- Katılım
- 14 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,156
bağyaaan dersen daha iğrençleşsin kimse yaklaşamasın huehuehue
ooo abla sen buralara uğrar mıydın ya yoksun ne zamandır.
bağyaaan dersen daha iğrençleşsin kimse yaklaşamasın huehuehue
kurşunun tanesi 2 TL, getirin ben açim bi kaç havalandırma deliği huehuehueheuheu![]()
En son 1,42 ye aldım. Yanlış bilgi vermeyelim
Şaka bir yana sıkışık trafikte bu işin çözümü yok, otobanda ise havalandırma sayesinde pek sıkıntı olmaz.
Buf takıp teri emdirmek de bir çözüm
ooo abla sen buralara uğrar mıydın ya yoksun ne zamandır.
Buf nedir?