[MT İstanbul] 05.09.2006/ Üniversiteliler Dolmabahçe'de Toplanıyoruz.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
22 sene önceki mezunlar katılabiliomuuuuu:silent:
S&S
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
bu buluşmayı kaçırmak istemiyorum ben karşıdayım ümraniyede işten 6 dda çıkıyorum büyük patron(babam:)) izin verirse daha erken orada olabilirim
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Ben ew arkadaşımla gelicem, Les Paul +1 yazabilirsin. O da istanbul siyasal bilgiler de okuyor.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tamam ekliyorum listeye:)
arkadaşlar kaçırmayın tabi ya, güzel bi tanışma olacak:)
alican abi işin olmazsa sen de gel tabi:)
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
yaw bence yannış topik açmışın üniversiteli adam akıllı adamdır ne işi var bizim gibin motosikletle neyn :p
bide olistedeki adamlar öğrencimi yaw onnarı üniversitenin kapısından geçirsen
yolunu hatırlamazlar bea :p dedem yaşında adamlar :queen:

arkadaşım en başa yazmış üniversiteli öğrenci arkadaşlar deyi bize noluyo yawww allaalalaah :p ne işimiz var bizim üniversiteliler arasında arada kültür farkı var kardeşim bakalım işimiize biz gene mangalımıza dönelim onnar şimdi bizim anamadımız şeylerden konuşur hade bakam herkes kendi tarafınaaa :p :p :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw bence yannış topik açmışın üniversiteli adam akıllı adamdır ne işi var bizim gibin motosikletle neyn :p
bide olistedeki adamlar öğrencimi yaw onnarı üniversitenin kapısından geçirsen
yolunu hatırlamazlar bea :p dedem yaşında adamlar :queen:

arkadaşım en başa yazmış üniversiteli öğrenci arkadaşlar deyi bize noluyo yawww allaalalaah :p ne işimiz var bizim üniversiteliler arasında arada kültür farkı var kardeşim bakalım işimiize biz gene mangalımıza dönelim onnar şimdi bizim anamadımız şeylerden konuşur hade bakam herkes kendi tarafınaaa :p :p :p

ne alaka be dostum gençlerin bizden çok öğreneceği şey var hem kemal sunal bile 56yaşında üniversteyi bitirdi bu ne demek okumanın yaşı yok :)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Ya bu üniversiteli muhabbetini ne kadar büyüttünüz. Ben bu topiği öğrenci arkadaşlarımızın MT ortak paydasında birbirlerini tanımaları, fikir alışverişini, yardımlaşmalarını amaçlayarak açmıştım. Bu çerçevede buluşma fikri doğdu ve LesPaul arkadaşımız önderliğinde yarın inş. uygun arkadaşlarla ilk buluşmamızı yapacağız. Yalnız bu konu üzerinden bize çok polemik,suçlama yapıldı. Kimisi olayı taşralı muhabbetine kdr götürdü. Bizim kimsenin öğrenim düzeyine bi lafımız yok, olamaz da. Böyle bir fikre sahip olan kişinin ne kadar eğitimli olduğu da tartışılmalı. Daha önce de Les Paul arkadaşımın söylediği gibi isteyen herkes buluşmaya gelebilir. Hani bi başka adla buluşma düzenleseydik belki çoğunuz ilgi dahi göstermeyecektiniz. Bu topic bazılarına dokundu. Dokunan kişiler, gocunmasınlar, bizim kimseyle tartışmak gibi bi amacımız yok, hatta onlar da ister üniversiteli ister liseli ne olursa olsun gelsinler tanışalım-kaynaşalım, MT.net olarak beraber sohbet edelim. Artık bu mevzuda burada bitsin. Tşkkr.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
Artık bu mevzuda burada bitsin. Tşkkr.

dostum sen benim mesajımı yanlış anladın galiba ben yukarıdaki katılımcı listesinde tanıdığım bir kaç arkadaşıma ve topiği açan arkadaşıma hafiften bir iki dokundurim dedim zaten ciddiye alınmıycak bir mesaj olduğu sonlara eklenmiş yüz ifadelerindede belli
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
isteyen gelsin yaw. yaşlı başlı adamlar diye bahsedilen kişiler(haşa!:)) ve musturaki abim zaten beni tanırlar. en azından benim saygıda kusur etmeyeğimi biliyorlardır bunca zamandan sonra diye düşünüyorum:)
herkesi bekleriz;
saygılar:)

arkadaşlar, fotoğraf makinası olan varsa getirsin lütfen. çok iyi olur. ben stajdan geleceğim için getiremeyeceğim!
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Arkadaşlar yarın stajımın ilk günü olcak ve ben çıkış saatini bilmiyorum olaya bak yaa :pale: Akşam saat 9dada halı saha maçım var. İnşallah staj erken bitiyodurda en azından bi 10 dk'da olsa uğrarım çünkü maç taa yenibosnada... Neyse eğer kısmet diilsede başka bi buluşmada görüşürüz inşallah :)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
-MUSTURAKİ-;416403' Alıntı:
dostum sen benim mesajımı yanlış anladın galiba ben yukarıdaki katılımcı listesinde tanıdığım bir kaç arkadaşıma ve topiği açan arkadaşıma hafiften bir iki dokundurim dedim zaten ciddiye alınmıycak bir mesaj olduğu sonlara eklenmiş yüz ifadelerindede belli

Ben sana cevap olarak yazmamıştım. Eğer 1-2 sayfa önceye bakarsan cevabımla ilgili mesajları bulabilirsin. Ayrıca o tip mesajlar bizim grup topiğimize de atılıyor. Konu salt burayla ilgili değil. Sana herhangi bir sitemim yok. :)

...

arkadaşlar, fotoğraf makinası olan varsa getirsin lütfen. çok iyi olur. ben stajdan geleceğim için getiremeyeceğim!

Ben unutmazsam makinayı mutlaka getiririm. Serkan dostum sakıncası yoksa istersen telefon numaranı topiğe yaz, bulamayan ya da bişekilde haberleşmek isteyen arkadaşlarımız olabilir. Ayrıca bu yer dolmabahçenin ziyaretçi girişinin hemen yanındaki yer değil mi?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Ben unutmazsam makinayı mutlaka getiririm. Serkan dostum sakıncası yoksa istersen telefon numaranı topiğe yaz, bulamayan ya da bişekilde haberleşmek isteyen arkadaşlarımız olabilir. Ayrıca bu yer dolmabahçenin ziyaretçi girişinin hemen yanındaki yer değil mi?
evet dostum aynen orası. telefon numaramı ilk sayfaya ekliyorum. isteyen arayabilir:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
dün motorla adapazarından istanbula geldim baktım bizim siteye buluşma falan var mı diye şansa işte bugün hem de benim oturduğum semtte beşiktaşımın stadının yanı başında toplanılıyormuş
ben de sakarya üniversitesini temsilen geliyorum o zaman en erken kim geliyor bu arada ben 18.00den önce gelebilirim çok kalmam çünkü 7 gibi ayrılırım
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
mezunlar gelebiliyor muuu:)
gel tabi ya, gelen geliyo zaten:)
dün motorla adapazarından istanbula geldim baktım bizim siteye buluşma falan var mı diye şansa işte bugün hem de benim oturduğum semtte beşiktaşımın stadının yanı başında toplanılıyormuş
ben de sakarya üniversitesini temsilen geliyorum o zaman en erken kim geliyor bu arada ben 18.00den önce gelebilirim çok kalmam çünkü 7 gibi ayrılırım
nurgül ben 18:00 gibi orada olurum:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bende 18.00 orada olcam serkan kardeş bulabilirsem birtanede kamera
getiririm :)
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Secret Garden a gideceğim bu akşam..
ordan önce Dolmabahçe ye uğrarım:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst