CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
beyler bu hava filtresi için grenajlar sökülüyor mu acaba bi bilginiz var mı

hava filtresine ulaşmak biraz uğraştırıcı kardeşim :) ben 6500km de kendim temizledim temizleme ihtiyacı duyacak kadar kir toz yoktu onu söyleyeyim.

Sökmek için depo kapağını söküyorsun, kontak çevresndeki plastık aksam var tırnaklı onu çıkartıyorsun.

grenajı tutan tüm yldız vida ve somunları söküyorsun. komple bütün şekilde üst grenaj çıkıyor. hava filtresine ulaşmak için ise deponun bağlı olduğu demirin somunlarını gevşetip çıkar. depoyu hafif kaldırman gerekecek kapağı açabilmek için. o yüzden depon dolu olmasın benzin az iken yap. Hadi kolay gelsin :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadece seleyi sokmeniz yeterliydi aslında ben o şekilde çıkardım.iki kişiye ihtiyacınız oluyor.
Km olayı fiziksel bir müdahale ile yapılmıyor.yani tamamen cf motonun saçma bir açığı bu
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
hava filtresine ulaşmak biraz uğraştırıcı kardeşim :) ben 6500km de kendim temizledim temizleme ihtiyacı duyacak kadar kir toz yoktu onu söyleyeyim.

Sökmek için depo kapağını söküyorsun, kontak çevresndeki plastık aksam var tırnaklı onu çıkartıyorsun.

grenajı tutan tüm yldız vida ve somunları söküyorsun. komple bütün şekilde üst grenaj çıkıyor. hava filtresine ulaşmak için ise deponun bağlı olduğu demirin somunlarını gevşetip çıkar. depoyu hafif kaldırman gerekecek kapağı açabilmek için. o yüzden depon dolu olmasın benzin az iken yap. Hadi kolay gelsin :wiinkk:

aga sen naptın ya resmen motoru sökmüşüz şiimdi benim 6000 de filtre değişmeye ihtiyacım var mıdır yok mudur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Filtreyi boşuna sokmeyin çok erken km ler sökmek için bir sürü uğraşmak gerekiyor gereksiz yere
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
aga sen naptın ya resmen motoru sökmüşüz şiimdi benim 6000 de filtre değişmeye ihtiyacım var mıdır yok mudur

Filtreyi boşuna sokmeyin çok erken km ler sökmek için bir sürü uğraşmak gerekiyor gereksiz yere

Depodan gelen zırıltıyı keseyim diyede söktüm biraz, ama hallettim :) Deponun vidalarını gevşetmeden kolay bir şekilde çıkacağını sanmıyorum, biraz zorlamak gerekir plastik aksamda zorlamadan dolayı çatlak da oluşabilir. Ben tek başıma komple söktüm ve taktım eliniz yatkın ise hiçbir zorluğu yok.

Hava filtresi çok sıkı süngerden yapılmış, temizleyip kurutup geri takabilirniz. Ben tozlanmıştır düşüncesiyle temizledim ama oyle kayda değer bir toz çıkmadı. eğer sürekli şantiye gibi tozlu biryerde kullanmıyorsanız hiç gerek yok. temizlerken çıkan kire göre konuşayım eğer tozlu ortamda değilsen 10.000 km bile gider.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Depodan gelen zırıltıyı keseyim diyede söktüm biraz, ama hallettim :) Deponun vidalarını gevşetmeden kolay bir şekilde çıkacağını sanmıyorum, biraz zorlamak gerekir plastik aksamda zorlamadan dolayı çatlak da oluşabilir. Ben tek başıma komple söktüm ve taktım eliniz yatkın ise hiçbir zorluğu yok.

Hava filtresi çok sıkı süngerden yapılmış, temizleyip kurutup geri takabilirniz. Ben tozlanmıştır düşüncesiyle temizledim ama oyle kayda değer bir toz çıkmadı. eğer sürekli şantiye gibi tozlu biryerde kullanmıyorsanız hiç gerek yok. temizlerken çıkan kire göre konuşayım eğer tozlu ortamda değilsen 10.000 km bile gider.

acaba 6000 binde değiştirmesem mi sorusunu oluşturdun kafamda şimdi napsam acaba ne dersin değiştireyim mi
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
150 NK yedek parça rezaleti...

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/180522-cfmoto-uma-yedek-parca-rezaleti.html

Nasıl ki iyisini övüyorsak kötüsünü de söyleyeceğiz...

Maalesef UMA bu konuda sınıfta kalıyor. Geçtiğimiz günlerde kırılan sağ ön peg yerine başka bir motorunkini taktım mecburen. Yetkili servis bile "abi 2 aydan önce gelmez, boşuna bekleme" dedi. Üstelik önce ben parçanın parasını verecekmişim, sonra parçanın siparişi geçilecekmiş. Üstelik 2 ayda anca gelecek.

Bu motorla ilgili verebileceğim en büyük tavsiye ASLA AMA ASLA KAZA YAPMAYIN!
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
acaba 6000 binde değiştirmesem mi sorusunu oluşturdun kafamda şimdi napsam acaba ne dersin değiştireyim mi

Kağıt hava filtresi yok. Süngerden hava filtresi mevcut temizleyip geri takabilirsin. ben 6500km de baktım artık zamanı gelmiştir diye ama düşündüğüm kadar toz çıkmadı. eğer sıfır km alındıysa 10.000 km de bakılabilir. (aşırı tozlu ortamda değilseniz tabi)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2017
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maalesef UMA bu konuda sınıfta kalıyor. Geçtiğimiz günlerde kırılan sağ ön peg yerine başka bir motorunkini taktım mecburen. Yetkili servis bile "abi 2 aydan önce gelmez, boşuna bekleme" dedi. Üstelik önce ben parçanın parasını verecekmişim, sonra parçanın siparişi geçilecekmiş. Üstelik 2 ayda anca gelecek.

Bu motorla ilgili verebileceğim en büyük tavsiye ASLA AMA ASLA KAZA YAPMAYIN!

Kaza yapmayın ve motor bozulmasin diye dua edin.Bide yok cf moto 400 bajaj dominarı dövermis falan diye saçma salak kendi adamlarını röportaj ettirip YouTube ye falan koyuyorlar. O yüzden tüm sitelerde bajaj parçaları var ama bitane nk parçası göremiyorum. Kendileride zaten yedek parça getirmek mi o ne falan gel sana motor satalım yeni öbüründen söker diğerine takarsın gibi uçuk fantaziler yapıyorlar. Bilmeyen insan napsin alıyor basına geleceği bilmeden.Parasını vericem adamda 2 ayda yedek parça temin etçek. Nerden geliyor bu rahatlık bu kadarda sorumsuzluk olur mu.Hem suçlu hem güçlü bari malin parasını isteme parçayı getirtip sat.Adam zaten o parçayı merak etme senden başkasından bulamaz.Neden korkuyorsun elinde stogunda kalır en fazla baska isteyene satarsin niye yoksa iflas ederim diye mi korkuyorsun ey uma yetkilileri
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Kaza yapmayın ve motor bozulmasin diye dua edin.Bide yok cf moto 400 bajaj dominarı dövermis falan diye saçma salak kendi adamlarını röportaj ettirip YouTube ye falan koyuyorlar. O yüzden tüm sitelerde bajaj parçaları var ama bitane nk parçası göremiyorum. Kendileride zaten yedek parça getirmek mi o ne falan gel sana motor satalım yeni öbüründen söker diğerine takarsın gibi uçuk fantaziler yapıyorlar. Bilmeyen insan napsin alıyor basına geleceği bilmeden.Parasını vericem adamda 2 ayda yedek parça temin etçek. Nerden geliyor bu rahatlık bu kadarda sorumsuzluk olur mu.Hem suçlu hem güçlü bari malin parasını isteme parçayı getirtip sat.Adam zaten o parçayı merak etme senden başkasından bulamaz.Neden korkuyorsun elinde stogunda kalır en fazla baska isteyene satarsin niye yoksa iflas ederim diye mi korkuyorsun ey uma yetkilileri

Kardeşim senin kim olduğu belli mi yazmışsın burda ama bajajda kullanıcılarını zarara uğrattı kronik arızalara boğdu.Sende gelip burada marka kötüleme
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Valla yarın arayacağım. Gönderdiler gönderdiler. Yoksa tüketici haklarına başvurup para iadesi isteyeceğim. Öyle bir hakkımız varmış sanırım, araştıracağım.
 
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
15
Motor gerçekten güzel ve başlamgıç motoru olarak tercihlerimin başını çekiyor ama aklıma takılan bir şey var, cc si ybr125 den yüksek olmasına rağmen max hızı neden daha düşük? Yoksa ben mi yanlış biliyorum, yardımcı olabilir misiniz acaba?
 
Katılım
7 Nis 2017
Mesajlar
30
Motor gerçekten güzel ve başlamgıç motoru olarak tercihlerimin başını çekiyor ama aklıma takılan bir şey var, cc si ybr125 den yüksek olmasına rağmen max hızı neden daha düşük? Yoksa ben mi yanlış biliyorum, yardımcı olabilir misiniz acaba?

merhaba,
150nk nın son hızı 120. rodajdan sonra 119 gibi bir hız gördüm şahsen.
belki 125 e çıkar ama geçemez.
çünkü beygir düşük.. 12 beygir gibi. kasası da kaslı ve naked.
direnç yaratıyor yüksek hızda.
ama başlangıç için güzeldir. rahat, hafif, kıvrak. zaten şehir içinde oldukça yeterli.
 
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
15
merhaba,
150nk nın son hızı 120. rodajdan sonra 119 gibi bir hız gördüm şahsen.
belki 125 e çıkar ama geçemez.
çünkü beygir düşük.. 12 beygir gibi. kasası da kaslı ve naked.
direnç yaratıyor yüksek hızda.
ama başlangıç için güzeldir. rahat, hafif, kıvrak. zaten şehir içinde oldukça yeterli.

anavatanı çin olduğu için babam hiç sıcak bakmıyor gerçi daha 1 yılım var almama hayırlısı bakalım
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Gençler bu motosikleti max hızı için alacaksanız almayın, aslında 125-150cc gurubu hiç birini almayın.

Bosh enjeksiyonlu, sıvı soğutmalı, çelik fren hortumlu, şekli güzel, muadillerine göre çok ucuz, alınası bir motosiklet. Bunun muadili Yamaha mt 125'dir, ama tabii ki bir mt 125 değildir; gidip ybr-cbf ile kıyaslamayın.

90-100-110 civarı seyahat edebileceğiniz güzel bir motor, Çinli, kötü vs demeyin, makina güzel. Ama bir Ybr 125'de olduğu gibi 340TL'ye Michelin lastik seti alamazsınız, bunun lastikleri pahalı, çünkü klasmanı farklı.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Arkadaşlar bu motor çok güzel olabilir. Fakat aşağıda ki durum ,Bajaj ın neden ülkemizde başarılı olduğunu açıkça anlatıyor ...

Sanırmı öyle... Mal gibi güvendik UMA'ya, aldık motoru, ilk kazada koca sezonu kapattık neredeyse parça sıkıntısı yüzünden.

Bundan sonraki ilk işim parça sıkıntısı olmayan bir markaya yönelmek olacak. Yemişim motosikletin kalitesini artık. Sürerken canımızın derdi yerine "aman kaza falan bir şey olmasın da 57 milenyum boyunca motosikletten uzak kalmayayım" derdine düşeceğiz neredeyse...
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Sanırmı öyle... Mal gibi güvendik UMA'ya, aldık motoru, ilk kazada koca sezonu kapattık neredeyse parça sıkıntısı yüzünden.

Bundan sonraki ilk işim parça sıkıntısı olmayan bir markaya yönelmek olacak. Yemişim motosikletin kalitesini artık. Sürerken canımızın derdi yerine "aman kaza falan bir şey olmasın da 57 milenyum boyunca motosikletten uzak kalmayayım" derdine düşeceğiz neredeyse...

heronun belkıde en kayda deger avantajıda bu 72 saatde parca temını,en fazla 3-4 gun motordan uzak kalıyorsun
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
arkadaşlar bakın motorda parça sıkıntısı var tamam eyvallah bunuda yakında aşacaklardır hero falan bunlarla bir tutmayın şu motoru allah aşkına
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst