22 sene önceki mezunlar katılabiliomuuuuu:silent:
S&S
22 sene önceki mezunlar katılabiliomuuuuu:silent:
S&S
yaw bence yannış topik açmışın üniversiteli adam akıllı adamdır ne işi var bizim gibin motosikletle neyn![]()
bide olistedeki adamlar öğrencimi yaw onnarı üniversitenin kapısından geçirsen
yolunu hatırlamazlar beadedem yaşında adamlar :queen:
arkadaşım en başa yazmış üniversiteli öğrenci arkadaşlar deyi bize noluyo yawww allaalalaahne işimiz var bizim üniversiteliler arasında arada kültür farkı var kardeşim bakalım işimiize biz gene mangalımıza dönelim onnar şimdi bizim anamadımız şeylerden konuşur hade bakam herkes kendi tarafınaaa
![]()
![]()
![]()
Artık bu mevzuda burada bitsin. Tşkkr.
-MUSTURAKİ-;416403' Alıntı:dostum sen benim mesajımı yanlış anladın galiba ben yukarıdaki katılımcı listesinde tanıdığım bir kaç arkadaşıma ve topiği açan arkadaşıma hafiften bir iki dokundurim dedim zaten ciddiye alınmıycak bir mesaj olduğu sonlara eklenmiş yüz ifadelerindede belli
...
arkadaşlar, fotoğraf makinası olan varsa getirsin lütfen. çok iyi olur. ben stajdan geleceğim için getiremeyeceğim!
evet dostum aynen orası. telefon numaramı ilk sayfaya ekliyorum. isteyen arayabilir:cat:Ben unutmazsam makinayı mutlaka getiririm. Serkan dostum sakıncası yoksa istersen telefon numaranı topiğe yaz, bulamayan ya da bişekilde haberleşmek isteyen arkadaşlarımız olabilir. Ayrıca bu yer dolmabahçenin ziyaretçi girişinin hemen yanındaki yer değil mi?
gel tabi ya, gelen geliyo zatenmezunlar gelebiliyor muuu![]()
nurgül ben 18:00 gibi orada olurum:cat:dün motorla adapazarından istanbula geldim baktım bizim siteye buluşma falan var mı diye şansa işte bugün hem de benim oturduğum semtte beşiktaşımın stadının yanı başında toplanılıyormuş
ben de sakarya üniversitesini temsilen geliyorum o zaman en erken kim geliyor bu arada ben 18.00den önce gelebilirim çok kalmam çünkü 7 gibi ayrılırım