[MT İstanbul] 05.09.2006/ Üniversiteliler Dolmabahçe'de Toplanıyoruz.

Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
ya bende gelmek istiyorum şimdiye kadar hiç bi buluşmaya katılamadım ama inşallah bu sefer katılmak istiyorum inşallah bi aksilik çıkmaz
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Eğer secret garden olursa ben gelemem, cunku karşıya geçecem işten cıkıp, dolmapahçe tam dibimde diye geliyorum zaten ona biras zaman ayırabilirim ama secret garden zorlar.
Ama şöle bişi yapılamazmı, burda 2 saat vs. takılınılır sora secret garden a geçilir, zati 20:00 yi sanırım secret garden buluşması.
(Ayrıca ordan hiç hoşlanmadım:pale: :farao: )
CİHAN: tanımammı yaw nbrsin aga? keyifler nası?
SuSpect merak etme, Dolmabahçe olacak. Secret Garden'a başka zaman gideriz. Biz önce kendimiz bi tanışalım hele:)
aa lespaulun tatili bitmiş neyse benide yazda hasret giderelim :)
Necdet abi gel tabi görüşelim :)
serkan benide listeye eklermisin...
saat 19:15-19:30 gıbı orada olurum..görüşürüz..:)
Batuhan ekledim abi listeye. Gel görüşelim:cat:
yazın benide kaç aydır burdayım daha kimseyi tanımıyorum:cherry: aksilik olmassa gelirim;)

arkadaşlar normal ünüversite değilde hayat ünüversitesini bitirdim bende aranıza katılabilirmiyim.
Ümmet abi buyur gel abi ne demek:) Üniversiteli olsun istiyoruz gelen arkadaşları ama senin giremeyeceğin kapı yok abi:) buyur gel.
ahh ahh ..
o gece nöbetçiyim ..başkasına satabilir miyim nöbeti diye de düşünmüyor değilim.. :bounce:
umarım bi dahaki sefere tanışırız....
hepinize iyi eğlenceler arkadaşlar...:cat:
beni de anın orada olur mu...
Doktor tekrarını yapıcaz hiç merak etme:) Bi dahaki sefere seni de aramızda görürüz. Nöbetçi olduğun günleri söyle de ona göre ayarlayalım:)
geliriz tabiki...
ekledim
güzel düşünce...hepinize selamlar olsun...Lise mazunları gelemiyo galiba...:pale: ama benim hayatım o Dolmabahçede geçti...kabataş ticaret mezunuyum...ilk Dolmabahçeye 1991 yılında gitmiştim...sahilde rakı bira içenler gırla tabiki...karışan eden yoktu...
hatıralar canlandı...size iyi buluşmalar...

metehan abi bekleriz, buyur gel:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ya arkadaşlar ben dolmabahçedeki buluşmayı bugün sanıyordum meğer salı günüymüş ben ogün aranızda olamam çünkü yollardayım.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ya arkadaşlar ben dolmabahçedeki buluşmayı bugün sanıyordum meğer salı günüymüş ben ogün aranızda olamam çünkü yollardayım.

ümmet abi bugün 15:30 da cbr 125 i arkadaşlar buluşuyor aynı yerde. onlara bi uğra istersen:) :cat:

arkadaşlar ÜNİVERSİTELERİNİZİN isimlerini de yazın lütfen:cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Üniversiteli arkadaşlar, hadi toplanıyoruz, tanışıyoruz.
Tüm üniversitelileri bekliyoruz:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
94
kaça kadar dolmabahçede olsaz çünkü ben işten 19.00 da çıkıyorum gelmem 19.30 bulur heralde :silent:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
kaça kadar dolmabahçede olsaz çünkü ben işten 19.00 da çıkıyorum gelmem 19.30 bulur heralde :silent:
arda, tahminimce sen gelene kadar daha orda otururuz biz. ortak bir karar verilir de bi yere gidelim denilir belki ama pek sanmıyorum. o saatler iş çıkışı olduğu için sanırım dolmabahçede otururuz o gün:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Buğra sen motorsuz mu geleceksin hem olm sen bu tarafta(avr.) oturmuyo msn? Karşı ne iş?

Aga ben işe motorla gidiyorum. Takım elbise ile racing kullanan, dünyada bir eşi daha olmayan eleman benım herhalde :)

4.leventde oturuyorum ama karşıda işim var burhan feleke gitcem. ama saat 20:00 de başlıyor o yusnden sizle 2 ssaat takılırım.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
arkadaşlar yok mu başka gelmek isteyen?:)

hani nerdesiniz üniversiteliler?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Aga bizim cbr buluşmasına benzemesin. cbr olarak 4 taneydik ama cbr dışındakiler 5 taneydi :( falla hiç bişi annamadım cbr buluşmasından.
Yani buda üni. buluşması olacaga benzemiyor, secret garden tayfası basmasın bizi :queen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Aga bizim cbr buluşmasına benzemesin. cbr olarak 4 taneydik ama cbr dışındakiler 5 taneydi :( falla hiç bişi annamadım cbr buluşmasından.
Yani buda üni. buluşması olacaga benzemiyor, secret garden tayfası basmasın bizi :queen:
walla hocam doğru söylüyosun, olabilir walla:)
dur ben ilk mesajı bi düzeltiyim de..:)
olmadı çaktırmadan buluşma yerini değiştiririz:queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
salı akşamı bir problem olmassa bende gelmeye çalışırım...
açık öğretimliyim kabul herhaldee... :p
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
yanımda ünvte mezunu olmayan arkadaşı getirsem motorları beraber aldık olur mu:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
salı akşamı bir problem olmassa bende gelmeye çalışırım...
açık öğretimliyim kabul herhaldee... :p

cemil açık öğretim olmaz ya benim gibi hayat üniverste bitircen yada
4senelik:queen: :) şaka şaka özledim seni yaw gel tabi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst