Skuter canmıdır, siz karar verin? :) Honda Activa 100 (2004) ile yola devam ederken..

Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Piaggio ile maceranızı bir süre okudum ama sonra yoruldum, bıraktım. Ama pişman olduğunuzu sanmıyorum. Bence çok önemli bir tecrübeydi...
Yeni motor hayırlı olsun...

Teşekkür ederim. :) Aynen öyle, zamanım ve param gitti ama hiç pişman değilim. :) Yapmaktan büyük keyif aldığım bir projeydi. Bu esnada hızlı ve güçlü bir maxi scooter kullanmış oldum.

Diğer yazım oldukça uzundu. Bu da muhtemelen öyle olacak fakat uğraştıracak bir motosiklet olmadığından dolayı piaggio için yazdığım kadar uzun bir yazı olmayabilir...
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
ben olsam 2 sini de alırdım :) ama activada çok temiz:rendeer: her ne kadar sıfır gibi olsada km saati kandırmacası her an karşımıza çıkabiliyor
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Hocam motor sanki activa abartmayın bu kadar sanırısın 1000 rr almışsın bu kadar yazı yazdın meşgul etme forumu
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
162
Hocam motor sanki activa abartmayın bu kadar sanırısın 1000 rr almışsın bu kadar yazı yazdın meşgul etme forumu

Formu hangi motorlar için meşgul edebiliyoruz alt limit nedir?
Bir de bunlar var beğenmiyorsan okuma biton insan okumuş güzel yorum yapmış bir de ahkam kesiyor 1000rr mı aldın diye. Rr olsa ne olacaktı ne değişecek. Bırakın insanları hor görme küçümseme kafasını. Biraz derin nefes alın açılsın şu beyin hücreleri
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Formu hangi motorlar için meşgul edebiliyoruz alt limit nedir?
Bir de bunlar var beğenmiyorsan okuma biton insan okumuş güzel yorum yapmış bir de ahkam kesiyor 1000rr mı aldın diye. Rr olsa ne olacaktı ne değişecek. Bırakın insanları hor görme küçümseme kafasını. Biraz derin nefes alın açılsın şu beyin hücreleri
hahahahaaha yok ya mustafa abiyi tanıyorum ben motoru beraber aldık şakasına trolleyecektim sadece :D o motorun yanında 60 km yapmışımdır ben
KOMUTANIM CEVAP VERSENİZE
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
ben olsam 2 sini de alırdım :) ama activada çok temiz:rendeer: her ne kadar sıfır gibi olsada km saati kandırmacası her an karşımıza çıkabiliyor

2sini de derken sanırım Batı kastediyorsunuz. :) Muayenesi olsaydı onu da ensesinden tutup getirecektim :) Km saati değişmiş sanırım. Yapacak bişi yok bilmeden aldık bir kere... :)
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
hahahahaaha yok ya mustafa abiyi tanıyorum ben motoru beraber aldık şakasına trolleyecektim sadece :D o motorun yanında 60 km yapmışımdır ben
KOMUTANIM CEVAP VERSENİZE

Mertcim yapma böyle şeyler.. :) Arkadaşlar yazımda bahsettiğim üzre benimle motosikleti almaya gelen Mert arkadaşımız kendisi. Sağolsun yol boyunca bana eşlik etmeyi kabul etti. Kendisine bir kez daha teşekkür ederim. :)
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
beyler o değilde motor 13 senelik ve 80 100 gittik istanbula şaşırttı beni motor ben yolda kalırız diye korkmuştum ama birşey olmadı
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Lastikleri değiştirdiniz mi ?

Aldığımda (stepne lastiği de dahil) lastikleri sıfırdı. Anlas lastik var üzerinde. Fena değil gibiler ama henüz lastiğe güvenip sınırlarını zorlamadım. Sanırım marka takıntımdan dolayı psikolojik olarak güvenemiyorum. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

vay be cidden güzelmiş hayırlı olsun.

Teşekkür ederim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

keyifle okudum, guzel gunlerde kullanin.

Keyifle okumanıza çok sevindim. Teşekkür ederim. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Piaggio hıncını activa ile çıkarıcak :D

bu motoru bozamazsın aldığın paranın üstüne bile satarsın :D
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Anlaş MB-80 sanırım... çok iyi lastiktir. Bir takım da Anlaş Sc500 alırsan (kış lastiği) kışın nasıl yol tuttuğuna inanamazsın.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Piaggio hıncını activa ile çıkarıcak :D

bu motoru bozamazsın aldığın paranın üstüne bile satarsın :D

Yok yahu hiç hınç beslemedim. :) Alanın da verenin de canı sağolsun. Mutlu sonla bitti ya, sonuçta şu an mutluyken anı yaşamak gerek diye düşünüyorum :)

Planlarım arasında bunu satmak şimdilik yok. Alacaksam da yanına keyiflik bişi alırım bu durur. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

Anlaş MB-80 sanırım... çok iyi lastiktir. Bir takım da Anlaş Sc500 alırsan (kış lastiği) kışın nasıl yol tuttuğuna inanamazsın.

Evet lastiğin modeli sanırım bu :) Kış için lastik önerinizi dikkate alacağım. İlgi ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kayışı 15 lira arka debryaj komple 100 lira bu motor bedava satmazsın kolay kolay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst