Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2016
Mesajlar
17
Bu yaz MT 25'imle kamplı geziler yapmak istiyorum. Eşya taşıma konusunda kafamda bazı soru işaretleri var. Topcase ya da yan çantam yok. 40 lt lik kamp çantamı çadır ve matımı kancalı lastiklerle arka seleye sabitleyip yola çıkmayı düşünüyorum. Tavsiyelerinizi, hatta bu şekilde yola çıkan varsa fikir edinmek adına fotolarınızı bekliyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu yaz MT 25'imle kamplı geziler yapmak istiyorum. Eşya taşıma konusunda kafamda bazı soru işaretleri var. Topcase ya da yan çantam yok. 40 lt lik kamp çantamı çadır ve matımı kancalı lastiklerle arka seleye sabitleyip yola çıkmayı düşünüyorum. Tavsiyelerinizi, hatta bu şekilde yola çıkan varsa fikir edinmek adına fotolarınızı bekliyorum.


buna bir bakın ben bu şekil yaparak kapm yapmıştım ve bir sıkıntı da olmamıştı.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/171385-kocaeli-inonu-yaylasi-kampi-yamaha-tenere-xj6-mt03-mt-25-honda-nc750x-mondial-mcx.html
 
Katılım
13 Tem 2017
Mesajlar
1
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. Gerekli parayı biriktirdim şimdi kendime bir mt-25 bakıyorum. 2.el max. 3-4bin km bakıyorum ekipman içinde param kalsın diye.

Amacım uzun yıllar keyfini çıkarmak.
Merak ettiğim bildiğiniz en çok km'ye sahip mt-25 kaç km de ?
Herhangi bi sorunla karşılaşmış mı ?
Fabrika çıkış lastikler sakin sürüşte kaç km'ye kadar idare eder ?

Apartmanda motoru muhafaza edebileceğim bir garaj var ama yinede insan korkuyor. Kısa süreli parklarda fln motoru nasıl güvende tutuyorsunuz ?
Teknoloji gelişti ucuz yollu gps takip kullanan var mı ? Telefondan takip edeceğimiz uygulamaları olan.

Tecrübe sahibi arkadaşlar vakit ayırıp cevaplarsa çok memnun olurum hayırlı günler.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. Gerekli parayı biriktirdim şimdi kendime bir mt-25 bakıyorum. 2.el max. 3-4bin km bakıyorum ekipman içinde param kalsın diye.

Amacım uzun yıllar keyfini çıkarmak.
Merak ettiğim bildiğiniz en çok km'ye sahip mt-25 kaç km de ?
Herhangi bi sorunla karşılaşmış mı ?
Fabrika çıkış lastikler sakin sürüşte kaç km'ye kadar idare eder ?

Apartmanda motoru muhafaza edebileceğim bir garaj var ama yinede insan korkuyor. Kısa süreli parklarda fln motoru nasıl güvende tutuyorsunuz ?
Teknoloji gelişti ucuz yollu gps takip kullanan var mı ? Telefondan takip edeceğimiz uygulamaları olan.

Tecrübe sahibi arkadaşlar vakit ayırıp cevaplarsa çok memnun olurum hayırlı günler.

Şimdiden hayırlı olsun.
Bildiğimçok yüksek km bir motor yok, ancak Japon motorlarında genelde bu soru pek umursanmaz, havada kalır =)
İki tane resmi geri çağırma var, yağ pompası ile depo/kontak konusu, bir de bazılarında motor soğutma sıvısı genleşme kabı ufak ufak kaçırabiliyor, o zaman da değiştiriyorlar o kabı direkt. Başka genel bir sorun duymadım.

Evde kapalı otopark, işyerinde de trafik levhasına kilit+zincir atıyorum. Dışarıda biryerde isem gözüm görsün isteyip, göremiyorsam da, yapcak bişey yok diyorum =)
 
Katılım
17 Tem 2017
Mesajlar
1
Herkese Merhaba, Mayıs 2017'den beri MT25 kullanıcısıyım. Motorumdan son derece memnunum.

Motorun oturuş pozisyonundan dolayı aşırı şekilde boyun ağrısı ayaşıyorum, inanılmaz bir ağrı 20dk'lık bir kullanım sonrası başlıyor ve sonrasında motoru kenara çekil ağrının geçmesini beklemek zorunda kalıyorum. Bu şekilde devam eden ağrılar motorla arama girmeye başladı. Böyle devam ederse üzülere motoru satmak zorunda kalacağım ama bu benim için son tercih şimdilik. Gidon yükseltmeyi düşünüyorum 50mm lik bir kit alsam ne derece etkili olur? Nispeden dik ve doğal bir oturuş pozisyonu istiyorum. Bunu yaparken motorun yapılış geometrisine zarar vermeden doğal görünümünü kaybetmesinde istiyorum. Önerilerinizi rica ederim. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
12
Herkese Merhaba, Mayıs 2017'den beri MT25 kullanıcısıyım. Motorumdan son derece memnunum.

Motorun oturuş pozisyonundan dolayı aşırı şekilde boyun ağrısı ayaşıyorum, inanılmaz bir ağrı 20dk'lık bir kullanım sonrası başlıyor ve sonrasında motoru kenara çekil ağrının geçmesini beklemek zorunda kalıyorum. Bu şekilde devam eden ağrılar motorla arama girmeye başladı. Böyle devam ederse üzülere motoru satmak zorunda kalacağım ama bu benim için son tercih şimdilik. Gidon yükseltmeyi düşünüyorum 50mm lik bir kit alsam ne derece etkili olur? Nispeden dik ve doğal bir oturuş pozisyonu istiyorum. Bunu yaparken motorun yapılış geometrisine zarar vermeden doğal görünümünü kaybetmesinde istiyorum. Önerilerinizi rica ederim. Şimdiden teşekkürler.

