Appe'la Dava Açıp Parasını Alan Dh Üyesi..

Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
donanımhaber ölücüsüne denk gelmiş apple.
Oraya düşen ülke olsada batar abi bulaşılmaz :mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Çok kurnaz ve müthiş kıvrak zekaya sahip bir arkadaşmış.

3.359,04 TL'ye bir cep telefonu satın almış.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Koskoca Apple a koymaz o rakam; arada bir tüketiciyi memnun edecek ki yenisi için millet sabahlara kadar kuyrukta bekleyecek. Başka bir marka olsa sittin sene uğraşırsın tüketici hakem heyeti kararı da olsa.
Arkadaşın 19 ay içinde sorunlu olarak kullandığına dair bir ispat yok, sorun tamamen üretim hatası sonucu oluştuğu için hakem heyeti doğru karar vermiş bence de.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Olması gereken olmuş, arkadaşı da hakkını aradığı için tebrik etmek gerekiyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ekran kartı satarken 4 sene önce çıkmış telefon ile takasa gelenler bunlar. :queen:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Milyar dolar kazanan adamımı düşüneceğiz burada, tabiki de iyi yapmış arkadaş helal olsun.
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
Çok kurnaz ve müthiş kıvrak zekaya sahip bir arkadaşmış.

3.359,04 TL'ye bir cep telefonu satın almış.

Tipki yuzlerce bin TL verip Mercedes, BMW, milyonlarca TL verip bir Rolls Royce ve hatta herhangi bir ozel jet degil de yuzlerce(!) milyon TL verip daha bir ozel jet alanlarinki gibi bir zeka...
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
19 ay sonra pil programı açıklanmış ve arkadaş saldırıya geçmiş :)
Konu içerisinde de %40 'da kapanmalar oluyordu vs. demiş. Şimdi kafama takılan şu, garantili bir telefonun var, ve şarjı %40 da iken kapanıyor. Bu soruyu sana soruyorum (Bu mesajı okuyan), senin telefonun garantili ve %40 'da kapanıyor olsaydı ne yapardın?


A- Servise götürürdün.
B- Hiç bir şey yapmazdın, bu da bizde patladı derdin.
C- Apple nasıl olsa bi pil programı açar, bende hakem heyetine başvurur paramı geri alırım.
D- Gerçekten telefonumda bir halt yok, sadece minareye kılıf lazımdı.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
19 ay sonra pil programı açıklanmış ve arkadaş saldırıya geçmiş :)
Konu içerisinde de %40 'da kapanmalar oluyordu vs. demiş. Şimdi kafama takılan şu, garantili bir telefonun var, ve şarjı %40 da iken kapanıyor. Bu soruyu sana soruyorum (Bu mesajı okuyan), senin telefonun garantili ve %40 'da kapanıyor olsaydı ne yapardın?


A- Servise götürürdün.
B- Hiç bir şey yapmazdın, bu da bizde patladı derdin.
C- Apple nasıl olsa bi pil programı açar, bende hakem heyetine başvurur paramı geri alırım.
D- Gerçekten telefonumda bir halt yok, sadece minareye kılıf lazımdı.

Tabiki de "B" şıkkı. Var mı inanan? Ben iphone karşıtıyım. 10 gün kullandım ve bir telefon ancak bubkadar kullanıcısını dizginleyebilirdi.

ios 9 ile geldi ve ben 6 ya düşürdüm ve baktım uygulama desteği yok sonra ios 8'e yükseltip aldığım kişiye geri verdim. Berbat bir sistem, geri tuşu olmamasıda çok hoş ve mobil veri açıp kapatmak için adeta labirente girip cıkıyoruz oda güzeldi ve daha bir çok macera yaşattı bana. Jail break nedir iosta öğrendim ben :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst