- Katılım
- 2 Eki 2017
- Mesajlar
- 1
Merhaba arkadaşlar. Bende 2 hafta önce 150 nk aldım. Ancak burayı takip etmek biraz güç oluyor. Whatsapp grubu oluşturmak istiyorum. Sizde uygun görürseniz numaranızı mesaj olarak gönderin gruba ekleyeyim. teşekkürler.
Merhaba 11500 km oldu cf150nk bazı sorun ve sıkıntılar var. Yakıt 8000ile 9000 devir arasında kullanınca 3.5 lt 100km de. Ikıncisi sabit bir devirde giderken mesela 5000-6000-7000 devirde sabit giderken motor kekeliyo tekliyo. Birde rampada cok düşüyo çekiş. Yağ filtresini değiştiremedim yok cekiyorlar. Bu konular hakkında yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilirHangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim.
Hangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim.
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela
Benim yakıt 3.5 altına duşmuyor dediğim gibi tekliyor ve rampada bayılıyo. Müşteri hizmetlerininasıl bulamadın müşteri hizmetlerini ara sana en yakın servise sipariş et
Benim yakıt 3.5 altına duşmuyor dediğim gibi tekliyor ve rampada bayılıyo. Müşteri hizmetlerini
Aradım elimizde yok diyo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Benimki neden bu kadar cok yakıyo bendemi terslik var devir aralığım uzun yol 8500 9000 arası ve yakıtım 3.5 litre bırak rampayı biraz fazla rüzgar esse 80 70 e düşüyo. En sonunda yakacam sanırım
0, 150 nk almayı dusunuyorum korkutuyor sunuz benı aldıgım gıbı garantıden çıkarıp bakımlarınıda ben yapmak istiyordum
Korkuttunuz yahu
2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var
2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var