Parası olan hiç beklemesin motosiklet alsın

Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Valla yeni modeller bitmez arkadaşlar her zaman daha iyisi çıkıyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Bajaj ın resmi açıklaması yok demi?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Euro 4 ile ilgili resmi gazetede yayınlanmış bi kanun, genelge, yönetmelik vs var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
euro 4.15 hoca durmak yok yola devam.sene sonuna kadar bu kur artışı böyle giderse 3 ayda bir zam olur 2018 modelleri tabiki zamlı gelicek ama efsane bir zam olmaz dediğin gibi 5 bin 8 bin falan olmaz.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Sadece ABS takılması demek bile fazladan 3000₺ ye yakın zam demek. Ki daha bir sürü ayrıntısı var bu Euro 4 ün.
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Sadece ABS takılması demek bile fazladan 3000₺ ye yakın zam demek. Ki daha bir sürü ayrıntısı var bu Euro 4 ün.

Aynen öyle işte bu sene çok değişik bir sene aslında ortalıkta hem euro3 hem euro4 modeller satışta .. seneye tamamen euro4 olacak ve ortalık karışacak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2018 motosiklet fuarı çok farklı olacak :)
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Aynen :)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------



Kardeşim 2018 den itibaren euro4 zorunlu senin inanıp inanmaman bişey değiştirmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------



Tatlı köpeğin olsun ;)

HAdi bakalım 2018 de kim utanıcak bu mesele yüzünden ben eminim ki euro 4 zorunlu olmayacak zorunlu olsaydı önce tofaşları torosları trafikten men ederlerdi madem çevreyi bu kadar önemsiyorlarsa.
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
61
felaket tellallığına gerek yok. 10 senedir ha çıktı ha çıkacak, ne hikmetse bir türlü çıkmadı şu ekonomik kriz.

e-simsek kardaşım, insan biraz ironi denilen şeyden anlar yahu! göbek taşı gibi ironiyi koymuşum oraya, hala anlamamışsın. pes doğrusu!!!

Ekonomik krizdeyiz zaten kanka sadece haberlerde söylemiyorlar . Batan Yunanistanda bile yani 6 yıldır ekonomik krizde olan yunanistanın asgari ucreti 2300 tl bizimde 1400 tl :) Krizdeyiz zaten piyasaları görmüyomusun :)
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
HAdi bakalım 2018 de kim utanıcak bu mesele yüzünden ben eminim ki euro 4 zorunlu olmayacak zorunlu olsaydı önce tofaşları torosları trafikten men ederlerdi madem çevreyi bu kadar önemsiyorlarsa.

Sen çok yanlış anlamışsın olayı. Bu dediğimiz olay sıfır araç satışları için geçerli. Tekrar okumanı tavsiye ederim Euro standartlarını.
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Sen çok yanlış anlamışsın olayı. Bu dediğimiz olay sıfır araç satışları için geçerli. Tekrar okumanı tavsiye ederim Euro standartlarını.

Benim demek istediğim Türkiye burası kimse çevreyi önemsemiyor ki emin olun Euro 4 işi olmayacak.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Benim demek istediğim Türkiye burası kimse çevreyi önemsemiyor ki emin olun Euro 4 işi olmayacak.

Zaten çevreyi takan olsa dediğiniz gibi başta şu motorlu taşıt vergileri ona göre düzenlenirdi. Ama bu Euro 4 olayı Türkiye'nin peşin kabul ettiği bir olay. O yüzden geri adım olayı olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Bence taşıt alımında acil ihtiyaç yoksa acele etmeyin , Maliye Bakanı Naci Ağbal geçenlerde ÖTV hakkında konuştu, daha doğrusu ÖTV nin çok yüksek olduğunu kendi itiraf etti, bir Maliye Bakanı bunu dillendirebiliyorsa bir düzenleme geleceğini düşünebiliriz.
 

Sie

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zamlar gelmeden alsak:)
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Bence taşıt alımında acil ihtiyaç yoksa acele etmeyin , Maliye Bakanı Naci Ağbal geçenlerde ÖTV hakkında konuştu, daha doğrusu ÖTV nin çok yüksek olduğunu kendi itiraf etti, bir Maliye Bakanı bunu dillendirebiliyorsa bir düzenleme geleceğini düşünebiliriz.

Orası neresi Alice Harikalar Diyarı falan mı? Yukarıdaki konuya bakın Motosiklete ek gümrük vergisi geliyor? uyanın millet. koyulan verginin indirildiği nerde görülmüş?
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bence taşıt alımında acil ihtiyaç yoksa acele etmeyin , Maliye Bakanı Naci Ağbal geçenlerde ÖTV hakkında konuştu, daha doğrusu ÖTV nin çok yüksek olduğunu kendi itiraf etti, bir Maliye Bakanı bunu dillendirebiliyorsa bir düzenleme geleceğini düşünebiliriz.
Dün Resmi Gazete'de yayınlandı ve %20 ilave gümrük vergisi geldi.Canım benim....
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Orası neresi Alice Harikalar Diyarı falan mı? Yukarıdaki konuya bakın Motosiklete ek gümrük vergisi geliyor? uyanın millet. koyulan verginin indirildiği nerde görülmüş?

Son aylarda ölümlü motosiklet kazaları gündemde, adamlar motosikleti de sigara gibi sağlığa zarar içmesinler (binmesinler) gibi bir mantıkla zamlıyor olabilirler , yeni nesli eğitelim 2 teker arttıkça trafik sorunlarımız azalır gibi bir düşünceleri yok , gerçi bu konuları danışmanları vasıtasıyla senden benden iyi biliyorlardır ,

Yalnız, yazdığım gibi maliye bakanı genel ÖTV hakkında açıklama yaptı, işkembeden sallamadık yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst