scooter kullanıcısı olmak eziklikmi dir ?

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Degildir ama ducati dievel veya vmax olsaydi fena olmazdi
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
2 aydır Silverwing 600 kullanıyorum. kimin ne gördüğü umurumda değil.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
yolda yürüyorum üstümde korumalı ceket kask millet bakıyo scootere binince her 4 binişimden birinde

-gardaş pist motoruna binecek sanırım
-ne sürüyo bu deli
-adama bak full koruma

motorun kontağına anahtarı sokunca bi puhaha sesleri


acaba sorun bendemi yoksa scooter kullanan adam full koruma gezemezmi niye hep fındık fıstık modu :cat:

:cherry: bu arada pist motoru ile sadece pistte basılır, karayolunda basmayacaksın, aslında ss leri kara yolunda kullanmak yasaklanacak, doğrusu bu, bu motorların üretim amacı pist yarışı çünki, otobanda ölmek öldürmek değil, başlarım ss kullanıp basanların zevkine...
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Ben Tem otoyolunda cbr 250 R25 pulsar gibi motorları görüyorum artık acıyorum. Yanlarına geliyorum. Bu arada sür'atimiz 150 civarı Rüzgar adamı dayak delisi yaparken izliyorum eğilmiş aşağı, bir taraftan titriyor motor, Allahım diyorum zevke bak. Sonra yanlarından uzayıp kayboluyorum 160 170 180 .... . Scooter iyidir abi tam yaşlı ve tembel işi. Bir de ağır ve büyük cc ise tadından yenmiyor. Yağmurda binersin. Benim koltuk altına 2 kapalı kask ve yağmurluk ile avadanlıklar kilit bez ruhsat ıvır zıvır sığıyor. Geçen mini fırın aldım arka koltukta getirdim :queen:
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Konuyu açan arkadaşın avatarından da görüldüğü üzere şu anda öyle bir problemi yok. yzf-r125 i var. Boşuna konuyu hortlatmışsınız, motor çoktan değişmiş.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
scooter 160-170-180 (180 yok diye biliyorum) dıııııııııt..... yapma arkadaşım... heleki o motorla bu ülkede bu yollarla...
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
scooter 160-170-180 (180 yok diye biliyorum) dıııııııııt..... yapma arkadaşım... heleki o motorla bu ülkede bu yollarla...

Hı hı sürekli 180 190 gidiyorum ben zaten:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Haaa 180 yok evet ibre 170 ama daha gidiyor ve orada gösterge bitiyor :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
Hı hı sürekli 180 190 gidiyorum ben zaten:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Haaa 180 yok evet ibre 170 ama daha gidiyor ve orada gösterge bitiyor :rendeer:

hiç gitmeyeceksin 110 unuda geçmeyeceksin yalnız, hep derim, hız yapacaksan piste, ve uygun motorla.... yolda denk geldiğimde basarım fırçayı bu şekilde kullananlara, kendini düşünmüyorsan başkalarını düşün...
şimdi dersin bir benmiyim bu ülkede basan, insan önce kendini düzeltmeli sonra aynısını başkalarından beklemeli, varsın onlar yanlışa devam etsin, sen bildiğinden şaşmayacaksın arkadaşım...
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Troll müsün sen kardeşim 41 yaşımdayım ben 21 senedir ölmedi isem ilk önce Allah korumuştur diğer sebebi ise ileri sürüş teknikleri ve kurallar uygun sürmemden ileri gelir. Akşam akşam ayar çekiyor bize ya. Git apaçilerle uğraş birbirimizi tanımıyoruz ben sadece ölçüm paylaşıyorum bana ders verme sakın. Ya da ver umurumda değil ya öff bıktım sizden be . Adam bruce lee Yolda basıyormuş fırçayı te Allaaam ya neyse iyi geceler sevgiler
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
150cc bır scooterla ortalama 100km hıza cıkabılırsın,ve scooterı enduroyu chopperı sınıfları gectım,otobılde bıle 100 km hızla kaza yapsan olme ıhtımalın oldukca yuksektır hele kemer baglı degılse.

o yuzden karsındakıne ne anlatırsan anlat,aslında senın tum anlattıgın onun anlayabıldıklerınden ıbarettır sadece.

o yuzden he he de geç bence.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
konunun açılmasına sebep olan bakış açısı, üzerinden 6 yıl geçmesine rağmen değişmemiş,en azından İstanbul'da. Maalesef geliştirememiş insanlar kendilerini.

Motor ulaşım aracı olarak kullanıldığında pratik olmalı diye düşünüyor insanlar ve ekipman bunu engelleyen bir nesne olarak düşünülüyor.Kaza ne scooter ne racing ne enduro ayırmıyor.

Hangi motoru kullanırsanız kullanın,full ekipmanınızı giyin,etraftakiler ne derse desin,siz olması gerekeni yapın,kendi sağlığınız ve hayatınız için.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Ekipmansız bisiklete bile binilmez hele ki İstanbul'da . Benim sucu kask takmıyor su getirirken ben de suyu gidip kendim alıp geliyorum bana gelirken ölmesin diye. Her gördüğümde kask tak diye bağırıyorum hatta özellikle dükkanın önünden geçerken kask taaaaak diye bağırıp devam ediyorum . O kaskı ona taktıracağım ama bakalım. Adamın yüzü gözleri mahvolmuş Hale'n direniyor düşerse patlatır düşmezse kesin sinüzit olacak anlamıyor :salut:
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Ben de isterdim astronot gibi çıkmadan motora binmeyi. 20 bin km yi bitirdigim motor tecrübemde ( bence çok değil ) en ufak bir kaza,devirme,cizdirme,surtme bile yaşamama rağmen en kısa mesafede bile full ekipmanla biniyorum motora. 400 bin km biter 401 binde kaza olur, 30 yıl kazasız geciririz ama 31. yılda olur.

Biz hazır olalım. Eğer çok kısa mesafe gidicekseniz en iyi yol motoru almamak :) dolmusa binin , yürüyün, otobüste olur.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Konuyu açan arkadaşın avatarından da görüldüğü üzere şu anda öyle bir problemi yok. yzf-r125 i var. Boşuna konuyu hortlatmışsınız, motor çoktan değişmiş.

Konu artık konuyu açan arkadaşın mülkiyetinden çıkmış. Konuyu açana değil konuya bakalım. :)
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
Troll müsün sen kardeşim 41 yaşımdayım ben 21 senedir ölmedi isem ilk önce Allah korumuştur diğer sebebi ise ileri sürüş teknikleri ve kurallar uygun sürmemden ileri gelir. Akşam akşam ayar çekiyor bize ya. Git apaçilerle uğraş birbirimizi tanımıyoruz ben sadece ölçüm paylaşıyorum bana ders verme sakın. Ya da ver umurumda değil ya öff bıktım sizden be . Adam bruce lee Yolda basıyormuş fırçayı te Allaaam ya neyse iyi geceler sevgiler

bende 43 yaşındayım troll hiç olmadım olmamda, kendin için konuş...
dediğin gibi Allah korumuş, ne ayar vereceğim sana, ayarı veren vermiş, sana başka şey lazım onunda elbet bulacaksın böyle devam et, yaptığın hızı marifet gibi yazan apaçinin önde gidenisin, bıktıysan uza yazma buralara, 21 senedir sürüyormuş vay vay bak hele sen, kurala uygun ve tekniğine göre haa, o hız ne?

İnşallah denk geliriz, Fethiye yazmışsın, çok güzel bayağı yakınım, fırçayı basmayı dayak atmak anlıyorsun sanırım, gerçi vereceğin tepkiye bağlı, dayakta var asfalta gömmede, ileri sürüş tekniğiymiş, bunu bilsen zaten karayolunda basmazsın, neyse senin gibilere yolda gerekeni yaparım ben, inşallah denk geliriz bir yerde apaçi sazman...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
scooter 160-170-180 (180 yok diye biliyorum) dıııııııııt..... yapma arkadaşım... heleki o motorla bu ülkede bu yollarla...

Bende zamanında silverwing 600 vardı son kadran 200 dü .. italyada kiraladığım beverly 500 de son kadran 160 idi sanırım bir tık daha vardı yani 170 de olabilir.. xcting 500 de sürdüm ondada son kadran 180 di.. 700c.c lik kymco myroad lar var onların kadranlarıda 220 ..

tabii ben sürdüğüm hiç bir scooterda top speed 120-140 arasını geçmedim çok çok nadirdir 160 ı görmüşlüğüm.. motor benim için hep keyif işi oldu hiç bir zaman sürate heves etmedim motorda..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst