Bu Sene Bana Hitap Eden Motosiklet Yok :)

Katılım
26 May 2017
Mesajlar
53
Motosiklete heveslendik heveslenmesine de adam akıllı kafama yatan motosiklet bulamadım. İlk mt25 e aşık oldum görünüşü videolardaki gidişi sesi v.s her şeyi çok iyi görünüyordu . Sonra absnin motosikletteki önemini anlatan bir kaç video izledim tamam abs olmazsa olmaz dedim .Pulsara baktım pek kaliteli gelmedi .Ktm duke 250 mi kawasaki z250sl abs mi derken iyice soğudum bu sene motosikletten . Başlangıç olarak maksimum 17-18 bin tl (ekipman hariç) ayırmıştım . z250sl sıfır absli bulamadım . Dukelerde 19 bin tl olmuş (yuh diyorum) .
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
cbr 500r al. 2014 kasa alt devirler cbr250 gibi ama ağır biraz o kadar başlangıç için . Yurtdışında a2 uyumlu motor diye satılıyor. İyi bir eğitimden sonra olabilir ağırbaşlı bir motor adamı gaza getirmez. R25 den daha sakin ama belli bir yere kadar orayı geçersen bilemem.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Hasıra oturanlar derneği....

Ehh züğürt tesellisi olsun bari.

Evet banada hitap eden yok , henüz üretilmedi.

SESSİZ (triumph 800xc gibi ) , Şaftlı ( zincirin hamallığı yağı bolluğu usandırmakta ) ,600-800cc hafif , hafif arazide enduro yapabilecek , depo hacmi tencere gibi asgari 23+ litre , karteri yerden enaz 27 cm yüksek , konforlu pufidik seleli , yakıt cimrisi , naciye nece gibi 120-130 giderken 3-4 bin devirle akacak , fiatı ucuz bi motor üretilmedi henüz üretilse idide lacak mangır yok , tenereye burun kıvırmadan 25 iken almalıydım pişmanım hakim beg.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
53
cbr 500r al. 2014 kasa alt devirler cbr250 gibi ama ağır biraz o kadar başlangıç için . Yurtdışında a2 uyumlu motor diye satılıyor. İyi bir eğitimden sonra olabilir ağırbaşlı bir motor adamı gaza getirmez. R25 den daha sakin ama belli bir yere kadar orayı geçersen bilemem.

Güzel motosiklet fakat ben naked düşünüyorum
 
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
53
Alasın yokta biraz bahane üretiyon gibi geldi.Hemen bir bakmayla yok denir mi? Elbet düşey piyasaya cb500f uygun fiyata.Zaten cbr olanı düşmeye başladı bile yeni kasa çıktı diye.Geçen 17,400 e vardı gri renk para olsa alırdım.

Yanlıs kişiyi alıntı yapmıssın
18 bin tlye çok km olmayan temiz cb500f gösterin değerlendireyim o zaman. Zaten para elime 1 ay sonra geçecek . Bakalım karşıma çıkarsa almayı düşüneceğim
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
18e ikinci el duke390 bile var. Duke250 yeni kasasının ikinci eli biraz beklersen düşer.

Sıfır dışında almam diyorsan ya bütçeyi arttır yada var olanlara razı ol. Seneye fiyatlar daha da yükselecek, düşecek hali yok :)
 
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
53
18e ikinci el duke390 bile var. Duke250 yeni kasasının ikinci eli biraz beklersen düşer.

Sıfır dışında almam diyorsan ya bütçeyi arttır yada var olanlara razı ol. Seneye fiyatlar daha da yükselecek, düşecek hali yok :)

Sizce 10 bin km fazla mıdır ?
Sıfır alırsam hemen satmak istediğim zaman direkt kafadan 1000 tl düşüyor zaten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abs siz motor sürünce ölüceğini sanan yığınla insan yarattınız bravo
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Lanet gelsin bi kere mi dünyaya gelecez deyip 40 bin bütçe ayırmıştım şaftlı motosiklet için ama o 40'lar kırklara karıştı 50'ye dayandı.Haklısın bence de acemi için az seçenek var
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
abs siz motor sürünce ölüceğini sanan yığınla insan yarattınız bravo

Birde şöyle bir handikap oluştu,yakın zamanda motosiklet bayisine gitmiştim,motorlara bakınırken 20li yaşlarda gençlerle iki muhabbet

ettik,içlerinden birisi ''pulsar alacam abi dedi arabalardaki abs'nin aynısı varmış,basarım gaza hee,duracağım zaman zınk diye durur kabiliyetin

önemi yok bence'' gibi cahilce bir konuşma geçti,tabi ben anlattım teknik durumları.. lazımlıkla,ördekle,abaküsle....:) neyse şaka bir yana bu

şekilde bir yanlış düşünce hakim piyasada..Abs acemi bir sürücüyü ne derece tolere eder?oran/orantı vs.(hele birde cahil ise) tartışılır,mutlaka faydası var ona lafım yok,ama ucu açık mevzu...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam acemiyim , acemi olmasam belki abssiz motosiklet düşünürdüm

daha iyi ya nasıl öğrenirsen öyle oturucak hocam.daha uygun bütçeli bir şey al hangi şiddette ,maşanın kapanması motorun öne oturması, ön arka fren kullanımını daha rahat öğrenirsin.abs olursa sürekli bilmediğin için abanmayı tercih ediceksin hem lastiğin biticek hemde hiç bir şey öğrenemiceksin.abs şart tabiki yatsınamaz bir gerçek ama ilk savunman abs olmamalı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

Birde şöyle bir handikap oluştu,yakın zamanda motosiklet bayisine gitmiştim,motorlara bakınırken 20li yaşlarda gençlerle iki muhabbet

ettik,içlerinden birisi ''pulsar alacam abi dedi arabalardaki abs'nin aynısı varmış,basarım gaza hee,duracağım zaman zınk diye durur kabiliyetin

önemi yok bence'' gibi cahilce bir konuşma geçti,tabi ben anlattım teknik durumları.. lazımlıkla,ördekle,abaküsle....:) neyse şaka bir yana bu

şekilde bir yanlış düşünce hakim piyasada..Abs acemi bir sürücüyü ne derece tolere eder?oran/orantı vs.(hele birde cahil ise) tartışılır,mutlaka faydası var ona lafım yok,ama ucu açık mevzu...

ya hocam kaç yıldır arabalarda var abs bir kişide adam gibi kullanmasını bilmiyor.frene basıyor durduğu yada çarptığı yere kadar devam ediyor.abs kaçınma manevrası için yapılan bir sistem daha kısa durmasını sağlamaz.hemen dururum şeklinde düşünen varsa çok yaşamaz zaten.abs tabiki şart ama kullanmayı bilmekte lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst