[MT İstanbul] 05.09.2006/ Üniversiteliler Dolmabahçe'de Toplanıyoruz.

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Les, mesleğe geri dönmüşsün. Hayırlı olsun demeye uğradım. Bol eğlenceli toplantılar :).
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ankara? Kim dedi orada olduğumu? Haşa.
Haydi ben yatıyorum.
Güzelce herkesi topla da millet, işte derin adam böyle olur desin. Yüzümüzü kara çıkartma. Derinler seninle gurur duyuyor :queen:.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Ankara? Kim dedi orada olduğumu? Haşa.
Haydi ben yatıyorum.
Güzelce herkesi topla da millet, işte derin adam böyle olur desin. Yüzümüzü kara çıkartma. Derinler seninle gurur duyuyor :queen:.
ben organize ettim de ne zaman kötü oldu be?:)
gördün mü sen öle bişey?:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Bende üni. öğrencisiyim bende geleyim diecem ama o gun karşıya geçmem lasım, ama zati swissotel de çalışıyorum yani yuruyerek 2dk. gelirim tanışırım sora kaçarım :)

selam arkadaş bende geliyim mi beni tanıdın mı buluşmuştuk hani bikere özlem felen namık abi, fatih...he
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
serkancım sen arkadasları topla salı günü secret garden a gel arada fazla mesafe yok aynı gün ayrı yerde olmasın millet hepberaber olalım :)

Eğer secret garden olursa ben gelemem, cunku karşıya geçecem işten cıkıp, dolmapahçe tam dibimde diye geliyorum zaten ona biras zaman ayırabilirim ama secret garden zorlar.

Ama şöle bişi yapılamazmı, burda 2 saat vs. takılınılır sora secret garden a geçilir, zati 20:00 yi sanırım secret garden buluşması.

(Ayrıca ordan hiç hoşlanmadım:pale: :farao: )


CİHAN: tanımammı yaw nbrsin aga? keyifler nası?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
aa lespaulun tatili bitmiş neyse benide yazda hasret giderelim :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
serkan benide listeye eklermisin...
saat 19:15-19:30 gıbı orada olurum..görüşürüz..:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
47
yazın benide kaç aydır burdayım daha kimseyi tanımıyorum:cherry: aksilik olmassa gelirim;)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar normal ünüversite değilde hayat ünüversitesini bitirdim bende aranıza katılabilirmiyim.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
14
ahh ahh ..
o gece nöbetçiyim ..başkasına satabilir miyim nöbeti diye de düşünmüyor değilim.. :bounce:
umarım bi dahaki sefere tanışırız....
hepinize iyi eğlenceler arkadaşlar...:cat:
beni de anın orada olur mu...
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Buğra sen motorsuz mu geleceksin hem olm sen bu tarafta(avr.) oturmuyo msn? Karşı ne iş?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Herkese merhaba arkadaşlar.
Uzun bir zamandır üniversite öğrencisi olup da motosiklet sevdalısı olan arkadaşlarla aşağıdaki linkte yazışıyorduk. Talep fazla olunca bir tanışma düzenleyelim dedik. Bahsettiğim Topic şudur:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=19359&highlight=%FCniversite

Amacımız MT üniversite öğrencilerini tanıştırmak ve kaynaştırmak. Bu herkese açık bir davettir tabiki, MT'de aksi olamaz zaten. İsteyen herkes bize katılabilir.

Buluşma Tarihi: 5 Eylül Salı
Saat: 18:15'den itibaren (Ben daha erken orada olacağım)
Yer: DOLMABAHÇE ÇAY BAHÇESİ (Sarayın yanındaki Çay bahçesi, deniz kenarı, Beşiktaş)


Çoğunluk buluşma yeri ve saatinin değiştirilmesini talep ederse tabi ki değiştirip düzenlemeler yapabiliriz.
Havalar önümüzdeki hafta sonuna doğru tekrar bozacağı için Salı gününü düşündük.


Katılımcı Listesi

1. LesPaul
2. Paşa
3. SuSpect
4. escapesus
5. tronic
6. T_uruncu
7. ArdaTugay
8. Carlitoturco
9.
10.
....
....
....
....
....

güzel düşünce...hepinize selamlar olsun...Lise mazunları gelemiyo galiba...:pale: ama benim hayatım o Dolmabahçede geçti...kabataş ticaret mezunuyum...ilk Dolmabahçeye 1991 yılında gitmiştim...sahilde rakı bira içenler gırla tabiki...karışan eden yoktu...


hatıralar canlandı...size iyi buluşmalar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst