hocam hos geldin aramiza motorun hayirli olsunSelamlar arkadaşlar bende aranıza katıldım artık karizma r sahibi olarak motoru sıfır aldım bu arada.Whatsapp grubu filan varmı katılabileceğimiz?
hocam hos geldin aramiza motorun hayirli olsunfacebookta sayfa var karizma r turkiye die ama whatsapp yok galiba.
arkadaşlar yakıt tüketimlerini kaydedenler var mı, ben tüm aldığım benzinleri ve kmleri kaydediyorum
kullanımımın yüzde 90ı uzun yol,
rodajda 60ı geçmeden giderken 100 kmde 2,544086022 lt
rodaj sonrası 100-135 km genelde agresif kullanımla 100 kmde
3,48346056
3,336820084
3,647342995
3,467592593
3,52238806
3,66588785
3,324675325
3,293023256
yakmışım şuana kadar, motorda 32 arka dişli var, bir de lastik basınçlarıyla ilgili lastikleri 3-5 güne havasını salıyor, bir gün önerilen değerin 3 üstü basıyorum 1-2 gün iyi gidiyo devamında 1-2 gün lastik basınçları biraz azalıyor, ideal basınç ile yüzde 3-5 daha az yakabilir,
lastikçiye gittim kontrol etti anormal durum yok dedi, anladığım kadarıyla üzerindeki lastikler dandik, değiştirinceye kadar idare edeceğimOrtalama 3.4 falan yakıyorsun demek ki.
Lastiklerin patlak veya siboplar-jantlar kaçırıyor. Sık sık hava basmak çözüm değil. Tamir ettir bence.
Merhaba arkadaslar arka disliyi degistirmek istiyorum fakat servisim uygun disli bulamadi bir turlu 36 dis takmak istiyorum degistiren arkadaslar hangi marka ve model uyumlu birde disliyi degistirince zinciride degistirmek gerekiyormu
Duyduğuma göre cbf dişlileri oluyormuş emin değilim istersen ustanla bir konuş olur olmaz der herhalde.
Benim sıkıntımda frenler çok sıkı elimle ön tekerleği döndürdüğümde akıp gitmiyor 2-3 tur sonra duruyor. Yolda giderkende ses yapıyor sürtünme sesi. Jantın yamulması gibi birşey söz konusu değildir değil mi çukurlardan dolayı.