- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba
Arkadaşlar herkes vlog çekip atıyor ancak şahsi görüşüm ya atlatarak izliyorum yada rüzgar sesinden dolayı kapatıyorum. Ne bir edit, ne bir müzik hiçbiri yok. En kötü müziğimi kendim yapıp efsane editlerle izleyiciye sunmak istiyorum. Zaten parasında değilim...
Tavsiyeniz nasıl editler yapayım? Konuşayım mı yoksa mix tarzında mı olsun. Sormak istediğiniz her soruya açığım.
Arkadaşlar herkes vlog çekip atıyor ancak şahsi görüşüm ya atlatarak izliyorum yada rüzgar sesinden dolayı kapatıyorum. Ne bir edit, ne bir müzik hiçbiri yok. En kötü müziğimi kendim yapıp efsane editlerle izleyiciye sunmak istiyorum. Zaten parasında değilim...
Tavsiyeniz nasıl editler yapayım? Konuşayım mı yoksa mix tarzında mı olsun. Sormak istediğiniz her soruya açığım.