- Katılım
- 31 May 2006
- Mesajlar
- 69
ya bende gelmek istiyorum şimdiye kadar hiç bi buluşmaya katılamadım ama inşallah bu sefer katılmak istiyorum inşallah bi aksilik çıkmaz
SuSpect merak etme, Dolmabahçe olacak. Secret Garden'a başka zaman gideriz. Biz önce kendimiz bi tanışalım heleEğer secret garden olursa ben gelemem, cunku karşıya geçecem işten cıkıp, dolmapahçe tam dibimde diye geliyorum zaten ona biras zaman ayırabilirim ama secret garden zorlar.
Ama şöle bişi yapılamazmı, burda 2 saat vs. takılınılır sora secret garden a geçilir, zati 20:00 yi sanırım secret garden buluşması.
(Ayrıca ordan hiç hoşlanmadımale: :farao: )
CİHAN: tanımammı yaw nbrsin aga? keyifler nası?
Necdet abi gel tabi görüşelimaa lespaulun tatili bitmiş neyse benide yazda hasret giderelim![]()
Batuhan ekledim abi listeye. Gel görüşelim:cat:serkan benide listeye eklermisin...
saat 19:15-19:30 gıbı orada olurum..görüşürüz..![]()
yazın benide kaç aydır burdayım daha kimseyi tanımıyorum:cherry: aksilik olmassa gelirim![]()
Ümmet abi buyur gel abi ne demekarkadaşlar normal ünüversite değilde hayat ünüversitesini bitirdim bende aranıza katılabilirmiyim.
Doktor tekrarını yapıcaz hiç merak etmeahh ahh ..
o gece nöbetçiyim ..başkasına satabilir miyim nöbeti diye de düşünmüyor değilim.. :bounce:
umarım bi dahaki sefere tanışırız....
hepinize iyi eğlenceler arkadaşlar...:cat:
beni de anın orada olur mu...
ekledimgeliriz tabiki...
güzel düşünce...hepinize selamlar olsun...Lise mazunları gelemiyo galiba...ale: ama benim hayatım o Dolmabahçede geçti...kabataş ticaret mezunuyum...ilk Dolmabahçeye 1991 yılında gitmiştim...sahilde rakı bira içenler gırla tabiki...karışan eden yoktu...
hatıralar canlandı...size iyi buluşmalar...
ya arkadaşlar ben dolmabahçedeki buluşmayı bugün sanıyordum meğer salı günüymüş ben ogün aranızda olamam çünkü yollardayım.
tamam şimdi kalkıyorum gittim.ümmet abi bugün 15:30 da cbr 125 i arkadaşlar buluşuyor aynı yerde. onlara bi uğra istersen:cat:arkadaşlar ÜNİVERSİTELERİNİZİN isimlerini de yazın lütfen:cat:
arda, tahminimce sen gelene kadar daha orda otururuz biz. ortak bir karar verilir de bi yere gidelim denilir belki ama pek sanmıyorum. o saatler iş çıkışı olduğu için sanırım dolmabahçede otururuz o gün:cat:kaça kadar dolmabahçede olsaz çünkü ben işten 19.00 da çıkıyorum gelmem 19.30 bulur heralde :silent:
Buğra sen motorsuz mu geleceksin hem olm sen bu tarafta(avr.) oturmuyo msn? Karşı ne iş?
walla hocam doğru söylüyosun, olabilir wallaAga bizim cbr buluşmasına benzemesin. cbr olarak 4 taneydik ama cbr dışındakiler 5 taneydifalla hiç bişi annamadım cbr buluşmasından.
Yani buda üni. buluşması olacaga benzemiyor, secret garden tayfası basmasın bizi :queen:
kartal ekledim seni de:cat:salı akşamı bir problem olmassa bende gelmeye çalışırım...
açık öğretimliyim kabul herhaldee...![]()
sen referans oluyosan oluryanımda ünvte mezunu olmayan arkadaşı getirsem motorları beraber aldık olur mu![]()
salı akşamı bir problem olmassa bende gelmeye çalışırım...
açık öğretimliyim kabul herhaldee...![]()