Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Tnt 250 sahipleri,R25 sahibi olarak motorlarınızın egzost sesini cok kıskanıyorum.Resmen 4 silindir gibi.ilk defa cift silindir motorda boyle bir ses duyuyorum
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Tnt 250 sahipleri,R25 sahibi olarak motorlarınızın egzost sesini cok kıskanıyorum.Resmen 4 silindir gibi.ilk defa cift silindir motorda boyle bir ses duyuyorum

Zaten tüm kullanıcılarını büyüleyen en önemli nokta motosikletin sesi :) Orjinald akrapovic takılı gibi bağırıyor makina
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
2.el fiyatları hiç düşmedi bu son gelen gümrük zammından sonrada motosikleti alanlar iyice bir kar edecektir.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
22
selam arkadaşlar

badırmadan bir arkadaş vardı ismini hatırlayamadım motorunu satıyordu. burdamıdır hala?
 
Katılım
29 Ağu 2017
Mesajlar
2
Motosiklette parça sıkıntısı var mı? zamanım olmadıgından konuyu tam okuyamadım. ve ilerliyen zamanda sorun çıkarıyormu yeni keşfettim motoruda.
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Motosiklette parça sıkıntısı var mı? zamanım olmadıgından konuyu tam okuyamadım. ve ilerliyen zamanda sorun çıkarıyormu yeni keşfettim motoruda.

Şuan parça ile ilgili sorun yok ama ilerleyen zamalarda ne olur bilinmez.
Distribütör ve servislerin çoğunluğu güven vermiyor. Ama işini çok iyi yapan servislerde var.
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
9
iyi forumlar arkadaslar bende cogu kisi gibi cbr250(2014 sonrasi) ninja z250sl ve bu motor(tnt250) arasinda kaldim tnt250 onerirmisiniz? Cin mali olmasina kafam takiliyor malzeme kalitesi nasildir? Yuksek kilometrelerde 30-40k mesela dokulmeye baslar mi?istedigimizde(2-3 seneye) rahatlikla satabilirmiyiz? Cevaplarinizi bekliyorum. Tesekkurler...
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Rahat satılır mı sorusuna cevabım yok. Motoru canlı gözle görün diğer saydığın iki motordan aşağı kalır yanı yok.
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Güzel kardeşim çin malı demişsin de birincisi çin malı değil ikincisi çin malı motosiklet kullanmış biri olarak söylüyorum uzaktan yakından alakası yok 30 40k muhabbetini anlamadım ama titreşimden bahsediyorsun sanırım titreşim ben hissetmiyorum illa da bi incik cincik ararsan lastikleri dışında bi eksiğini göremedim ben o da kullanıcıya göre değişir ben orj lastiklerle 3500 km yaptım Allaha şükür daha düşmedim ama değişse iyi olur sahibinden de ilanım var gebzedeki motosiklet benim ben haziran ayında aldım sana nasip olursa 3 ayda satmış olurum
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
9
Cevaplariniz icin tesekkurler. Cin mali derken cin uretimi demek istemistim diger cin motorlar gibimi diye bir soruydu yani. Cevabi aldim. Motoru sonbahar gibi almayi planliyorum belki o zamana kadar satmamis olursaniz konusuruz :)
Bide servis ve parca konusunda da aydinlatirsaniz sevinirim.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Cevaplariniz icin tesekkurler. Cin mali derken cin uretimi demek istemistim diger cin motorlar gibimi diye bir soruydu yani. Cevabi aldim. Motoru sonbahar gibi almayi planliyorum belki o zamana kadar satmamis olursaniz konusuruz :)
Bide servis ve parca konusunda da aydinlatirsaniz sevinirim.

Servislerin yetersiz geldiği noktada distribütör personelleri destek veriyor marka yeni olduğu için servisler motoru yeni yeni tanımaya başladı sonbahara kadar illaki servisler daha iyi olacaktır :)
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Servis vale moto için herkes çok olumlu yorumlar yapıyor istanbulda iki yakada da servisi var nerede oturduğunu bilmiyorum ama yedek parça fiyatları da aynalar ikisi 140 manet tanesi 40 lira vs. Çok abartı değil normal fiyatlar bence ama kişiden kişiye değişir tabi, sonbahar için hayırlısı olsun diyelim benden alamasan bile benelli al derim..
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Herkese merhaba.
TNT250 sahiplerine 2 sorum olacak ;

1. Hem günlük kullanım hemde küçük turlar/geziler isteyen, 190 cm boyda ve normal kiloda "rahatına düşkün" bir sürücüye bu motoru önerirmisiniz?

2. Motorunuzu 190'lık bir sürücünün ergonomisi açısından Suzuki Inazuma ile karşılaştırırmısınız?

Detaylı yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
1.90 134 kiloydum 120 ye düştüm bu aralar. İnazuma'nın sele biraz daha dolgun ve yumuşak ama inazuma dan sonra en rahat 250'lik naked motor.
 
Katılım
8 Mar 2017
Mesajlar
14
5000 km kullandım bakımlarını yaptım hiç bi sorun yoktu bugun 100 km sehir dısı yol yaptım zorlamadımda 110 km giderken devir düştü gaz yemedi FI ışığı yandı debriyaja basıp kapattım motoru sonra giderken tekrar çalıştırdım bişey yok gibi devam bunu 8 kere yaptı ışıklarda dururkende stop etti yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
5000 km kullandım bakımlarını yaptım hiç bi sorun yoktu bugun 100 km sehir dısı yol yaptım zorlamadımda 110 km giderken devir düştü gaz yemedi FI ışığı yandı debriyaja basıp kapattım motoru sonra giderken tekrar çalıştırdım bişey yok gibi devam bunu 8 kere yaptı ışıklarda dururkende stop etti yardımcı olursanız sevinirim.

Yazılım güncellemesini yaptırdın mı? Yaptırmadıysan büyük ihtimalle ondandır. Servise götür bir kontrollerini yapsınlar.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Servis vale moto için herkes çok olumlu yorumlar yapıyor istanbulda iki yakada da servisi var nerede oturduğunu bilmiyorum ama yedek parça fiyatları da aynalar ikisi 140 manet tanesi 40 lira vs. Çok abartı değil normal fiyatlar bence ama kişiden kişiye değişir tabi, sonbahar için hayırlısı olsun diyelim benden alamasan bile benelli al derim..

İstanbul için Vale moto tüm servislerin daha bilgili ve daha ilgili tamda bu yüzden sürekli sıra var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst