abiler kask içi serinletmek amacıyla bildiğiniz uyguladığınız yöntemler var mı? ben hasır konduğunu duydum ama denemedim, deneyenler yazabilir mi ? diğer önerileriniz için de memnun olurum, sağlıcakla.
Çok iyi havalandırması olan 2000tl ve üstü premium bir kask almadan dediğin şey pek mümkün değil
kurşunun tanesi 2 TL, getirin ben açim bi kaç havalandırma deliği huehuehueheuheu![]()
hıahahaha :mrgreen: tehlikeli bayan
Alınca da mümkün değil![]()