Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
34
photo.php

buda benim canavar[URL="https://www.facebook.com/photo.php?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2017
Mesajlar
26
Selamlar arkadaşlar bende aranıza katıldım artık karizma r sahibi olarak motoru sıfır aldım bu arada.Whatsapp grubu filan varmı katılabileceğimiz?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
gidon yukselttigimiz zaman tam sag sol yapildimi on kafa grenajina degmezmi suan degiyo yukselse on grenaj ustu ice dogru oldugu icin daha cok degmezmi
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
arkadaşlar yakıt tüketimlerini kaydedenler var mı, ben tüm aldığım benzinleri ve kmleri kaydediyorum
kullanımımın yüzde 90ı uzun yol,
rodajda 60ı geçmeden giderken 100 kmde 2,544086022 lt
rodaj sonrası 100-135 km genelde agresif kullanımla 100 kmde
3,48346056
3,336820084
3,647342995
3,467592593
3,52238806
3,66588785
3,324675325
3,293023256
yakmışım şuana kadar, motorda 32 arka dişli var, bir de lastik basınçlarıyla ilgili lastikleri 3-5 güne havasını salıyor, bir gün önerilen değerin 3 üstü basıyorum 1-2 gün iyi gidiyo devamında 1-2 gün lastik basınçları biraz azalıyor, ideal basınç ile yüzde 3-5 daha az yakabilir,
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
arkadaşlar yakıt tüketimlerini kaydedenler var mı, ben tüm aldığım benzinleri ve kmleri kaydediyorum
kullanımımın yüzde 90ı uzun yol,
rodajda 60ı geçmeden giderken 100 kmde 2,544086022 lt
rodaj sonrası 100-135 km genelde agresif kullanımla 100 kmde
3,48346056
3,336820084
3,647342995
3,467592593
3,52238806
3,66588785
3,324675325
3,293023256
yakmışım şuana kadar, motorda 32 arka dişli var, bir de lastik basınçlarıyla ilgili lastikleri 3-5 güne havasını salıyor, bir gün önerilen değerin 3 üstü basıyorum 1-2 gün iyi gidiyo devamında 1-2 gün lastik basınçları biraz azalıyor, ideal basınç ile yüzde 3-5 daha az yakabilir,

Ortalama 3.4 falan yakıyorsun demek ki.

Lastiklerin patlak veya siboplar-jantlar kaçırıyor. Sık sık hava basmak çözüm değil. Tamir ettir bence.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
Ortalama 3.4 falan yakıyorsun demek ki.

Lastiklerin patlak veya siboplar-jantlar kaçırıyor. Sık sık hava basmak çözüm değil. Tamir ettir bence.
lastikçiye gittim kontrol etti anormal durum yok dedi, anladığım kadarıyla üzerindeki lastikler dandik, değiştirinceye kadar idare edeceğim
 
Katılım
31 Ara 2016
Mesajlar
4
Facebook'ta birkaç arkadaş gidon yükselme için çalışmalar yapıyor ilgilenenler oradan takip etsinler
 
Katılım
9 Haz 2017
Mesajlar
1
Selem arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

Selam arkadaşlar gidon yükseltme ile ilgili benim bir çalışmam var bir ustayla anlaştım. 270 kargo dahil . aparat 4 cm yükseltip 4cmde direksiyonu size yaklaştıracak şekilde tasarlandı şuan kendim kullanıyorum. Mükemmel bir konfor sağlıyor. gidonun yaklaşması oturma posizyonunuda çok rahattlattı ilgilenen arkadaşlar facebokta grupta paylaşımım var.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Merhabalar, 2 yıllık motosiklet aramdan sonra elimde kalan düğün paralarından bir motosiklet alayım dedim. Gönlümde pulsar var ama param yetmiyor o yüzden karizmaya yöneldim. Bu kararımdan dolayı pişman olur muyum birde size sormak istedim. Daha öncesinden apache 150 cc kullanıyordum.
1- Parça fiyatları ne alemde parça bulunabiliyor mu ?
2- Titreşim var diyorlar apacheden çok mu titriyor ?
3- Topcase takılıyor mu ? (Ben bulamadım sahibindende)
4- Garanti meselesi kağıt üzerinde mi ? Herşeye kullanıcı hatası deyip garanti dışı mı bırakıyorlar ?
5- Diyelim motosikleti aldım bunu mutlaka yap bak böyle birşeyi var diyebileceğiniz şeyler var mı ?

Sorularıma içtenlikle cevap veren tüm dostlara çok teşekkür ederim. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
53
Sa hocam bende 2000kmdir kullaniyorum kendi bilgimce cvp vermeye calisayim.
1. Parcalar bana biraz pahali geldi henuz motor fazla taninmadigindan olabilir mesela arka sag sinyal 40 lira ama 72 saatte getirme garantisi varki getiriolar birazda sizin bulundugunuz servisle alakasi var.
2.titresim hareket halindeyken depoda hissediyorum biraz elcikte ayaklikta cok cok az
3.takanlar var facebook grubuna bakin
4.Garanti kesinlikle kagit uzerinde diil. Hatta facebook grubuna bakarsaniz yine gorursunuz bi abimiz 40000 kmlerde garantiden bi arizasini cozdurdu.
5.5000 devir gibi on cam zirildiyor bunuda yine facedeki arkadaslar basit bi islemle halletmisler ben de yapcam bi ara .
Son olarak bu fiyat bandinda performansiyla memnun edecek bi urun. Grubumuza uye olun sorunsuzca uzun yollarda kullaniyor herkes. Saglam alet:)
 
Katılım
31 Ağu 2016
Mesajlar
106
0Bqo49.jpg


İlk vitesli motosikletimi almış bulunmaktayım bende :)

İkinci el olarak aldım düşük km'de tek sıkıntısı şuanlık ön taraftan gelen zırıltı sesi.. Çift taraflı bandın işe yarayacagını düşünüyorum onun haricinde mis :)
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
12
Merhaba arkadaslar arka disliyi degistirmek istiyorum fakat servisim uygun disli bulamadi bir turlu 36 dis takmak istiyorum degistiren arkadaslar hangi marka ve model uyumlu birde disliyi degistirince zinciride degistirmek gerekiyormu
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Merhaba arkadaslar arka disliyi degistirmek istiyorum fakat servisim uygun disli bulamadi bir turlu 36 dis takmak istiyorum degistiren arkadaslar hangi marka ve model uyumlu birde disliyi degistirince zinciride degistirmek gerekiyormu

Duyduğuma göre cbf dişlileri oluyormuş emin değilim istersen ustanla bir konuş olur olmaz der herhalde.

Benim sıkıntımda frenler çok sıkı elimle ön tekerleği döndürdüğümde akıp gitmiyor 2-3 tur sonra duruyor. Yolda giderkende ses yapıyor sürtünme sesi. Jantın yamulması gibi birşey söz konusu değildir değil mi çukurlardan dolayı.
 
Katılım
31 Ağu 2016
Mesajlar
106
Güncelleme..

Motosikletin ön grenajlarındaki nerdeyse tüm vidalara slikon çektik. 5 metresini 10tl'ye kapı pencere aralarına çekilen yapışkanlı yalıtım malzemesinden aldım. Grenajların nerdeyse boşta kalan yerlerine, depoyla bağlantı noktalarına, ön cam ve ön farların bulundugu bağlantı noktalarının kenarlarına çektim. Ses sorunu %80 %90 oranında kesildi.

Tek sorunun ses sıkıntısıydı onuda hallettim çok şükür. Şuanda keyifle sürüyorum :)
 
Katılım
26 Haz 2017
Mesajlar
3
Merhabalar

Aranıza yeni katıldım. Hem forumda hemde Motorsiklet konusunda acemiyim, Ancak uzun süredir paylaşımlarınızı takip ediyorum. Bugün Hero Karizma aldım. İlk Kullanımla ilgili tavsiyelerinizi bekliyor olacağım.

Teşekkürler
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Duyduğuma göre cbf dişlileri oluyormuş emin değilim istersen ustanla bir konuş olur olmaz der herhalde.

Benim sıkıntımda frenler çok sıkı elimle ön tekerleği döndürdüğümde akıp gitmiyor 2-3 tur sonra duruyor. Yolda giderkende ses yapıyor sürtünme sesi. Jantın yamulması gibi birşey söz konusu değildir değil mi çukurlardan dolayı.

Cbf 150 den bahsediyorsanız 42 dişliye sahip. O olmaz. Cbf 250-500 deiyorsanız onları bilmiyorum.

@Bordeux kitapçığı oku. Bir de motoru nereden aldın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst