CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eki 2017
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar. Bende 2 hafta önce 150 nk aldım. Ancak burayı takip etmek biraz güç oluyor. Whatsapp grubu oluşturmak istiyorum. Sizde uygun görürseniz numaranızı mesaj olarak gönderin gruba ekleyeyim. teşekkürler.
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
11
En son mesajımı attıktan sonra akşama dogru servisten arandım. Motorunuz hazır gelin alın diye çıktım yola servise gittim. Serviste salı günü motoru bırakmadan önce usta sigortanın yandığını görmüş ve değiştirmişti. Motor sigorta değişince çalışmıştı. Daha sonra sigortayı neyin yaktıgını bulamadıkları için servise bırakmıştım statörden süphelenmişlerdi bunları yukarıda yazmıştım zaten okuyanlar bilir. Bana statör isteyelim fabrikadan diyen servis elemanları salı günü bıraktığım sadece sigortası değişen ve neden yandığını çözmeden tekrar yolda kalıp kalmicağımım garantisi olmadan motorumu teslim ettiler. Sorunu ne olduğunu sorduğumda aldığım cevap fabrikayı aramışsın cok sıkıştırmışsın bizi baya sıkıştırdılar bakamadık oldu. Müşteri hizmetlerini salı gününden beri haber alamadıgım ve binbir farklı hikaye dinledigim için aramakla onları sıkıştırmış ve işlerini rahat yapmalarına engel olmuşum bu nedenle sorunu tam anlayamamışlar. Sonuç olarak motor çalışıyordu aksi yönde kanıtım yoktu bişi diyemedim. Motoru aldım ancak deli gibi titriyor ve motor kısmında çıt çıt sesler geliyor sanki içinde bişi varmışta sürekli motorun içinde etrafa carpıyormuş gibi tam motorda olmaya bilir motor bloğunda kısaca ayrıca debriyaj kolum yamulmuştu. Söylesenize sevgili forum ve cf moto kullanıcıları ben ne halt yicem kime nasıl derdimi anlatıcam. Muhattabım yok hakkımı koruyacak kimse yok. Adamları sıkıştırmasam müşteri hizmetlerini aramak için haftalarca bekleticeklerdi sıkıştırdık diye ceza kesip arızaya bakmamışlar uzun lafın kısası bunları görüp hangi servisin sözüne güvenelim.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
Merhaba 11500 km oldu cf150nk bazı sorun ve sıkıntılar var. Yakıt 8000ile 9000 devir arasında kullanınca 3.5 lt 100km de. Ikıncisi sabit bir devirde giderken mesela 5000-6000-7000 devirde sabit giderken motor kekeliyo tekliyo. Birde rampada cok düşüyo çekiş. Yağ filtresini değiştiremedim yok cekiyorlar. Bu konular hakkında yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Merhaba 11500 km oldu cf150nk bazı sorun ve sıkıntılar var. Yakıt 8000ile 9000 devir arasında kullanınca 3.5 lt 100km de. Ikıncisi sabit bir devirde giderken mesela 5000-6000-7000 devirde sabit giderken motor kekeliyo tekliyo. Birde rampada cok düşüyo çekiş. Yağ filtresini değiştiremedim yok cekiyorlar. Bu konular hakkında yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim

eğimin yüksek olduğu yerlerde motorun çekişi çok normal benimde düşüyor yanımda giden kawasaki 250 sl inde düşüyor bunda sıkıntı yok zaten rampa çıkarken 7500 devrin altına asla düşmemen lazım bu motorda o tekleme olayı 2. viteste banada oldu sabit 5000 devirde gitmiyor falan motor bence 6500 devirden yukarıda sürülmeli birde 5. 6. viteste falan yapmıyor öyle şeyler sen bi 5. ve 6. vitesi falan kotrol et bakalım yapıyor mu diye yokuş olayınada takılma uzun süre dik yokuş çıkmak motoru yorar normaldir hele düşük beygirli motorlarda çok fazla hissedilir bu :cat:
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
0 rakımdan 2500 rakıma yokuş yukarı çıktım, en ufak bir çekiş sıkıntısı yaşamadım. Vitesi iyi ayarlamak lazım.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.

ben 6000 de hava filtresi 8000 de yağ filtresini değiştirdim en son. bana kalırsa yağ filtrsini her yağ değiştirdiğinde değiştirmen gerekir. Yakıt olatınıda net olarak söyüyorum zorunda kalmadıkça shell dışında alma vpower nitro iyidir.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.

Hangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
Hangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim.
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

Hangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim.

Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------



Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela

Ben ne y aptım ne ettim, 2,6-2,7 LT bandından daha yukarı yaktıramadım. 3,0 LT tüketimi 1 kere bile görmedim. Yakıt bu motorda en son dert edeceğin şey olsun.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------



Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela

nasıl bulamadın müşteri hizmetlerini ara sana en yakın servise sipariş et
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
nasıl bulamadın müşteri hizmetlerini ara sana en yakın servise sipariş et
Benim yakıt 3.5 altına duşmuyor dediğim gibi tekliyor ve rampada bayılıyo. Müşteri hizmetlerini
Aradım elimizde yok diyo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

Benimki neden bu kadar cok yakıyo bendemi terslik var devir aralığım uzun yol 8500 9000 arası ve yakıtım 3.5 litre bırak rampayı biraz fazla rüzgar esse 80 70 e düşüyo. En sonunda yakacam sanırım
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Benim yakıt 3.5 altına duşmuyor dediğim gibi tekliyor ve rampada bayılıyo. Müşteri hizmetlerini
Aradım elimizde yok diyo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

Benimki neden bu kadar cok yakıyo bendemi terslik var devir aralığım uzun yol 8500 9000 arası ve yakıtım 3.5 litre bırak rampayı biraz fazla rüzgar esse 80 70 e düşüyo. En sonunda yakacam sanırım

motorun hava filtrsi yağ filtresi değişmemn bile yakıtını etkiler özellikle hava filtresi baekımların 3.5 biraz fazla
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
11
Benimkide o civarlarda yakıyor.

3-3,5 Lt. Benimde yakıt tüketimim bu şekilde çok hesapladım ancak hesaplamalarım hep doğru çıktı. Servis servis gezdim ama sonuç yok. Zaten önceki mesajlarımı okuyanlar bilirler diğer sorunlarımın yanında bunu öpüp başıma koyuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

Benimkide o civarlarda yakıyor.

3-3,5 Lt. Benimde yakıt tüketimim bu şekilde çok hesapladım ancak hesaplamalarım hep doğru çıktı. Servis servis gezdim ama sonuç yok. Zaten önceki mesajlarımı okuyanlar bilirler diğer sorunlarımın yanında bunu öpüp başıma koyuyorum.

Anahtar çıkarınca motor çalışmasımı dersin , Zincir sesimi dersin , Aşırı titrememi dersin , Akü V değerinin yükselmesimi dersin vallah kış bitiminde bir bayi ile konuştum motoru verip üstünede nakit verip farklı bir markaya geçiş yapıcam. Hep dediğim gibi motor çok güzel ama allaha emanetsiniz bir bozulursa odanıza aksesuar haline bile gelebilir selesini çıkarmaya üşenen servis gördü gözler bu motorla , UMA çok mağdur eder çok yazdıkça yazasım kaydıkça kayasım geliyor servislere firmaya ama neyse yeri burası değil tabiki.

Ayrıca sıkıntısı çözülen arkadaşlar varsa buraya benim gibi sürekli yazsalarda benzer problemi olanlar gidip servise bu şu şu bozuk kardeşim diyebilseler keşke...
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
0, 150 nk almayı dusunuyorum korkutuyor sunuz benı aldıgım gıbı garantıden çıkarıp bakımlarınıda ben yapmak istiyordum

Korkuttunuz yahu
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
0, 150 nk almayı dusunuyorum korkutuyor sunuz benı aldıgım gıbı garantıden çıkarıp bakımlarınıda ben yapmak istiyordum

Korkuttunuz yahu

kardeşim korkacak bir şey yok cbr da arıza çıkarıyor emin ol güzel motor alırsan pişman olmazsın yani 9000 tl gibi bir fiyata mükemmel hatta
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Kardeş senin motor gerçekten CF Moto mühendislerine konu olabilecek cinsten. Belirttiğin sorunların hiçbirini yaşamadım. Servisi falan boşver bakımları kendin yap. Ben bu motorun yağını servis dışında kendim ilk değiştirdiğimde 1 lt yağ çıktı motordan. 1,2 alması gereken motora yeni kutu açmamak için boşaltıveriyorlar 1 litreyi.

Bu sabah açtım baktım yakıt tüketimi listeme. 8500 km'deki motor en en fazla 2,85 lt yakmış şimdiye kadar. Deli gibi bastığım zamanlar da oldu, daha 3 litreye çıkamadım.

Motor bir japon kalitesinde değil, ancak diğer çinlilerle karıştırmamak lazım. Geçen hafta 400NK'yı gözlerimle gördüm. Adamlar nakış işler gibi, ilmek ilmek detaylarla motor yapmışlar. Motor gerçekten çok kaliteliydi. Umarım uzun kullanım süresinde de bir sorun çıkarmaz.
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
11
Kendi ağızınla söylüyorsun 1 Lt koymuşlar diye benim motosiklete hiçbir lafım yok bu fiyata alınabilecek en kaliteli ve güzel motorlardan biri ülkede ki , rakibide yok ancak getiren firma ve servisler o kadar adi ve mağduriyet yaratıyorlar ki insan motoru aldığına pişman oluyor.

Bu kadar arızam olmasına rağmen yaptıkları tek şey binip tur atıp "Kardeş bu normal yakması rodajdan diğerleride çinli motor bunlar böyle" demek oluyor UMA'yı arıyorsun ustalar bişi yok diyor bizim yapabileceğimiz işlem kalmadı deyip kapamak oluyor.

Zaten garantiyide servisleride bıraktım. Tanıdıklar güzel ustalar önerdiler önümüzdeki zamanda onlara gidip sorunumu anlatacağım. İnşallah çözülürde ayrı kalmam.

UMA değil farklı bir firmanın motoru olsaydı eminim çoktan bajaj vb. tarih olmuştu.

Umarım ilerde motosiklet daha çok ünlenince bu servis ve firma olaylarıda kendine gelir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var

cfmotoyp.com üzerinden sipariş verebilirsin. Bayi değilsen kargo ücreti ödüyorsun evine kadar geliyor diye biliyorum.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var

Yag filtresi degistirirsen 1,4 lt yag koyucan onun disinda 1,2 lt zaten hava filtresini 6000 de bile degistirsen olur motul 7100 alirsin kafanda rahat eder hem zaten ariza cikaran bir motor degil rahat ol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst