- Katılım
- 5 Mar 2016
- Mesajlar
- 42
İyi günler arkadaşlar, Pazartesi günü roadstarımı almış bulunuyorum 2008 15,000 km de. Bazı sıkıntılarım var boyum uzun olmamasına rağmen (1,74) ayaklıklar biraz geride gibi geldi. Daha ileri alma, ayarlama şansımız var mı? Yada böyle bir değişiklik yapan.