Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Uzun süre Mt-25 kullanmış ve bu motoru kullanan kimse var mı aranızda? Detaylı bir kullanıcı karşılaştırmasına ihtiyacım var. İkisi arasında gidip geliyorum...

Bir süre test ettim MT25'i öyle binlerce km tecrübem yok. Performans beklentin yüksek ise MT25 daha performanslı ancak yoldaki sürüş zevki, artçı ve sürücü konforu daha yüksek. İki kişi mt25, tnt'ye göre daha fazla bayılıyor. Ancak MT25 çok daha atik normal kullanımda. TNT 185 kilo falan haliyle hantal kalıyor. Son hız olarakta 15 km civarı mt daha hızlı. Ancak ikisinin de 120'den sonra hızlanması aynı. TNT 157'ye limitli normalde kesiciye gelmemesine rağmen gaz kesiyor.

Malzeme kalitesi olarak ta TNT daha iyi, motorda çok güzel ince detaylar var. TNT daha fazla yağ alıyor dolayısı ile bakım ücretleri biraz daha fazla.

İkisinin de lastikleri çok kötü bütçenizi ona göre ayarlayın.
 
Katılım
8 Mar 2017
Mesajlar
14
Herkese iyi forumlar bende tnt 250 kullanıcısıyım çok memnunum.Sormak istediğim yeni yazılım gelmiş neler değişiyor top speedinde değişiklik oluyor mu ?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Peki sorun çıkarma olasılığı ne kadar yani illa ki sorun olacaktır ama sırf servis desteğide var siye hondaya falan mecbur kalmak istemiyorum hysoung gd250n ile bunun arasında kaldım daha önce duke200de kullandım

İlk seri biraz sorunluydu sanırım, kullanıcıları daha iyi bilir.
Yeni serilerde sorun yaşayanı görmedim, duymadım. Bendeki TNT25 yüzünden İstanbul Vale Moto'ya sık sık gidiyordum. Bir kere bile sorunla gelen TNT250 görmedim.

KTM'nin servislerine, distribütörlerine kötü derler ya, Benelli'yi göstermek lazım onlara :thumleft:

Ha Hyosung hiç alınmaz, orası ayrı.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
62
İlk seri biraz sorunluydu sanırım, kullanıcıları daha iyi bilir.
Yeni serilerde sorun yaşayanı görmedim, duymadım. Bendeki TNT25 yüzünden İstanbul Vale Moto'ya sık sık gidiyordum. Bir kere bile sorunla gelen TNT250 görmedim.

KTM'nin servislerine, distribütörlerine kötü derler ya, Benelli'yi göstermek lazım onlara :thumleft:

Ha Hyosung hiç alınmaz, orası ayrı.

eyvallah :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Herkese merhaba ve teşekkürler,
Tüm sayfaları sabırla okudum ve zaten aklımda olan TNT 250 yi almaya şimdi çok daha sıcak bakıyorum.
İlk motorum olacak.
Bir iki sıkıntı dışında yorumlar genellikle olumluydu, tabi bunda çoğu kişinin TNT 250 sahibi olmasınında rolü vardır :))
5 dakika önce telefonla Antep deki Benelli temsilcisiyle görüştüm.
Aynı ABS siz seri 2 hafta içinde İstanbul da olacak ve hızlıca bayilere dağıtılacakmış, fiyat da aynı olacak dedi. Umarım her iki bilgi de doğrudur.
ABS li model ise Temmuz da gelecekmiş ve fiyat farkı doğal olarak olacakmış.
Tabi benim de alacağım modelin ikinci el fiyatını biraz düşürecektir ama Temmuz sonunu bekleyip yazı kaçırmak da olmaz.

Faydalı paylaşımlarınızın devamını bekliyorum lütfen.

Dolar kuru hala yüksek iken aynı fiyattan getirmeleri firmanın kendine olan güvenidir başkada bir şey değildir. Yamaha Honda fiyatları ortada bu ne gönlü bolluktur. arada 3.000 TL oynuyor neredeyse.
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
17
Herkese merhaba ve teşekkürler,
Tüm sayfaları sabırla okudum ve zaten aklımda olan TNT 250 yi almaya şimdi çok daha sıcak bakıyorum.
İlk motorum olacak.
Bir iki sıkıntı dışında yorumlar genellikle olumluydu, tabi bunda çoğu kişinin TNT 250 sahibi olmasınında rolü vardır :))
5 dakika önce telefonla Antep deki Benelli temsilcisiyle görüştüm.
Aynı ABS siz seri 2 hafta içinde İstanbul da olacak ve hızlıca bayilere dağıtılacakmış, fiyat da aynı olacak dedi. Umarım her iki bilgi de doğrudur.
ABS li model ise Temmuz da gelecekmiş ve fiyat farkı doğal olarak olacakmış.
Tabi benim de alacağım modelin ikinci el fiyatını biraz düşürecektir ama Temmuz sonunu bekleyip yazı kaçırmak da olmaz.

Faydalı paylaşımlarınızın devamını bekliyorum lütfen.

İlk motor için biraz ağır olabilir senin için. 600'lük motorlarla aynı ağırlığa sahip.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Dolar kuru hala yüksek iken aynı fiyattan getirmeleri firmanın kendine olan güvenidir başkada bir şey değildir. Yamaha Honda fiyatları ortada bu ne gönlü bolluktur. arada 3.000 TL oynuyor neredeyse.

Gönlü bolluk değil de zorunda olmak diyelim :) 2016 modellerde yapılan fiyat indirimi satamadıklarından dolayı idi. Yamaha ile aynı fiyata satarlarsa piyasada tutunamayacaklarını biliyorlar. 13.900 bu motosiklet için olur fiyat. Umarım bu fiyat 2017 modellerde devam eder ve yollarda daha çok Tnt250 görürüz.
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
6
İlk motor için biraz ağır olabilir senin için. 600'lük motorlarla aynı ağırlığa sahip.

bu sorunun net objektif bir cevabı yok farkındayım ama sormadan edemeyeceğim. 186 cm uzunluğunda ve 100 kg ağırlığındaki bir yeni başlayan için de uygun değil midir sizce? mantık olarak fiziksel özelliklerin de motorsiklet kontrolünde önemli olduğunu düşünüyorum da.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sorunun net objektif bir cevabı yok farkında
yım ama sormadan edemeyeceğim. 186 cm uzunluğunda ve 100 kg ağırlığındaki bir yeni başlayan için de uygun değil midir sizce? mantık olarak fiziksel özelliklerin de motorsiklet kontrolünde önemli olduğunu düşünüyorum da.

Tamda senin fiziksel özeliklerinle ayni idim ve tnt250 aldım çok memnun kaldım.250 cc sinifinda diğer motorlar altında siritir.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
İlk motor için biraz ağır olabilir senin için. 600'lük motorlarla aynı ağırlığa sahip.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------



Gönlü bolluk değil de zorunda olmak diyelim :) 2016 modellerde yapılan fiyat indirimi satamadıklarından dolayı idi. Yamaha ile aynı fiyata satarlarsa piyasada tutunamayacaklarını biliyorlar. 13.900 bu motosiklet için olur fiyat. Umarım bu fiyat 2017 modellerde devam eder ve yollarda daha çok Tnt250 görürüz.

2017 modellerin abs olmayan modelleri haziran ayının başında bayilerde olacak fiyat şuan için aynı olduğu söylendi ama absli modellerde fiyat farklı illaki olacaktır
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Peki sorun çıkarma olasılığı ne kadar yani illa ki sorun olacaktır ama sırf servis desteğide var siye hondaya falan mecbur kalmak istemiyorum hysoung gd250n ile bunun arasında kaldım daha önce duke200de kullandım

Sorunlu bir alet degil bir iki koronik sorun disinda sorunu yok gibi. Sikinti yasamazsiniz.. bu eksilere ragmen artilari cok cok fazla
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Kronik sorun denilen ilk çalıştırmada makine ısınmamışken stop etmesi. 40 derece oluncaya kadar beklemek gerekiyor. Hemen hemen bütün TNT lerde vardır bu.
Benim bildiğim bu sorun var.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Kronik sorun denilen ilk çalıştırmada makine ısınmamışken stop etmesi. 40 derece oluncaya kadar beklemek gerekiyor. Hemen hemen bütün TNT lerde vardır bu.
Benim bildiğim bu sorun var.

Bi ustayla görüştüğümde bunun dez avantaj olmadığını söylemişti motora faydalarını saymıştı ama pek anlamamıştım :S Benelli servisi değildi yalnız adam Honda servisiydi
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
gelecke olan 2017 modeller kesin olarkaa ynı fiyattan mı satılacak arkadaşlar kesin bilgisi olan var mı konu hakkında Euro3 olan modeller.
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Bi ustayla görüştüğümde bunun dez avantaj olmadığını söylemişti motora faydalarını saymıştı ama pek anlamamıştım :S Benelli servisi değildi yalnız adam Honda servisiydi

Stop etmesi değil de motorun ısınmasını beklemek avantaj.
İlk çalıştırmada hemen gazlamak iyi değil çünkü yağın çalışma sıcaklığına ulaşması gerekiyor, bütün motorlarda böyledir. Yani ilk çalıştırmada motor ısınmazsa aşınma daha fazla olur. Ben 35-40 derece oluncaya kadar mutlaka beklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Euro 3 olarak gelecek olan modeller 13.923 TL olarak satılacak Euro 4 olarak geleceklerin fiyatı tam belli değil ama tahminim 17'yi bulur yönünde.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
62
Euro 3 olarak gelecek olan modeller 13.923 TL olarak satılacak Euro 4 olarak geleceklerin fiyatı tam belli değil ama tahminim 17'yi bulur yönünde.

Ben bir bayiyle görüştüm bana 2017 model 16 17 civarı olur dedi yeni modelin tam fiyatı ne olacak bir de değişen bir şey var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst