Kanal tanıtımım nasıl olmuş? Tavsiyeler - Tavsiylerim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba

Arkadaşlar herkes vlog çekip atıyor ancak şahsi görüşüm ya atlatarak izliyorum yada rüzgar sesinden dolayı kapatıyorum. Ne bir edit, ne bir müzik hiçbiri yok. En kötü müziğimi kendim yapıp efsane editlerle izleyiciye sunmak istiyorum. Zaten parasında değilim...

Tavsiyeniz nasıl editler yapayım? Konuşayım mı yoksa mix tarzında mı olsun. Sormak istediğiniz her soruya açığım.

 
Katılım
4 Kas 2015
Mesajlar
265
Kanalındaki videolar güzel arada müzikli mixde koy,bazen muhabbetli videoda koy..
300km hızı geçmende akıl işi değil,dikkatli ol:)
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Güzel montajlar, takipteyim.
Şu tanıtımdaki kaza mı nedir, bekliyoruz.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
ss ci ve apaçi tayfanın seviceği bir kanal olmuş ama benden tavsiye ses kayıt işini harici ses kaydedici alıp montun dış ceplerinden biriyle ya da windstopper lı mikrofon alıp yapman daha iyi olur vloglarda rüzgar sesi bu yüzden çok çıkar

bkz. rj reyiz çok severek izlediğim kanallardan biridir

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanalındaki videolar güzel arada müzikli mixde koy,bazen muhabbetli videoda koy..
300km hızı geçmende akıl işi değil,dikkatli ol:)

Tavsiye için teşekkürler. Benim geçecek aletim yokta çevrem maşallah 340+ :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Selam,

Kanala göz attım dediğin konuyla ilgili şunu söyleyebilirim.

Bende kanalımda elimden geldiğince edit yapıp saatlerce uğraşıyorum bir bakıyroum editsiz çıplak videolar daha fazla izleniyor. Sonrasında bir kaç video attım editsiz ggayette izleniyor.
Şimdi soruyorum neden edit yapayım? :)

Elbette ben yinede kaliteli iş yapmak için edit yapmaya devam edeceğim, sende çizgini bozma müdür :)

Bu arada karşılıklı fikir alışverişinde bulunabilirsek iyi olur, birde birbirimizin reklamını yapabiliriz kanallarımızda öyle de çok ilgi çekiyor.

https://www.youtube.com/user/splendersolis

Göz atarsan sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel montajlar, takipteyim.
Şu tanıtımdaki kaza mı nedir, bekliyoruz.

Kazayı editlemeye başladım. Ancak ben düz video atmayı sevmiyorum. Sinematik çekim, efsane edit, müzik, matrix tarzı şeklinde editlemeye başladım. Render 1.5 gün sürer workstation olmasına rağmen. Effectler aşırı zorlamakta çünkü boyut büyük olmasın diye renderde baya bir sıkıştırıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Selam,

Kanala göz attım dediğin konuyla ilgili şunu söyleyebilirim.

Bende kanalımda elimden geldiğince edit yapıp saatlerce uğraşıyorum bir bakıyroum editsiz çıplak videolar daha fazla izleniyor. Sonrasında bir kaç video attım editsiz ggayette izleniyor.
Şimdi soruyorum neden edit yapayım? :)

Elbette ben yinede kaliteli iş yapmak için edit yapmaya devam edeceğim, sende çizgini bozma müdür :)

Bu arada karşılıklı fikir alışverişinde bulunabilirsek iyi olur, birde birbirimizin reklamını yapabiliriz kanallarımızda öyle de çok ilgi çekiyor.

https://www.youtube.com/user/splendersolis

Göz atarsan sevinirim.

Göz attım açıkçası görsel olarak beğenmedim. Edite dair hiçbir şey göremedim. Yakında attığım videolardan anlarsınız edit derken ne demek istediğimi. Çünkü ülkemizde yapabilen yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst