- Katılım
- 14 Mar 2016
- Mesajlar
- 626
- Konu Yazar
- #41
Piaggio ile maceranızı bir süre okudum ama sonra yoruldum, bıraktım. Ama pişman olduğunuzu sanmıyorum. Bence çok önemli bir tecrübeydi...
Yeni motor hayırlı olsun...
Teşekkür ederim.
Diğer yazım oldukça uzundu. Bu da muhtemelen öyle olacak fakat uğraştıracak bir motosiklet olmadığından dolayı piaggio için yazdığım kadar uzun bir yazı olmayabilir...