- Katılım
- 2 Ocak 2014
- Mesajlar
- 132
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yıllardır çeşitli motosikletler kullandım 800 cc'den 125cc aralığında her tür makine. Son olarak bir yıldır kullandığım XJ6 ile yollarım ayrıldı (bunun sebebi maddiyat idi.)
Motorsuzluk çok kötü, Allah kimseyi alıştığı konfordan mahrum bırakmasın.
Saçma gelmesin sorum size, amacım atladığım gözden kaçırdığım, bana "evet ya!" dedirtecek bir detayı görmek, fikirlerinizi almak.
Siz olsanız Altunizade - Beyoğlu arasında her sabah ve akşam (işe gidiş geliş) kullanım için hangi motosikleti tercih ederdiniz ?
Sadece bu güzergahta kullanıyorum, nadiren de yakın diğer semtler. Hep şehiriçi. Eşim motosiklete binmiyor, ben de zorlamıyorum. Birlikte gezemiyoruz. Birlikte gezebilen çiftlere hayatım boyu imrendim. Ne yapalım olsun, konu dağılmasın.
Aklımdaki motorlar;
Sıfır km Pulsar 200 RS Abs - 11.750 TL
İkinci el Daelim S3 Advance 250 - 11 bin TL civarı
İkinci el Piaggio X evo 250 - 11 bin TL civarı.
Not olarak; 2015 yılında X-Max 400 sahibi olmuş, 2 ay kullanmış ve motoru sevemeyip az zararla satmıştım. Yaş 34-35. Fakat ruhumuz 22 :cherry: illaki şöyle dizlerimim arasında hissetmek istedim motoru. Bana güvensiz geldi kısa süre kullandığımda bu Maxi Scooter, fakat bir şans daha ver diyor sözüne itimat ettiğim bir arkadaşım. Şehir içi scooter candır diyor insanlar...
Fikri olan varsa beklerim arkadaşlar hangi motor ve neden tercihiniz o olurdu:silent:
Motorsuzluk çok kötü, Allah kimseyi alıştığı konfordan mahrum bırakmasın.
Saçma gelmesin sorum size, amacım atladığım gözden kaçırdığım, bana "evet ya!" dedirtecek bir detayı görmek, fikirlerinizi almak.
Siz olsanız Altunizade - Beyoğlu arasında her sabah ve akşam (işe gidiş geliş) kullanım için hangi motosikleti tercih ederdiniz ?
Sadece bu güzergahta kullanıyorum, nadiren de yakın diğer semtler. Hep şehiriçi. Eşim motosiklete binmiyor, ben de zorlamıyorum. Birlikte gezemiyoruz. Birlikte gezebilen çiftlere hayatım boyu imrendim. Ne yapalım olsun, konu dağılmasın.
Aklımdaki motorlar;
Sıfır km Pulsar 200 RS Abs - 11.750 TL
İkinci el Daelim S3 Advance 250 - 11 bin TL civarı
İkinci el Piaggio X evo 250 - 11 bin TL civarı.
Not olarak; 2015 yılında X-Max 400 sahibi olmuş, 2 ay kullanmış ve motoru sevemeyip az zararla satmıştım. Yaş 34-35. Fakat ruhumuz 22 :cherry: illaki şöyle dizlerimim arasında hissetmek istedim motoru. Bana güvensiz geldi kısa süre kullandığımda bu Maxi Scooter, fakat bir şans daha ver diyor sözüne itimat ettiğim bir arkadaşım. Şehir içi scooter candır diyor insanlar...
Fikri olan varsa beklerim arkadaşlar hangi motor ve neden tercihiniz o olurdu:silent: