Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Anlaşılan servisler ile fiyat anlaşması yapmadan bakım yaptırmamak gerekiyor biri 300 ödedim diyor biri 150 :) 300 yazan arkadaşlar ne tür bi işlem yapıldı (Aslan motor duyduğum kadarıyla tüm bakım ve arızalarda motoru tamamen inceliyor ve kontrol ediyor fiyatı bu yüzden biraz pahalı olabilir adam sağlam çalışıyor yani.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün öğrendiğim bir şeyi paylaşayim.karantinin bitmesine 2 ay var ve kontak temassızlık yapıyor,bende bir iki nedenden dolayı benelli merkezi aradım ve bana yetkili şöyle buyurdu:evet motorunuz garanti kapsamında ama sizin elektriksel olarak bir arıza olduğu için bunun garanti kapsamına alamıyoruz çünkü elektriksel arızalar kapsamı 1 yıldır dedi. Haberiniz olsun diyorum size.
Bana gelince isin peşini bırakmayacağını tabiki sadece size ön bilgi olsun diye söyledim
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Bugün öğrendiğim bir şeyi paylaşayim.karantinin bitmesine 2 ay var ve kontak temassızlık yapıyor,bende bir iki nedenden dolayı benelli merkezi aradım ve bana yetkili şöyle buyurdu:evet motorunuz garanti kapsamında ama sizin elektriksel olarak bir arıza olduğu için bunun garanti kapsamına alamıyoruz çünkü elektriksel arızalar kapsamı 1 yıldır dedi. Haberiniz olsun diyorum size.
Bana gelince isin peşini bırakmayacağını tabiki sadece size ön bilgi olsun diye söyledim

bu ne abi yaa her şey garanti kapsamının dışındaysa o zaman niye servislere bu kadar paralar ödüyoruz kendimiz yapalım bakımları bu benelli nin 2. garanti kapsamı olayı markanın türkiyede parladığı şu dönemlerde itibarını eksiye düşürecekler işler yapıyorlar
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bugün öğrendiğim bir şeyi paylaşayim.karantinin bitmesine 2 ay var ve kontak temassızlık yapıyor,bende bir iki nedenden dolayı benelli merkezi aradım ve bana yetkili şöyle buyurdu:evet motorunuz garanti kapsamında ama sizin elektriksel olarak bir arıza olduğu için bunun garanti kapsamına alamıyoruz çünkü elektriksel arızalar kapsamı 1 yıldır dedi. Haberiniz olsun diyorum size.
Bana gelince isin peşini bırakmayacağını tabiki sadece size ön bilgi olsun diye söyledim

Garanti sözleşmesinde öyle bir madde yok mahkemeye verin direk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne abi yaa her şey garanti kapsamının dışındaysa o zaman niye servislere bu kadar paralar ödüyoruz kendimiz yapalım bakımları bu benelli nin 2. garanti kapsamı olayı markanın türkiyede parladığı şu dönemlerde itibarını eksiye düşürecekler işler yapıyorlar

Yaww bunlarin yaa akılları yok,yada insanları keriz yerine koyuyorlar.
Ben:sayın yetkili benim tnt250 motosikletin kontağï temassizlik yapıyor bunu garantiden değiştirmek
istiyorum.
Yetkili:evet garanti hakkınız devam ediyor yalnız bunu ücretini ödemek zorundasiniz
Ben:neden?
Yetkili:motorunuzun elektriksel akşamı 1 yıl garanti kapsamında fakat motor kısmı yani alt kısım motor olan kısım 2 yıl garantilidır dedi
Ben: diye güldüm ve devam ettim yani araçlarda hiç motor kısmı, elektriksel kısım gibi bir ayrım yapıldığını duymadim garanti herşeyi kaplar dedim.
Yetkili:evet ama motorlarda öyle değil dedi.
Ben: şeklinde tlf kapattım

Bu personelle daha çok itibar kaybeder bunlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Garanti sözleşmesinde öyle bir madde yok mahkemeye verin direk.

Aynen öyle yapacağım
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Banada absli modellerin geleceğini ve mayıs sonunda bayilere dağıtılacağı söylendi, herkese farklı söylenmiş heralde

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

birde uzun zamandır kullananlara bir soru sorayım en son hangi hıza ulaşıyorsunuz ve yüksek hızda titreşim vs varmı yüksek hızda uzun yol rahatsız edici mi ?
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Bugün öğrendiğim bir şeyi paylaşayim.karantinin bitmesine 2 ay var ve kontak temassızlık yapıyor,bende bir iki nedenden dolayı benelli merkezi aradım ve bana yetkili şöyle buyurdu:evet motorunuz garanti kapsamında ama sizin elektriksel olarak bir arıza olduğu için bunun garanti kapsamına alamıyoruz çünkü elektriksel arızalar kapsamı 1 yıldır dedi. Haberiniz olsun diyorum size.
Bana gelince isin peşini bırakmayacağını tabiki sadece size ön bilgi olsun diye söyledim

Benzer bir cevabi bana verdiler ve ben problemi cozdum bana ulas seni yonlendireyim kardesim..
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Banada absli modellerin geleceğini ve mayıs sonunda bayilere dağıtılacağı söylendi, herkese farklı söylenmiş heralde

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

birde uzun zamandır kullananlara bir soru sorayım en son hangi hıza ulaşıyorsunuz ve yüksek hızda titreşim vs varmı yüksek hızda uzun yol rahatsız edici mi ?

Yanlışın var mayıs sonu gibi gelecek olan modeller Euro3 yani abs'siz olanlar Euro4 olanların gelmesi en az haziran temmuzu bulur. Benelli yurtdışı sayfalarını takip edin çoğuna gitmemiş firma ile görüşmelerim ve kendi tahminlerim Benelli distribütörleri ne derse desin Benelli kendi istediği malı kendi istediği ülkeye gönderiyor parayla değil sırayla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

özelden msj attım inşallah yardımın dokunur.

Senin adına üzüldüm dostum ama aynı problemi arkadaşım pulsarda yaşadı 1.5 yıl falan olmuştu anlattığın cevabın aynısını aldı bak hero 5 yıl garanti veriyor ama sadece alt motor elektrik grubu sadece 1 yıldır bizler için çok kötü bir durum umarım ücret ödemeden garantiden değiştirirsin ama zor. :s
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
17
Yanlışın var mayıs sonu gibi gelecek olan modeller Euro3 yani abs'siz olanlar Euro4 olanların gelmesi en az haziran temmuzu bulur. Benelli yurtdışı sayfalarını takip edin çoğuna gitmemiş firma ile görüşmelerim ve kendi tahminlerim Benelli distribütörleri ne derse desin Benelli kendi istediği malı kendi istediği ülkeye gönderiyor parayla değil sırayla.



Gelecek olan euro3'lerin fiyatları ne olacak bilginiz var mı?
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Gelecek olan euro3'lerin fiyatları ne olacak bilginiz var mı?

Dolar bu aralar düşüşte olduğundan dolayı çok yüksek olacağını sanmıyorum 14.000 15.000 gibi bir rakamdan satılacaktır diye umut ediyorum. Euro4 modellerinin gelmesi de bence temmuz'u geçecektir her parti mal arasında 3 ay olur en az.
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
17
Aldigim bilgilere gore 2017 model euro 3 bu hafta bayilerde olacakmis. İndirimli fiyat devam edecek, 13.900 tl.

2. El mt-25 alma arifesindeyken kafami oldukca karistirdi dogrusu.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Bugün iş çıkışı harbiyeden eve gelirken beylikdüzüne kendimi tem otobanına attım,bahçeşehir gişelerden çıkacaktım,olmadı hava çok güzeldi motor da çok tatlı gidiyordu en son tekirdağ özcanlar köfte de durabildim o da acıktım diye :))
Ya bu motor gerçekten çok güzel gidiyor ;)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Bugün iş çıkışı harbiyeden eve gelirken beylikdüzüne kendimi tem otobanına attım,bahçeşehir gişelerden çıkacaktım,olmadı hava çok güzeldi motor da çok tatlı gidiyordu en son tekirdağ özcanlar köfte de durabildim o da acıktım diye :))
Ya bu motor gerçekten çok güzel gidiyor ;)

Nazar değmesin hocam kazasız belasız ...
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
62
Arkadaşlar merhaba başlangıç için ne diyosunuz bir de servis desteği ve parça fiyatları nasıl?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Arkadaşlar merhaba başlangıç için ne diyosunuz bir de servis desteği ve parça fiyatları nasıl?

Başlangıç için ağır, servis desteği vasat, parça fiyatları sınıfına göre pahalı.

Sorun çıkarmazsa fiyat/performansı, şekli, sesi çok güzel motor. Ama sorun çıkarırsa rezillik çekersiniz.
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
62
Başlangıç için ağır, servis desteği vasat, parça fiyatları sınıfına göre pahalı.

Sorun çıkarmazsa fiyat/performansı, şekli, sesi çok güzel motor. Ama sorun çıkarırsa rezillik çekersiniz.

Peki sorun çıkarma olasılığı ne kadar yani illa ki sorun olacaktır ama sırf servis desteğide var siye hondaya falan mecbur kalmak istemiyorum hysoung gd250n ile bunun arasında kaldım daha önce duke200de kullandım
 
Katılım
9 May 2017
Mesajlar
1
Herkese merhaba ve teşekkürler,
Tüm sayfaları sabırla okudum ve zaten aklımda olan TNT 250 yi almaya şimdi çok daha sıcak bakıyorum.
İlk motorum olacak.
Bir iki sıkıntı dışında yorumlar genellikle olumluydu, tabi bunda çoğu kişinin TNT 250 sahibi olmasınında rolü vardır :))
5 dakika önce telefonla Antep deki Benelli temsilcisiyle görüştüm.
Aynı ABS siz seri 2 hafta içinde İstanbul da olacak ve hızlıca bayilere dağıtılacakmış, fiyat da aynı olacak dedi. Umarım her iki bilgi de doğrudur.
ABS li model ise Temmuz da gelecekmiş ve fiyat farkı doğal olarak olacakmış.
Tabi benim de alacağım modelin ikinci el fiyatını biraz düşürecektir ama Temmuz sonunu bekleyip yazı kaçırmak da olmaz.

Faydalı paylaşımlarınızın devamını bekliyorum lütfen.
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
17
Uzun süre Mt-25 kullanmış ve bu motoru kullanan kimse var mı aranızda? Detaylı bir kullanıcı karşılaştırmasına ihtiyacım var. İkisi arasında gidip geliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst