Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------
Benim boy 1.90, 90 100 gibi hızlara çıktığım zaman ciddi bir rüzgar direnci oluyor ve motoru kontrolüm azalıyor. Eski motorumda hiç böyle hissetmemiştim. Görüntü artık umrumda değil ama daha uzun bir tur camı da sanırım yok.
Servislerin çoğu yaptıkları iş ile aldıkları ücreti makul bir fiyata çekemiyor. bir sübap ayarı 80 TL insafsızlıktan başka birşey değil. bu nedenle insanlar çözümleri başka şekilde arıyorlar. Ya yatkili servis olmayan güvenilir ustalara gidiyor. Ya da kendileri hallediyor. Türkiyenin genel sorunu ahlaki kurallara göre çalışmayan yetkili servisler. Bu sadece bir spesifik sorun değil, Tüm modellerde (otomobil olsun, motosiklet olsun) Tüketiciyi yolunacak kaz görmekten başka birşey değil. bir de sorsanız. Kardeşim burada şu kadar kişi ekmek yiyor derler. Yahu bu memleketin çalışanlarının ekmekleri hep yetkili servislerimi üstlenmiş. Neden yabancı aracını bir servise bırakırken acaba kazık mı yiyeceğim diye endişe etmez. Bir düşünmek lazım. Öyle değil mi Ekrem bey. Neden servislerinizi denetlemiyorsunuz. Bir yağ conta kapağına bile 15 TL fiyat verenler var.Üstelik contası da hariç.
