selam arkadaşlar. motorunu yeni almış ve alıcaklar şimdiden hayırlı olsun diyelim.
benim motor şuan 4300 km. oldu ve maaşallah tık demedi hiç.
sadece 3 defa servise gittim oda bakımı deldiği için yağı falan değişti.
4000 bakımını 25 ytl yaptılar buarada.
benim rodaj bitti artık. dahada bitmesinmi dimi.
şimdi hemkez kendi motorunu över mantığı diyeceksiniz ama öyle değil işler.
bende daha önce kanuni vardı geçen sene allah belalarını versin. şimdi çok mutluyum bu motoru aldığım için.
motorun son hızını bilmek istiyorsanız. bende çantalar olduğu halde 140 145 arası gidiyor.
yokuştada 130 kadar çıkıyor.
ferenlemeside bana göre gayet iyi anca kaliteli bir lastik ile değiştirmek daha iyi olur tabi parası olan için ben böyle biniyorum.
titreşim diğer motorlara göre sıfır dene bilir.
mondial ve jinlun ile kıyaslıyorum başkasına binmedim. bişi diyemem.
motorun deposu 20 ytl full doluyor.
diger motrlar 40 a doluyor. ve benzin deposu diger motorlara göre ufak oluğu için bazı salaklar motoru küçük sanıyor.
bilmem anlatabildimmi aradaki boyut farkını.
20 ytl 200 km. yol yapıyor. benim gibi agresif kullanımda. ancak normal kullanımda 300 km yol yapar gibime geliyor. neden derseniz. ben 1 kere izmit'e gittim geldim. 250 km. yol yaptım. 1 depo ile.
şiddetle tavsiye ederim Keeway KW250-H SUPERSHADOW.
KAzasız sürüşler dilerim.