Bulgaristana Gittik - Gezisi Resimleri

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Hosgeldınız..

Rahmı sızlere hosgeldınız dıyorum. Kısmetse bır dahakı sefere beraber gıderız artık ne yapalım.. Bu arada kosmayıp da kızcagızın arkasında kalmanız sanatsal goruntuler almanız bakımından yararlı olmus:)

Selamlar
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seyhan 250c ile Bulgaristan'a mı gittiniz !!!? :rendeer:
ben abant gezisine gidebilir miyim diye düşünüyordum :mrgreen:
gözleirm doldu walla :rendeer:

herhangi bir sorun çıkardı mı ? :silent:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
abi hoşgeldiniz sefa getirdinizzzz...
güzel bi gezi olmuş..
ahhh ulan ahhhhh içim gittiii..
neyse seneye artık inşallah tabiiiii...
:pale: :) :cherry: :cat:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Seyhan 250c ile Bulgaristan'a mı gittiniz !!!? :rendeer:
ben abant gezisine gidebilir miyim diye düşünüyordum :mrgreen:
gözleirm doldu walla :rendeer:

herhangi bir sorun çıkardı mı ? :silent:

Bu soru sanırım Adnan arkadaşımıza:p Fakat açıklama yapmadan geçemiyeceğim gayet güzel gittik geldik tek problem gelirken otobanda Silivri yakınlarında Eksoz'un bağlantı vidalarından biri düştü biraz gürültülü çalışmaya başladı fakat Adnan'ın yolda bırakmadan götürüp getirdi doğrusu...:bounce: Aslında o suziki ile gelecekti fakat Ankara'da Kaza yaptığı için diğer motor bakımda şu an. Mecburen Kanuni seyhan ile gelmek zorunda kaldılar. Bende kendilerini tebrik ediyorum doğrusu....:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hoşgeldiniz arkadaşlar iyi eğlenmişiniz sevindim vallah:) uzun yolun keyfi başka oluyor
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Rahmi'cim hoşgeldiniz,gerçekten de büyük mutluluk verici bir yurtdışı gezisini yaptığınız için sizleri gönülden kutlarım:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya abi üzülme abi bi gün olur hepbirlikte MT Türkiye Bulagaristan buluşması yapıp gideriz ben gene otostopla gelrim :queen:
Rahmi&Halime Tebrik ediyorum Çok güzel bir gezi olmuş Seyhan 250 ile giden arkadaşlara da tavsiyem Biran önce kanuni ile irtibata gecsinler Adamlar böle bişi başardıklarını duyunca baya sevinirler...
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
abi hoşgeldiniz sefa getirdinizzzz...
güzel bi gezi olmuş..
ahhh ulan ahhhhh içim gittiii..
neyse seneye artık inşallah tabiiiii...
:pale: :) :cherry: :cat:

Vedat hoş bulduk kardeşim. Sizlere Vize için istek yapan İnsanlar sizi sordu onlar niye gelmedi diye bayağı üzüldüler:salut:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
abi bunu kesinlikle seneye tekrarlayalım ben gelmezsem çatlarım valla hemde orta yerimden .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bu resimler işini ilk sayfada ki ilk mesajından devam ettirsen daha iyi olmaz mı birazdan hangi sayfayı takip edicez?
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR 600 ve Kanuni Seyhan !! hala inanamıyorum !!
:rendeer:
Tebrikler..
Çok güzel bir gezi olmuş..
Ortalama hızınız kaçtı peki ? Ben Seyhanla maksimum 130 gördüm , o zamanda da böbrek taşım olsa kesin düşerdi :mrgreen:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
harika bir gezi. seneye bende kaliteli bir makina alabilirsem yurt dışına çıkmak istiyorum. bu geziniz de çok iyi bir referans oldu.
paylaşım için tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Haz 2004
Mesajlar
84
CBR 600 ve Kanuni Seyhan !! hala inanamıyorum !!
:rendeer:
Tebrikler..
Çok güzel bir gezi olmuş..
Ortalama hızınız kaçtı peki ? Ben Seyhanla maksimum 130 gördüm , o zamanda da böbrek taşım olsa kesin düşerdi :mrgreen:

Bulgaristan'daki yollar fazla sürat yapmaya uygun değil.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ooooooo mükemmel bir gezii...

vedat abi yol yapmayı seviyorsun git git.... güzel yerler galiba...
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
20
Slm

Arkadaşlar uzun zamandır Planını yaptığım Motosikletimle Bulgaristan gezisini 26-30 Ağustos'2006 da gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Gelmek isteyen olursa memnuniyetle yardımcı olurum. İstanbul Mahmutbey gişelerden girdikten sonra Babaeski gişelerden çıkıp Kırklareli-Dereköy Sınır kapısından çıkıp Burgaz üzerinden Aytos oradan Karnobat ve Şumen de son bulucak. Fakat yine Şumen'den Günü birlik geziler Meşhur Deli Orman gezisi At Yetiştirme Çiftliği Kabük. Razgrat-Ruse-Varna gibi yakın şehirlere küçük küçük geziler düzenlicez. Saadece gidiş için Yaklaşık 480.km yol katetmiş olucaz. Orada nekadar gezeriz o bizim ortak kararımıza kalmış birşey.Dereköyden geçtikten sonra Ormana bir giriyorsun gideceğimiz yerden çıkıyorsun... Doğa çok güzel yollar da yeni yapılıyordu Haziran ayında arabayla gittiğimde İnşaallah bitmiştir çok zevkli bir sürüş olucak offf offf...
Arkadaşlar orada kalma süremiz yaklaşık 4-5 gündür...
Haziran ayında gittiğim geziden birkaç kare:


Şehirde O gün Rally vardı + Deli Orman Şenlikleri vardı Ormanın derinliklerinde bir yerde...Kuzuları ne götürdük o gün beee oooofff offff. :queen:

Yol Haritası


Gelicek Arkadaşların Listesi:
1-Rahmi&Halime-Honda CBR600F
2-Alderney+1-Suzuki GSX750F
3-Vedat KAYA-Honda CBR600F(Gelemiyor)
4-Brubaker-Yamaha XV 1900 Midnigt Star
5-Abzah-Honda CBR600F(Belli Değil)
6-Olcan138+1 (Trader'ın Golf'le geliyorlar)
7-Trader-Arabayla(GOLF)


Gerekli olan evrak ve ücretleri:
Triptik :100.YTL İstanbul TURİNG'den alınabilir. Sınırda da var şubesi.
E-posta : [email protected]
Adres : 1. Oto Sanayi Sitesi yanı, 4. Levent - İstanbul
Tel : 0212 282 81 40 - 4 hat / Fax : 0212 282 80 42


K.Fonu : 50.YTL Sınırda ödeniyor.
Vize Ücr.:130.YTL(3 günlük Expres) 100.YTL(1 Haftada çıkıyor) Hangisini tercih ederseniz.
Vize İçin Davetiye İstiyecekler veya Otel Rezervasyonu ben Kimlik bilgilerinizi alıp Oradaki Akrabalarımdan isticem Davetiyelerinizi.

Yeşil Sigorta: Bulgar tarafında 1 Haftalık 45 leva yani 45.ytl civarı. Türk tarafında çok pahalı.
Yalnızca Avrupa ülkelerinde istenilen bu sigorta, karşı tarafa verilen zararları karşılar.
Zorunlu trafik sigortası poliçesi, araç ruhsatı ve vergi numarası gereklidir.

15 günlük (84 Euro),
1 aylık (105 Euro),
3 aylık (189 Euro),
5 aylık (273 Euro),
6 aylık (315 Euro) ,
1 yıllık (420 Euro)


Sınırda Bulgar tarafında +5Eur Karayolları pul.

Otel ve Yiyecek: 20-30 YTL civarı Otel. Yiyecek zaten sudan ucuz. Ayrıca birsürü akrabam var orada yer müsait Motorlar ve arabaları koyabileceğimiz kapalı garajımız var... Meraklanmayın arkadaşlar... Kimseyi mağdur etmem.

Benzin: Sudan Ucuz bizim buranın yarı fiyatı...:queen:

Ehliyetin Bulgarca Tercümesi: ? sorucam bilmiyorum.


Bu belge, dünyadaki herhangi bir ülke tarafından verilmiş olan Sürücü Belgesinin aslı ve 2 adet resim ile kolayca alınabilir.
* 1. notu okuyunuz.

Yeni
Ehliyet:182,35 YTL

Eski
Ehliyet:100,00 YTL


Ancak Uluslararası Ehliyetler bir yıl süre ile verilebildiği için, ibraz edilen ehliyetlerin de, talep edileceği gün itibarı ile, en az bir yıl geçerliliği bulunması gerekir.

