- Katılım
- 29 Eki 2010
- Mesajlar
- 1,310
Mesela mevcut keonik sorunları neler ?
https://www.facebook.com/groups/benellitr/
Gruba uye olup tum sorularini sorabilirsin..
Mesela mevcut keonik sorunları neler ?
Arkadaşlar hayırlı akşamlar . Tnt 250 ve Duke 250 arasında kaldım . Tabi öncesinde Z300 almayı planlıyordum sıfır alacağım için Z300 e yaklaşık 23 bin tl fiyat çekiyorlar . Çok pahalı geldi . Tnt250 nin abs li modelini almayı planlıyorum , hangi ay çıkar acaba ?
Bir de Benelli nasıl bir markadır . Ben pek duymadım bu markayı , önceden motosiklet ile ilgim olmadığından sanırım
Siz ne yapardınız benım yerımde olsaydınız ?
İkinci el Z300 abs mi ? Tnt250 mi yoksa tek silindir duke 250 mi ?
Yorum için teşekkür ederim .Bu sorunun cevabını yaşınız, ne bekleyip ne istediğiniz verir.
Duke(200, 250, 390 3'ü aynı ebatlarda) serisi ufak atik motorlardır. Konfor pek yoktur artçıda alamazsınız yer yok. Ancak şehir içinde kullananlar çok memnun ve genelde hafifliği ve tek silindirin torku erken devirlerde verdiğinden dolayı atiktir. Ancak titreşimlidirler.
Z300 ve TNT250 aynı karakterde motorlar. Z300 hacim farkından dolayı daha performanslıdır tabiki. Ancak ikiside ağır kanlı motorlardır. höt zöt hareket yapmaz. İkisi de uzun mesafe yollarda yormaz. Titreşim yok denecek kadar azdır. Konfor ve rahatlık ön plandadır ve artçı için özellikle TNT250'de yer vardır.
TNT'nin abs'li versiyonları temmuz ayında gelecek deniyor. Z300 güzel temiz bir tane bulursanız alın derim. Temiz bulamazsanız TNT'yi tavsiye ederim.
Lastik masrafını unutmayın.
Arkadaşlar zinciri değiştiren varmı benim zincir iyice bollaştı artık kademe kalmadı bir kaç yerindede kitlenmeler var degiştireceğim önerileriniz varmı ?
CZ marka çek cumhuriyeti malı zincir al hocam hem kalite olarak çok iyi hemde uzun süre başın ağırmaz
Motoru trafiğe çıkaranı 48 gün oldu işe git gel birde aralarda ufak geziler yaptım km şuan 4750 oldu,şunu söyleyebilirim yakıt tüketimi daha da düştü ilk zamanlara oranla, bir de hergün daha da fazla keyif veriyor kullanımı, iyiki almışım, ve bütçesi olan herkese de tavsiye ederim.
Motosiklete yeni başlayacağım . Tavsiye eder misiniz ?
https://i.hizliresim.com/R02z3Y.jpg umarım foto yüklenmiştir sele ve egzoz çok şık durmuş parayı denkleştirebilirsem bu hale getirmeye çalışacam.
Bu resmi nerede buldunuz ? Hangi parçalar takılmış işlemler nedir merak ettim ?
Arkadaşlar hayırlı akşamlar . Tnt 250 ve Duke 250 arasında kaldım . Tabi öncesinde Z300 almayı planlıyordum sıfır alacağım için Z300 e yaklaşık 23 bin tl fiyat çekiyorlar . Çok pahalı geldi . Tnt250 nin abs li modelini almayı planlıyorum , hangi ay çıkar acaba ?
Bir de Benelli nasıl bir markadır . Ben pek duymadım bu markayı , önceden motosiklet ile ilgim olmadığından sanırım
Siz ne yapardınız benım yerımde olsaydınız ?
İkinci el Z300 abs mi ? Tnt250 mi yoksa tek silindir duke 250 mi ?
Bu sabah ölçüm yaptım karma kullanımda 4.4 lt. Yakıyor arkadaşlar makine.
Normal değerler Duke, cbr ve 250sl den çok yakıyor. R25/mt25, gt250r, rx3 dan az yakıyor. Ninja ayarında tüketimi var işte. Yalnız uzun yolda hissedilir şekilde tüketim düşüyor.
Aynen ben memnunum yakıtından açıkçası yakarsa da yaksın umurumda değil
Aslan gibi gidiyor kükrüyor mübarek)
Ben artçılı çok kullanıyorum. Diğer 250'lere göre daha rahat gidiyor. Bayılmıyor çevre yoluna çıkıp 120-130 aralığında yormadan yorulmadan gidiyorum. Üstünde zaten rüzgar tokat manyağı yapıyor.![]()
Tek kişi zaten iyi gidiyor torku yüksek makinenin.![]()