Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
104
Arkadaşlar hayırlı akşamlar . Tnt 250 ve Duke 250 arasında kaldım . Tabi öncesinde Z300 almayı planlıyordum sıfır alacağım için Z300 e yaklaşık 23 bin tl fiyat çekiyorlar . Çok pahalı geldi . Tnt250 nin abs li modelini almayı planlıyorum , hangi ay çıkar acaba ?
Bir de Benelli nasıl bir markadır . Ben pek duymadım bu markayı , önceden motosiklet ile ilgim olmadığından sanırım :)
Siz ne yapardınız benım yerımde olsaydınız ?
İkinci el Z300 abs mi ? Tnt250 mi yoksa tek silindir duke 250 mi ?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaşlar hayırlı akşamlar . Tnt 250 ve Duke 250 arasında kaldım . Tabi öncesinde Z300 almayı planlıyordum sıfır alacağım için Z300 e yaklaşık 23 bin tl fiyat çekiyorlar . Çok pahalı geldi . Tnt250 nin abs li modelini almayı planlıyorum , hangi ay çıkar acaba ?
Bir de Benelli nasıl bir markadır . Ben pek duymadım bu markayı , önceden motosiklet ile ilgim olmadığından sanırım :)
Siz ne yapardınız benım yerımde olsaydınız ?
İkinci el Z300 abs mi ? Tnt250 mi yoksa tek silindir duke 250 mi ?

Bu sorunun cevabını yaşınız, ne bekleyip ne istediğiniz verir.

Duke(200, 250, 390 3'ü aynı ebatlarda) serisi ufak atik motorlardır. Konfor pek yoktur artçıda alamazsınız yer yok. Ancak şehir içinde kullananlar çok memnun ve genelde hafifliği ve tek silindirin torku erken devirlerde verdiğinden dolayı atiktir. Ancak titreşimlidirler.

Z300 ve TNT250 aynı karakterde motorlar. Z300 hacim farkından dolayı daha performanslıdır tabiki. Ancak ikiside ağır kanlı motorlardır. höt zöt hareket yapmaz. İkisi de uzun mesafe yollarda yormaz. Titreşim yok denecek kadar azdır. Konfor ve rahatlık ön plandadır ve artçı için özellikle TNT250'de yer vardır.

TNT'nin abs'li versiyonları temmuz ayında gelecek deniyor. Z300 güzel temiz bir tane bulursanız alın derim. Temiz bulamazsanız TNT'yi tavsiye ederim.

Lastik masrafını unutmayın.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
104
Bu sorunun cevabını yaşınız, ne bekleyip ne istediğiniz verir.

Duke(200, 250, 390 3'ü aynı ebatlarda) serisi ufak atik motorlardır. Konfor pek yoktur artçıda alamazsınız yer yok. Ancak şehir içinde kullananlar çok memnun ve genelde hafifliği ve tek silindirin torku erken devirlerde verdiğinden dolayı atiktir. Ancak titreşimlidirler.

Z300 ve TNT250 aynı karakterde motorlar. Z300 hacim farkından dolayı daha performanslıdır tabiki. Ancak ikiside ağır kanlı motorlardır. höt zöt hareket yapmaz. İkisi de uzun mesafe yollarda yormaz. Titreşim yok denecek kadar azdır. Konfor ve rahatlık ön plandadır ve artçı için özellikle TNT250'de yer vardır.

TNT'nin abs'li versiyonları temmuz ayında gelecek deniyor. Z300 güzel temiz bir tane bulursanız alın derim. Temiz bulamazsanız TNT'yi tavsiye ederim.

Lastik masrafını unutmayın.
Yorum için teşekkür ederim .
Peki başlangıç motosikleti olarak kullanılır mı ? Yaşım 23 boy 183 kilo 65 . İstanbul içinde kullanacağım.Motosikleti almadan önce Hondanın Güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerine katılacağım
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Arkadaşlar zinciri değiştiren varmı benim zincir iyice bollaştı artık kademe kalmadı bir kaç yerindede kitlenmeler var degiştireceğim önerileriniz varmı ?
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Motoru trafiğe çıkaranı 48 gün oldu işe git gel birde aralarda ufak geziler yaptım km şuan 4750 oldu,şunu söyleyebilirim yakıt tüketimi daha da düştü ilk zamanlara oranla, bir de hergün daha da fazla keyif veriyor kullanımı, iyiki almışım, ve bütçesi olan herkese de tavsiye ederim.
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
17
R02z3Y.jpg
umarım foto yüklenmiştir sele ve egzoz çok şık durmuş parayı denkleştirebilirsem bu hale getirmeye çalışacam.
 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
33
Motoru trafiğe çıkaranı 48 gün oldu işe git gel birde aralarda ufak geziler yaptım km şuan 4750 oldu,şunu söyleyebilirim yakıt tüketimi daha da düştü ilk zamanlara oranla, bir de hergün daha da fazla keyif veriyor kullanımı, iyiki almışım, ve bütçesi olan herkese de tavsiye ederim.

Motosiklete yeni başlayacağım . Tavsiye eder misiniz ?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Arkadaşlar hayırlı akşamlar . Tnt 250 ve Duke 250 arasında kaldım . Tabi öncesinde Z300 almayı planlıyordum sıfır alacağım için Z300 e yaklaşık 23 bin tl fiyat çekiyorlar . Çok pahalı geldi . Tnt250 nin abs li modelini almayı planlıyorum , hangi ay çıkar acaba ?
Bir de Benelli nasıl bir markadır . Ben pek duymadım bu markayı , önceden motosiklet ile ilgim olmadığından sanırım :)
Siz ne yapardınız benım yerımde olsaydınız ?
İkinci el Z300 abs mi ? Tnt250 mi yoksa tek silindir duke 250 mi ?

Z300 fiyatından dolayı yaklaşma derim TNT 250 alacaksanda abs'li modelleri bekle derim çünkü lastiklerde kaliteli geliyor (temmuzda gelecek ama bence sonlarına doğru gelir) Yok beklemem dersen lastik parasını da hesaba katarak yaklaş. Duke alırsan da tek bineceksin ve uzun sürmeyeceksin titreşim bayıyor bir süre sonra. Benelli 1911 yılında İtalya'da kurulmuş bir İtalyan markasıdır bugune kadar Türkiye'ye gelmemesi fiyat pahalılığından dolayı idi (eski modelleri tarz ve ilginç tasarımlar ile bilinir.) Şuanda üretimlerini diğer markalar gibi Çin'de bir firmaya yaptırıyor o yüzden ucuz ama kalitesi yerinde fiyatını fazlasıyla hak ediyor.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Normal değerler Duke, cbr ve 250sl den çok yakıyor. R25/mt25, gt250r, rx3 dan az yakıyor. Ninja ayarında tüketimi var işte. Yalnız uzun yolda hissedilir şekilde tüketim düşüyor.

Aynen ben memnunum yakıtından açıkçası yakarsa da yaksın umurumda değil ;)
Aslan gibi gidiyor kükrüyor mübarek :))
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Aynen ben memnunum yakıtından açıkçası yakarsa da yaksın umurumda değil ;)
Aslan gibi gidiyor kükrüyor mübarek :))

Ben artçılı çok kullanıyorum. Diğer 250'lere göre daha rahat gidiyor. Bayılmıyor çevre yoluna çıkıp 120-130 aralığında yormadan yorulmadan gidiyorum. Üstünde zaten rüzgar tokat manyağı yapıyor. :)

Tek kişi zaten iyi gidiyor torku yüksek makinenin. :)
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Ben artçılı çok kullanıyorum. Diğer 250'lere göre daha rahat gidiyor. Bayılmıyor çevre yoluna çıkıp 120-130 aralığında yormadan yorulmadan gidiyorum. Üstünde zaten rüzgar tokat manyağı yapıyor. :)

Tek kişi zaten iyi gidiyor torku yüksek makinenin. :)

Bende rüzgar etkilenmesi olmuyor kasktan ötürü,ama eski kaskım olsa bende öyle olurdum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst