19 ay sonra pil programı açıklanmış ve arkadaş saldırıya geçmiş

Konu içerisinde de %40 'da kapanmalar oluyordu vs. demiş. Şimdi kafama takılan şu, garantili bir telefonun var, ve şarjı %40 da iken kapanıyor. Bu soruyu sana soruyorum (Bu mesajı okuyan), senin telefonun garantili ve %40 'da kapanıyor olsaydı ne yapardın?
A- Servise götürürdün.
B- Hiç bir şey yapmazdın, bu da bizde patladı derdin.
C- Apple nasıl olsa bi pil programı açar, bende hakem heyetine başvurur paramı geri alırım.
D- Gerçekten telefonumda bir halt yok, sadece minareye kılıf lazımdı.