Yabancı dillerdeki ehliyetler için, konsolosluk veya büyükelçilik tercümesi şartı aranır.

Uluslararası ehliyetler verildiği ülkede geçerli değildir.

Not 1 : Devletin malî mevzuatı gereği, her sene başında, Uluslararası Ehliyetlerin harç bedelleri yeniden belirlenmektedir. Aynı mevzuat gereği, Uluslararası Ehliyetlerin ikinci kez alınması halinde, harç pulu miktarı düşeceğinden bu indirimden yararlanmak isteyen sürücülerin, eski Uluslararası Ehliyetlerini Kurumumuza iade etmesi gerekecektir. Ücreti 100,00 YTL' dır. (Geçerliliği en az 1 yıl olan yabancı ülke ehliyeti veya Türk ehliyetinin aslı ve 2 adet resim ile beraber.)

Not 2 : Uluslararası Ehliyetler, buna ait sözleşmeyi onaylamış olan pek çok dünya ülkesinde geçerlidir. Bunun tek şartı, o ülkede turist olarak bulunmak ve daimi ikametgâhı olmamaktır. ABD bu sözleşmeyi onaylamamış az sayıdaki ülkelerden biridir. Ancak ABD’de trafik konusu eyaletlere bırakılmış olduğundan, bazı eyaletler, Uluslararası Ehliyetleri kabul etmekte, yani trafik kontrollerinde bir tolerans göstermekte, bazı eyaletler ise kendi lokal ehliyetini verirken, sürücüyü ayrıca imtihan etmemek gibi kolaylıklara gitmektedir.
*************************************************************************

Evet Arkadaşlar Alderney(Adnan) Kardeşi Can Ben(Rahmi) ve Yüksel Arkadaşım ile birlikte 4 günlük Bg gezimizden çok güzel hatıralar ile döndük.:bounce: Gönül isterdi ki Murat(Trader) Arkadaşımız ve Olcan arkadaşımız ile birlikte gezelim fakat olmadı bu yıl kısmet değilmiş demekten başka çarem yok çok istedim Murat ve Lubof arkadaşım da biliyor bunu fakat olmadı işte nediiimmm.:pr: Murat da bizim gitmediğimiz yerlere gidip resimlediği ve Şiirleri ile bu topiği süslediği için kendisine çoook ama çoook teşekkür ediyorum. Saygılar sunuyorum. :rendeer: :rendeer: İnşaaallah önümüzdeki yıl daha büyük katılımla gezimizi daha organize bir şekilde gerçekleştiririz.
Eveeet Resimleri Eklemeye Başlıyorum Arkadaşlar...:queen: :queen:
Mahmutbey Otobandan girdikten sonra Selimpaşa'da Benzin alırken ilk resim.


Kırklarelinden geçerken...


Dereköy Türk Sınırındayız. Gördüğünüz üzre bomboş çok rahat geçtik.

Adnan Triptik Yaptırırken.:)

Bulgaristan sınırında resim Can çekti ben çekemedim yasak dedikleri için. Bu Bulgaristan Sınırıdan geçer geçmez sağda bir çeşme var daha Malko Tırnovo'ya gelmeden orada...



İşte Burgas'dayız.





Ve Burgas'dan ayrılıp Şumen'e doğru yol alıyoruz.


Şumen'e 30-40 Km Kala Yine bir Çeşme başında durup soluklanıyoruz.

İşte Benim doğduğum Şehir Şumen'e geldik.


Adnan ve Can'ı Şumen'de Akrabaları Hasan bey'in Otelinde bırakıp biz Hitrino kasabasına devam ediyoruz.

Bize Rehberlik ve Tercüman'lık yapan Arkadaşım Yüksel'in evine geliyoruz. Yanındakiler Babası ve Yeğeni ile...

Yüksellerin evinde çok ilginç sebze ve çiçekler var. Karşıda sarkıt olarak gözüken şeyler bildiğimiz kızartmalık kabak boyları 1.50 cm olmuş. Hergün 5 cm büyüyormuş bu kabaklar. Dev gibi çiçekler var. Bir kızılcık ağacı var üzerinde kocaman kızılcıklar var bukadar büyüğünü hiç görmedim.

Şumen'in meşhur heykeli bu heykele kadar şehirden başlayarak heykele kadar devam eden 1300 adet merdiven var yukarıya yürüyerek çıkmak için.



Ertesi gün Varna'ya gidiyoruz Adnan'ın Teyzesinin oğlu Caner'in arabası ile...

Varna'da ilk dikkatimizi çeken


İkinci dikkatimizi çeken ise cıvıl cıvıl Bg Kızları

Bulgaristan Fatihleri Varna'da:queen:


Yollarda akardiyon çalan Yaşlı insanlar kominizm Bg sini hatırlatıyor insana...

Varna'da Karadeniz kenarında bizim Bodrum'daki barlar sokağına benzer bir görüntü. Varna Barlar sokağından görüntüler...





Varna'da Sahilden Merkeze doğru giderken çok büyük bir park var çok güzel bir yer ciğerlerimiz bayram ediyor.





Arkamdan gelen ablayla acaba koşsam mı diye bayağı düşündüm fakat cesaret edemeyip arkasından baka kaldık...






Bulgaristan'da Çeşmeden su böyle içiliyor.:p

Varna'da yorgunluktan ve açlıktan bitap düştükten sonra kendimizi Caner Arkadaşımızın Ünv. den arkadaşının Türk Kebapçı Restoranında bulduk kendimizi.:mrgreen:
Bu da meşhur Urfalı Kebap Ustası İbrahim Tatlısesin Ahçılığını yapmış bir süre...

Kebaplar, Kadayıflar Ne yedik be ne yedik....Patlıyacaktık valla biraz daha yesek:queen: :queen: Ellerine sağlık Urfalı Ustam Hakikaten süper lezzetliydi herşey:rendeer: ... Bundan sonra Varna'ya gittim mi mutlaka uğrarım abi buraya. Mekan da çok güzel dizayn edilmiş....


Karşıda ayakta dikilen arkadaş Restoranın sahibi Caner'in Ünv. Arkadaşı...

Varna'da tam meydan'da çok güzel bir kilise var...

Ve Varna Gezimizi burada noktalayarak Şumen'e dönüyoruz.



Evet Arkadaşlar Ruse ve Silistra Resimleri ile Devam edecek....
Evet Ruse ve Silistra Yolculuğu başlıyor.
Mola vermek için uğradığımız ilk kasaba Razgrattan sonra küçük bir kasaba Kubrat olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.

Uğradığımız yerde çok şirin bir köpek vardı bayağı karnını doyurdu sayemizde...:queen:


Yolculuğumuza devam ederken Ruse'ye yaklaşmak üzere iken çok güzel bir göl gördük hatta plajı bile vardı ne güzel yerler yavv.


İşte Ruse'deyiz...


Benim yakından görmeyi çok istediğim ve Birçok Şaire ilham olmuş Meşhur Tuna Nehri.








DEVAM EDECEK

ÇOK GÜZEL Bİ GEZİ OLMUŞ RAHMİ BEY PAYLASIMIN ICIN TSKRLR
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Valla özendim abi size helal olsun... Kazasız belasız gidip gelirsiniz inşallah...
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Rahmı sızlere hosgeldınız dıyorum. Kısmetse bır dahakı sefere beraber gıderız artık ne yapalım.. Bu arada kosmayıp da kızcagızın arkasında kalmanız sanatsal goruntuler almanız bakımından yararlı olmus:)

Selamlar

Murat'çığım hoş bulduk kusura bakma Resim eklemekten mesajları ancak görebildim. Evet bende o yüzden sırf sanatı düşündüğüm için koşmadım zaten resimler nası güzel olmuş dimi ama.:queen: :queen:

hoşgeldiniz arkadaşlar iyi eğlenmişiniz sevindim vallah:) uzun yolun keyfi başka oluyor

Hoş bulduk abicim. Evet uzun yol çok güzel tavsiye ederim herkese.:bounce:

Rahmi'cim hoşgeldiniz,gerçekten de büyük mutluluk verici bir yurtdışı gezisini yaptığınız için sizleri gönülden kutlarım:cat:

Vay Ahmet abicim Hoş bulduk teşekkür ederim abicim.:bounce:

abi bunu kesinlikle seneye tekrarlayalım ben gelmezsem çatlarım valla hemde orta yerimden .

Cem seneye Kesin gelecekler listemdesin ona göre:)

rahmi yav valla yorumlarınıza ve cameranıza sağlık hoş geldiniz...

Hoş bulduk Savaş abi. Seneye seni de aramızda görmek isteriz.:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst