[MT İstanbul] 05.09.2006/ Üniversiteliler Dolmabahçe'de Toplanıyoruz.

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
tamam ben 18.00de dolmabahçedeyim o zaman sarı kafa bir şeyim elimde de kask olur bir de üstümde siyah bir t-shirt ama yakama kırmızı gül takmayacağım :p sapanca gezisine katılmış olanlar beni biliyordur zaten
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
bende 18.00 orada olcam serkan kardeş bulabilirsem birtanede kamera
getiririm :)
walla necdet abi çok iyi olur:cat:
tamam ben 18.00de dolmabahçedeyim o zaman sarı kafa bir şeyim elimde de kask olur bir de üstümde siyah bir t-shirt ama yakama kırmızı gül takmayacağım :p sapanca gezisine katılmış olanlar beni biliyordur zaten
tamam nurgül:) ben de kıvırcık kafa bişeyim, elimde kask olur, mavi beyaz bir montum var:mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
18:00da ordayım, belki 17:40 da olabilir ama olmayabilirde :)
Ama çok durmicam, cunku karşıda seminerim var.
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
ben de gelmek isterdim arkadaslar ancak musait olmayacagim o saatlerde. bir sonrakine umarim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw serkan burdan milleti toplayıp şöle güzel bir toplu sürüş sonunda secret garden a iltihak etsek diorum..:cherry:
S&S
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
yaw serkan burdan milleti toplayıp şöle güzel bir toplu sürüş sonunda secret garden a iltihak etsek diorum..:cherry:
S&S
alican abi bu akşam amacımız tanışmak olduğu için en az 1-2 saat dolmabahçede otururuz.
ondan sonra saat ilerlemiş olacak biraz. arkadaşlar secret garden a gitmek isterlerse ondan sonra gideriz. kendi kararlarıdır.
kendi adıma secret garden'a gelebileceğimi sanmıyorum. çok hastayım bugün, buna da geleceğim dediğim için geliyorum. evden çıkacak halim yok ama.
bir daha ki sefere secret garden a da gideriz tabi ki..:cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne lise mezunu motorcular gelemiyomu???
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üniversiteliler diye sitemi var yoksa :p heralde bu siteye üye olacak adam ama ya lise veya dengi mezunuysa :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alican abi bu akşam amacımız tanışmak olduğu için en az 1-2 saat dolmabahçede otururuz.
ondan sonra saat ilerlemiş olacak biraz. arkadaşlar secret garden a gitmek isterlerse ondan sonra gideriz. kendi kararlarıdır.
kendi adıma secret garden'a gelebileceğimi sanmıyorum. çok hastayım bugün, buna da geleceğim dediğim için geliyorum. evden çıkacak halim yok ama.
bir daha ki sefere secret garden a da gideriz tabi ki..:cat:

dırdır etme len geliosun
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
94
çok güsel toplandınız çok saolun be! o kadar yola ve trafiğe katlanıp geldik neyse bidaha gelmeyiz :farao:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
bugün 4 arkadaş geldik ama saat 20.15 di ama kimse yoktu :(
arkadaşım biz de tam o saatlerde oradan kalktık. sanırım siz görmediniz. zaten en son 5 kişi kalmıştık o saatte. kimse kalmayınca sıkılmaya başladık ve secret garden'a gidelim, biraz da orada oturalım bari dedik.
çok güsel toplandınız çok saolun be! o kadar yola ve trafiğe katlanıp geldik neyse bidaha gelmeyiz :farao:
bir daha gelip gelmemek senin kararın dostum. ama böyle söylemene üzüldüm doğrusu.

okulların açılmasına yakın bir tarihte tekrar bir buluşma düzenlicez. inşallah o zaman görüşebiliriz..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
@ArdaTugay
Sinirlenme hocam , aynı şey benim de geçen pazar cbr buluşmasında geldi.Ben de geldiğimde kimse yoktu.Bu tür aksaklıkların tek çözümü bir kaç kişinin telefonunu almak.Sağlık olsun. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst