sarfiyatını ölçmemiştim. 9,80 litre benzin ile 370km yol katettim.

Shell v-power kullanıyorum litre fiyatı 5,36tl, 52,5 tllik yakıt aldı ağzına kadar. Km'de 0,14krş yakmış oluyor. bu litre fiyatına göre gayet ekonomik :)
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
11
selam herkese motorumu 1000 km dir kullanıyorum 4000 km de yaptırmam gereken bakımlar neler bilgisi olan varmı, birde yakıt tüketimi geçen gün ölçümüme göre 3.4 lt bunun için ne yapılabilir önerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
25 Eki 2017
Mesajlar
3
Merhabalar. Geçen hafta cf moto 150nk aldım izmirde,fakat ehliyet yükseltme süreci devam ettiğiden çok sık kullanamıyorum. Sormak istediğim, beceremediğim bi konu var; şu devir ışığını nasıl ayarlıyoruz? Kontağı açmadan önce iki tuşa basılı tuttum setup kısmı açıldı fakat devamını getiremedim. Yardımcı olursanız sevinirim :)
 
Katılım
7 Nis 2017
Mesajlar
30
Merhabalar. Geçen hafta cf moto 150nk aldım izmirde,fakat ehliyet yükseltme süreci devam ettiğiden çok sık kullanamıyorum. Sormak istediğim, beceremediğim bi konu var; şu devir ışığını nasıl ayarlıyoruz? Kontağı açmadan önce iki tuşa basılı tuttum setup kısmı açıldı fakat devamını getiremedim. Yardımcı olursanız sevinirim :)

merhaba

sanırım setup açıldıktan sonra "set" ile rpm sekmesine gidip "adjust" ile ışığın yanmasını istediğimiz devir'i seçiyoruz.

saygılar,
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
selam herkese motorumu 1000 km dir kullanıyorum 4000 km de yaptırmam gereken bakımlar neler bilgisi olan varmı, birde yakıt tüketimi geçen gün ölçümüme göre 3.4 lt bunun için ne yapılabilir önerilerinizi bekliyorum.

4000 km de hava filtresi değişimi yazıyor fakat gerek yok çnkü hava filtresi 6000 den önce kirlenmiyor bunun dışında yağ filtresi değiştir motor yağı olarak motul 5100 yağ kullan kışın 10w40 yazın 15w50 değerlerini kullan. kontrol amaçlı fren balatalarını baksınlar büyük ihtimal sıkıntı yoktur. 300-500 km de bir zincirini yağlıyorsundur zaten zincirini temizletebilirsin. zinciri kendin de 1000 1500 km de bir temizlersen iyi olur zincir gerginliğine baktırman yeterli olur.
 
Katılım
25 Eki 2017
Mesajlar
3
merhaba

sanırım setup açıldıktan sonra "set" ile rpm sekmesine gidip "adjust" ile ışığın yanmasını istediğimiz devir'i seçiyoruz.

saygılar,

Biraz kurcalayınca olayı hallettim dün :) kontağı açtıktan sonra iki tuşa aynı anda basınca saat, rpm gibi özellikleri ayarlayabiliyoruz. Kontak açmadan önce basıp kontağı açınca tekerkek çaplarıyla ilgili bi menü çıkıyor. Bilmeyenler de bu vesileyle faydalanır umarım
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
selamlar;
150 NK nın başlangıç motoru olacağı hasebiyle UMA nın maltepedeki bayiisinden bir kaç gün önce sıfır aldık.
Motoru ben çok beğendim.
ideal bir başlangıç motoru.vites aralıkları benim KLR 650 ye göre kısa olmasının dışında şehir içi kullanımda yeterli
diye düşünüyorum.
KLR den çıkan 32 litrelik çantayı buna taktım.
150nk1.jpg

150nk2.jpg

150nk3.jpg

herkese kazasız sürüşler..
 
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4
İyi akşamlar başına daha önce hiç efi ışığı sönmeme olayı gelen oldu mu? Bir gün motoru kullanırken bir sıkıntı yokken kontağı açtım her zamanki gibi zıııt sesi geldi enjeksiyon hazırlandı ama her zaman ışık söndüğü sırada sönmedi. Servisle görüştüm çalıştırınca sönüyorsa bir sıkıntı olmaz bi kaç kere sönmeden marş yapıldıysa yanıyor olabilir çalışınca sönüyorsa kullanabilirsin dediler. Siz hiç böyle bir şey yaşadınız mı? Ve ikinci olarak motor rölantide çalışırken motor bloğuna iyice yaklaşıp kulak verince iki saniyede bir gııırrr gırrr sesi yapıyor gibi giderken de geliyor galiba. Sizde de var mı bu ses normal sesi mi?
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
İyi akşamlar başına daha önce hiç efi ışığı sönmeme olayı gelen oldu mu? Bir gün motoru kullanırken bir sıkıntı yokken kontağı açtım her zamanki gibi zıııt sesi geldi enjeksiyon hazırlandı ama her zaman ışık söndüğü sırada sönmedi. Servisle görüştüm çalıştırınca sönüyorsa bir sıkıntı olmaz bi kaç kere sönmeden marş yapıldıysa yanıyor olabilir çalışınca sönüyorsa kullanabilirsin dediler. Siz hiç böyle bir şey yaşadınız mı? Ve ikinci olarak motor rölantide çalışırken motor bloğuna iyice yaklaşıp kulak verince iki saniyede bir gııırrr gırrr sesi yapıyor gibi giderken de geliyor galiba. Sizde de var mı bu ses normal sesi mi?

Efi isigi normal fakat ses hakkinda birsey diyemecegim
 
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4
Anladım teşekkürler ses de Belli belirsiz geliyor gibi normal sesiymiş gibi onu ben de pek anlayamadım sesin kaynağı da belli olmuyor pek.
 
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4
Başınıza gelirse arkadaşlar bugün motoru çalıştırmak için kontağı açtım 2 gündür çalışmıyordu. Efi ışığı yine sönmedi. Neyse çalıştırdım ısıttım bi 5 dakika kadar ardından biraz gezip geldikten sonra tekrar kontağı açtığımda artık efi ışığı sönmeye başladı kendiliğinden geçti
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
11
teşekkürler cevap için,zinciri yağlıyorum kendim, motor yağı değişicek yani önemli olarak .

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

montajı nasıl yaptınız anlatma şansızınız varmı ,bi kaçtane daha fotoğraf atabilirmisiniz
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
11
150 NK'nın Euro 4 gelmemesi halinde motor ile iyice sıkıntıya girme ihtimalimiz var. Euro 4 gelicekmi bilgisi olan var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst