- Katılım
- 26 May 2017
- Mesajlar
- 53
- Konu Yazar
- #1
Motosiklete heveslendik heveslenmesine de adam akıllı kafama yatan motosiklet bulamadım. İlk mt25 e aşık oldum görünüşü videolardaki gidişi sesi v.s her şeyi çok iyi görünüyordu . Sonra absnin motosikletteki önemini anlatan bir kaç video izledim tamam abs olmazsa olmaz dedim .Pulsara baktım pek kaliteli gelmedi .Ktm duke 250 mi kawasaki z250sl abs mi derken iyice soğudum bu sene motosikletten . Başlangıç olarak maksimum 17-18 bin tl (ekipman hariç) ayırmıştım . z250sl sıfır absli bulamadım . Dukelerde 19 bin tl olmuş (yuh diyorum) .