Merhaba,

Sanırım oturuş pozisyonundan kaynaklı bir problem yaşıyorsunuz. Fikir vermesi açısından AEA'nın doğru oturuş pozisyonun ile ilgili videosunu izlemenizi tavsiye ederim. Belki yardımcı olur, iyi günler. https://www.youtube.com/watch?v=v-qyGTSbylo
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Kendi oturusunuzu degistirin..motora bindiginizde kollariniz omuzlariniz tum gucu hissediyorsa yanlistir. Yukarida onerildigi uzere altin elbiseli adam videosunda aciklanmis..tum yukun bacaklarda olmasi lazim..ben kesintisiz 250km yol yaptim defalarca yalnizca 120km hizin uzerinde dik oturursam ruzgarin kaski geriye dogru itmesi sebebiyle boyun agrisi yasadim..yanlis oturdugunuzu en iyi yokus asagi inerken anlarsiniz, tum yuk bacaklarla motoru sikarak el bileklerinizden alinmis olmali.
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
Bugün 2017 mavi model MT25 alarak sahalara dönüş yaptım. Rosso II lastik değişimi ve koruma takozu eklendikten sonra haftasonu teslim alacağım.
Önceki motorum MT-125 benim gözlerimde kraldı, umarım pişman olmam!
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde motor ile sağa yattığım için egzozumu biraz hırpaladım. Yenisini almayı planlıyorum. Acaba elinde olup satmayı düşünen var mı? İzmir' de ikamet ediyorum bu arada.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Merhabalar
Şu koruma demirini aldım http://www.urun.n11.com/koruma-demiri/ya...mox-P108928321
artı olarak koruma takozu takma şansım var mı mesela şu; http://www.urun.n11.com/koruma-demiri/ya...mox-P133366894

Ben her ikisini de aynı anda taktım vakti zamanında. Motor çılgınlar gibi titremeye başladı. Elini ayağını uyuşturacak derecede ve hemen hemen her devirde.

Takozu söküp attım demirin şaseye bağlandığı yerlere conta attırdım %80 kesildi. Ama hala var titreşim ve tamamen bu zımbırtılardan kaynaklanıyor. Bu durumu göz önünde bulundurarak tak koruma demirini.
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
Gencler selam.
Su deve bayiltan sicaklarinda yoldan gelip motoru kapattiktan sonra harareti kontrol edeniniz oldu mu?
Giderken hic bir sikinti yok, 3'u hic asmadi bugune kadar, bu sicaklar da dahil, ama ne zamanki durup motoru kapatirsam (viteste ayaklikla kapatirim hep, elektrik gelmeye devam eder) bi 5-10 saniye sonra fan devreye giriyor ve bir iki dakika kadar sureyle hararet yukseliyor, hemen dusuyor geri.

Tum motorlarda stop edince su biraz isinir yagdan oturu, bu normal, ama 4-5 centige cikacak kadar isinmasi normal mi bilemedim. Muhtemelen problem yok zira giderken asla yukselmiyor, ancak yine de merak ettim dikkat edip benzer durumla karsilasan var mi?


Aynı durum bende de var. Hareket halindeyken hararet 3. çentikte. Yalnızca bir defa çok yoğun trafikte 4. kademeye geldi, hareket edip biraz rüzgar yiyince tekrar 3'e düştü.

Motor stop ettikten sonra ani olarak 4 ve 5'e yükselip fan devreye giriyor ve elektrik kesilene kadar çalışmaya devam ediyor.

Eğer hararet göstergesi 3'e düşmeden elektriği kesip tekrar elektrik verirsem fan anında açılıyor. Fakat bir-iki dakika kadar sonra elektriği kesip tekrar verdiğimde(sıcaklık tekrar 3. çeltiğe düşmüş oluyor bu sürede) fanı açma ihtiyacı duymuyor.

Ben bundan sıcak havalarda motoru durdurduktan sonra elektriği kesmeden bir iki dakika fan yardımıyla soğutmanın faydalı olduğu sonucuna vardım. Isıyla ilgili bir tür güvenlik yazılımı kurulu belli ki. Kullanım kılavuzuna da göz attım ama herhangi bir bilgi yok bu konuda orada. Daha teknik bir açıklaması olan varsa keyifle öğrenmek isterim. :x
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2016
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar. Kısmet olursa ben de yarın bir mt 25 sahibi olacağım. Genelikle kamp ağırlıklı kullanım yapacağım için belli başlı ekstra ekipmanlara ihtiyacım olacak. Hepinizden ön tur camı, top case, yan çanta, depo üstü çanta konularında öneri ve yardım bekliyorum. Artçılı kullanım yapacağım için konfor sele ve sırt dayama özellikli top case ihtiyacım olacak.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Merhaba arkadaşlar. Kısmet olursa ben de yarın bir mt 25 sahibi olacağım. Genelikle kamp ağırlıklı kullanım yapacağım için belli başlı ekstra ekipmanlara ihtiyacım olacak. Hepinizden ön tur camı, top case, yan çanta, depo üstü çanta konularında öneri ve yardım bekliyorum. Artçılı kullanım yapacağım için konfor sele ve sırt dayama özellikli top case ihtiyacım olacak.
Yamaha XJ6 N ABS varken ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst