- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bajaj dominar indirimi görünce motosiklet sahiplerinin bir kısmı çılgına dönüyor, yok efendim biz şu fiyattan aldık nasıl iner.Arkadaşlar hep zam mı olsun, hep mal sahipleri mi kazansın, motoru olmayan arkadaşları düşünemiyor musunuz? Para için gözü dönen firmalar olduğu gibi aynı durumda tüketiciler de var maalesef.Biz bu yüzden indirimi hak etmeyen bir toplumuz.Bunun tek sebebi de bencil olmamız.Kendi işim görülsün, diğerleri umrumda değil misali...