Skuter canmıdır, siz karar verin? :) Honda Activa 100 (2004) ile yola devam ederken..

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yahu yanlis anladin.
elbette surus dinamikleri fizik kurallarinca ayni gibi gorunebilir.
lakin scooter bir ulasim yahut tasima araci gibi bir sey. zamaninda kullanmisligimdan oturu boyle bir yorum yaptim. ama guzellik ve estetik baska bir sey. lakin sanki sandalyeye teker takmislar, gezinip duruyor gibi hissediyordum. kontrol falan hissi yok gibi. bir tuoring yahut enduronun hissiyatini asla veremez.
pratik bir sey, asla bir kisrak degil sadece bir atin cektigi bir sey gibi.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Yazını keyifle okudum. X9 500 hikayeni de biliyordum, gerçekten fazla uğraştırmıştı seni.

Bu motor gerçekten çok sevimliymiş, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullan.


İyi dilekleriniz ve ilginiz için teşekkür ederim. Bunu severek ve sorunsuz kullanacağız inşallah. :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
yahu yanlis anladin.
elbette surus dinamikleri fizik kurallarinca ayni gibi gorunebilir.
lakin scooter bir ulasim yahut tasima araci gibi bir sey. zamaninda kullanmisligimdan oturu boyle bir yorum yaptim. ama guzellik ve estetik baska bir sey. lakin sanki sandalyeye teker takmislar, gezinip duruyor gibi hissediyordum. kontrol falan hissi yok gibi. bir tuoring yahut enduronun hissiyatini asla veremez.
pratik bir sey, asla bir kisrak degil sadece bir atin cektigi bir sey gibi.

Aynı hissiyata sahip değiliz demek ki. Tabiki de saygı duyarım. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Ayıptır sorması arkada ki stepne ne işe yarıyor

Lastik patladığında, jant yamulduğunda onu arkadan söküp değiştirip yola devam ediyorsunuz. Ön ve arka jant lastik ebadı aynı. :) 2004 yılında köpüklü lastik tamir kiti varmıydı bilmiyorum. Şimdi pek lazım değil ama var mı var, benim için süs. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

hayırlı olsun scooter değil de aktiva candır bana kalırsa.

Vallahi bana da bi acayip geldi. Çok sevimli, kullanması zevkli bir alet.. :)
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
kardeşim sensin can olan. neşen, heyecanın yeter. güle güle kullan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

hayirli olsun, kazasiz kullanin. ama ben isinamadim bu scooterlara. hatta motosiklet olarak dahi gormuyorum.
zevk tabii.. tekrar hayirli olsun.

ustat. senin gibi motor tutkusuna farklı açılardan bakan biri için aynen motor bile değil. senin keyif aldığın şeyleri yaptırmaz bu aletler. ama işte biz gibi daha garantici, daha sakin sürenler için muazzam bir alet. scooter da bile üşeniyorum dur kalklarda kaldı ki büyük vitesli motorlar daha çok yoruyor. ama bence de senin gibi veya mr mud arkadaşımız gibi farklı tutkular için çok geride :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
kardeşim sensin can olan. neşen, heyecanın yeter. güle güle kullan...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------



ustat. senin gibi motor tutkusuna farklı açılardan bakan biri için aynen motor bile değil. senin keyif aldığın şeyleri yaptırmaz bu aletler. ama işte biz gibi daha garantici, daha sakin sürenler için muazzam bir alet. scooter da bile üşeniyorum dur kalklarda kaldı ki büyük vitesli motorlar daha çok yoruyor. ama bence de senin gibi veya mr mud arkadaşımız gibi farklı tutkular için çok geride :)

Teşekkür ederim güzel sözünüz ve dilekleriniz için. Tekeriniz düz bassın. :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Mustaayı sevmeyen yok efendiliği ve mütevaziliğinden dolayı
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
384
Maaşallah motor çok güzel. Böyle eski ama iyi kullanılmış araçlar her zaman dikkatimi çekmiştir. 100-150 cc arası scooterler benim de ilgi alanım. Küçük tekerleklerin beni istediğim yere götürmesi çok zevkli geliyor. Güle güle kullanın.

Ayrıca kafadan farlı modeller ayrı bi ilgimi çekiyor. Honda' ya bu anlamda çok kızıyorum. Getirmedi şöyle adam akıllı bir scooter.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Hayırlı olsun scooter candır, kask konusundaki eleştirilere takılma çoğu scooter sürücüsü yazın açık kask kullanır. Bir tek stepne bana tuhaf gözüktü ne gerek var onu taşımaya bence yani.
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
79
Hayırlı olsun Güle güle kullanın. Aklıma bir şey takıldı ama o stepne nerden baksan 25 30 kg vardır yakıt tüketimini arttiracaktir o ağırlık ve birazda güçten yiyecektir
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bundan 6 sene önce babam bi tane activa aldı. 1500 km'de. 2007 model. Motoru babamın patronu site içinde binsin diye eşine almış. Rodaj falan yapılmış, kadın bikaç gün bimip düşmüş. Sonra çekmişler garaja. Sadece sol tarafında az bi ezik vardı. 2200 TL'ye aldık. 3200 TL'ye sattık. Dükkanını yeni açan bi abi aldı. Geçen hafta babamı aramış. Bi tane daha varsa aman benden başkasına satma gibisinden. Activayı görünce bizim kara oğlan aklıma geldi birden. Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Maaşallah motor çok güzel. Böyle eski ama iyi kullanılmış araçlar her zaman dikkatimi çekmiştir. 100-150 cc arası scooterler benim de ilgi alanım. Küçük tekerleklerin beni istediğim yere götürmesi çok zevkli geliyor. Güle güle kullanın.

Ayrıca kafadan farlı modeller ayrı bi ilgimi çekiyor. Honda' ya bu anlamda çok kızıyorum. Getirmedi şöyle adam akıllı bir scooter.

Teşekkür ederim. :) Size katılıyorum şimdiki motorları biraz daha maliyet ve servis odaklı gibi geliyor bana. Activanın sıfırı hero pleasure modeli. Birebir aynılar diye söylense de tabiki Activa her açıdan candır. :)

Bu 2004 modellerin bazı farklılıkları varmış araştırıp sizlerle yakın zamanda paylaşacağım. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Daha önceki macerandaki hayal kırıklığından sonra, hikayenin senin için bu denli güzel bitmesine çok sevindim.
Kazasız, belasız günlerde kullanın.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Hayırlı olsun scooter candır, kask konusundaki eleştirilere takılma çoğu scooter sürücüsü yazın açık kask kullanır. Bir tek stepne bana tuhaf gözüktü ne gerek var onu taşımaya bence yani.

Teşekkür ederim. :) Benim kaskım kapalı. Kendime açık kask yakıştırıyorum ama güvenlik de çok önemli tabi :)

Stepne olarak görmeyin siz onu. Bazı vosvosların tavanında eski valizler hatta varil görürsünüz ya onun gibi bişi. Hoş ve şirinlik katan, diğer activalardan fark yaratan ve çok dikkat çeken bir aksesuar benim için. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

Hayırlı olsun Güle güle kullanın. Aklıma bir şey takıldı ama o stepne nerden baksan 25 30 kg vardır yakıt tüketimini arttiracaktir o ağırlık ve birazda güçten yiyecektir

Öneriniz için teşekkür ederim :)

Yakıtımı dün ölçüm. Güncel yakıt tüketimi:

Fulledim 140,5km şehir içi sürdüm yeniden Fulledim 2.91lt yakıt yani 15,17tl yakıt aldı. Bu da 10.8kr eder. O stepneyi çıkarsam çantayı söksem yakıt 8kuruşa düşse haftada max 150km yapan birisi için ne fark eder ki.. :)

Dursun göze hoş geliyor. Kurye motoru havasından bence bi tık uzaklaştırıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bundan 6 sene önce babam bi tane activa aldı. 1500 km'de. 2007 model. Motoru babamın patronu site içinde binsin diye eşine almış. Rodaj falan yapılmış, kadın bikaç gün bimip düşmüş. Sonra çekmişler garaja. Sadece sol tarafında az bi ezik vardı. 2200 TL'ye aldık. 3200 TL'ye sattık. Dükkanını yeni açan bi abi aldı. Geçen hafta babamı aramış. Bi tane daha varsa aman benden başkasına satma gibisinden. Activayı görünce bizim kara oğlan aklıma geldi birden. Tekrar hayırlı olsun.

Teşekkür ederim. :) Çok fazla insanın bu motorlarla anısı var. Ben de denk geliyorum zaman zaman. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

Daha önceki macerandaki hayal kırıklığından sonra, hikayenin senin için bu denli güzel bitmesine çok sevindim.
Kazasız, belasız günlerde kullanın.

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Yeni hikayenin başındayız ama çok şükür mutlu mesut gidiyoruz şimdilik. :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
dostum güle güle kullan. piaggio konunu görmüştüm. içimden çok şey geçirdim de gerçekten hevesini kırmak istemediğim için yazmadım. güle güle kullan bunu. gerçekten hoş görünüyor.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
dostum güle güle kullan. piaggio konunu görmüştüm. içimden çok şey geçirdim de gerçekten hevesini kırmak istemediğim için yazmadım. güle güle kullan bunu. gerçekten hoş görünüyor.

Desteğiniz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. :) Piaggio ile olan deneyimlerimi siz değerli forum arkadaşlarım ve almayı düşünen şahıslar için elimden geldiğince paylaştım. Acı ama güzel bir tecrübe oldu. :)
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
154
Desteğiniz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. :) Piaggio ile olan deneyimlerimi siz değerli forum arkadaşlarım ve almayı düşünen şahıslar için elimden geldiğince paylaştım. Acı ama güzel bir tecrübe oldu. :)

Piaggio ile maceranızı bir süre okudum ama sonra yoruldum, bıraktım. Ama pişman olduğunuzu sanmıyorum. Bence çok önemli bir tecrübeydi...
Yeni motor hayırlı olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst