kask içi serinleten, ferahlatan çözümler , öneriler..

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
FF323 de havalandırmalar çalışıyor ancak trafikte yani düşük hızlarda vizörü açmak bile cözüm olmuyor.

Sanırım bu işin fıtratında var :)
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ls2 FF396'da da çok güzel çalışıyor.
Vizör kapalı, havalandırmalar kapalı. Hala rüzgar giriyor içeri.
Yazın iyi de, kışın sıkıntı biraz.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
kurşunun tanesi 2 TL, getirin ben açim bi kaç havalandırma deliği huehuehueheuheu :p

En son 1,42 ye aldım. Yanlış bilgi vermeyelim :p

Şaka bir yana sıkışık trafikte bu işin çözümü yok, otobanda ise havalandırma sayesinde pek sıkıntı olmaz.

Buf takıp teri emdirmek de bir çözüm
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Balaklavayı ıslatıp giymek çözüm olabilir kısa vadede.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
En son 1,42 ye aldım. Yanlış bilgi vermeyelim :p

Şaka bir yana sıkışık trafikte bu işin çözümü yok, otobanda ise havalandırma sayesinde pek sıkıntı olmaz.

Buf takıp teri emdirmek de bir çözüm

belki yivli av tüfeği fişeği falan değişik bişiler düşünüoz (fiyat 2,25) 1,42 mi aaaa ustume iyilik sağlık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

ooo abla sen buralara uğrar mıydın ya yoksun ne zamandır.

işler normale döndü bir özledim walla sorma :)
hem arada bir özletmek lazım dimi :)
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
395
Caberg stunt alıyorsun dışarı da ne var ne yok hepsi içeri giriyor ses de dahil
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Kaskı beyaz renk almak,
Güneş ışınlarını %50 yansıtır.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Kaskına bilgisayar kasa fanı monte edip elektriğini de aküden alabilirsin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst