Bajaj Pulsar RS 200 mü ? Yoksa bir Maxi-Scooter mı? İstanbul şehir içi

Hangisini seçersiniz?

  • Pulsar 200 RS

    Oy: 6 50.0%
  • Daelim S3 250

    Oy: 1 8.3%
  • Piaggio X Evo 250

    Oy: 5 41.7%

  • Kullanılan toplam oy
    12
  • Anket kapatılmış .
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
132
Arkadaşlar yıllardır çeşitli motosikletler kullandım 800 cc'den 125cc aralığında her tür makine. Son olarak bir yıldır kullandığım XJ6 ile yollarım ayrıldı (bunun sebebi maddiyat idi.)

Motorsuzluk çok kötü, Allah kimseyi alıştığı konfordan mahrum bırakmasın.

Saçma gelmesin sorum size, amacım atladığım gözden kaçırdığım, bana "evet ya!" dedirtecek bir detayı görmek, fikirlerinizi almak.

Siz olsanız Altunizade - Beyoğlu arasında her sabah ve akşam (işe gidiş geliş) kullanım için hangi motosikleti tercih ederdiniz ?
Sadece bu güzergahta kullanıyorum, nadiren de yakın diğer semtler. Hep şehiriçi. Eşim motosiklete binmiyor, ben de zorlamıyorum. Birlikte gezemiyoruz. Birlikte gezebilen çiftlere hayatım boyu imrendim. Ne yapalım olsun, konu dağılmasın.

Aklımdaki motorlar;

Sıfır km Pulsar 200 RS Abs - 11.750 TL
İkinci el Daelim S3 Advance 250 - 11 bin TL civarı
İkinci el Piaggio X evo 250 - 11 bin TL civarı.

Not olarak; 2015 yılında X-Max 400 sahibi olmuş, 2 ay kullanmış ve motoru sevemeyip az zararla satmıştım. Yaş 34-35. Fakat ruhumuz 22 :cherry: illaki şöyle dizlerimim arasında hissetmek istedim motoru. Bana güvensiz geldi kısa süre kullandığımda bu Maxi Scooter, fakat bir şans daha ver diyor sözüne itimat ettiğim bir arkadaşım. Şehir içi scooter candır diyor insanlar...

Fikri olan varsa beklerim arkadaşlar hangi motor ve neden tercihiniz o olurdu:silent:
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Günlük kullanım için servis avantajlarını da düşünerek bajaj ı tercih ederdim. Lastikleri geniş çaplı olduğu için tercih ederdim.

Bende 4-5 yıl scooter kullandıktan sonra vitesli motora geçtiğimde hissettiğim en büyük fark lastik çapının genişliği olmuştu.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
scooter hepsinden güvenli ama ille mesele bacağı kaldırıp binmekse bu bütçeye parasını hak eden öyle bi motor yok :) hangisini alırsanız alın 2 ay sonra satılık. o yüzden para bağlamayıp yebere almak en doğru olanı. çünkü yebere alıp şurasını beğenmedim burasını beğenmedim demezsiniz. bu paraya bu kadar oluyo işte deyip kusurları görmezden gelerek mutlu mesut yaşayıp gidersiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
132
scooter hepsinden güvenli ama ille mesele bacağı kaldırıp binmekse bu bütçeye parasını hak eden öyle bi motor yok :) hangisini alırsanız alın 2 ay sonra satılık. o yüzden para bağlamayıp yebere almak en doğru olanı. çünkü yebere alıp şurasını beğenmedim burasını beğenmedim demezsiniz. bu paraya bu kadar oluyo işte deyip kusurları görmezden gelerek mutlu mesut yaşayıp gidersiniz

selam, aslında dizlerle motoru tutmak güven veren şey. bacağı kaldırıp binmenin de bir zevki var siz söyleyince farkettim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

Günlük kullanım için servis avantajlarını da düşünerek bajaj ı tercih ederdim. Lastikleri geniş çaplı olduğu için tercih ederdim.

Bende 4-5 yıl scooter kullandıktan sonra vitesli motora geçtiğimde hissettiğim en büyük fark lastik çapının genişliği olmuştu.


Doğru bence de bu yollarda büyük çap rahat ettiriyor.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
507
yerinizde olsam 200 rs seçimim olurdu.(tercih skalanızı genişletirseniz diğer marka motorlara da bakılabilir).az yakan tam bir spor oturuş karakteri olmayan nispeten konforlu ve güvenli bir motor.(daha önce sürmedim)
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
295
XJ6'dan sonra o fiyata alabileceğiniz hiçbir motor sizi tatmin etmez. Ama illa alıcam diyorsanız pulsar 200 rs almayın bence. Abs filan fiyatına göre çok iyi ama o motor işe gidip gelmek için hiç uygun bir motor değil. Çok yakıyor bi kere.(4 lt/km) Maxi-scooter size uygun olurdu ama onu da beğenmiyormuşsunuz. Bilemedim şimdi.
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
132
XJ6'dan sonra o fiyata alabileceğiniz hiçbir motor sizi tatmin etmez. Ama illa alıcam diyorsanız pulsar 200 rs almayın bence. Abs filan fiyatına göre çok iyi ama o motor işe gidip gelmek için hiç uygun bir motor değil. Çok yakıyor bi kere.(4 lt/km) Maxi-scooter size uygun olurdu ama onu da beğenmiyormuşsunuz. Bilemedim şimdi.

CC küçültmeye uzun zamandır kafamı hazırlamaya çalışıyorum, tatmin etmeyeceğini bilerek ve isteyerek yapılacak bu değişiklik. :( 4 litre aslında normal sayılır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

yerinizde olsam 200 rs seçimim olurdu.(tercih skalanızı genişletirseniz diğer marka motorlara da bakılabilir).az yakan tam bir spor oturuş karakteri olmayan nispeten konforlu ve güvenli bir motor.(daha önce sürmedim)


NS 200 kullandım kısa süreli, ilk iki viteste atikliği hoşuma gitti fakat frenleri şaşırttı, belki o motorda bir sıkıntı vardı bilemiyorum. Sıkıyoruz kimse yok :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bajaj mı?
Tevbe
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
RS 200 fiyatına göre performans olarak güzel motosiklet fakat işe gidip gelmek için iyi değil. Bagajı yok bi kere. Kutu çanta falanda olmuyor yakışmıyor. 4 litreye yakın yakıyor. Yağmur yağdığında depoya düşen damlalar bacak arasında toplanıyor.

Bu arada yukarıdaki pistonu ciddiye almayın kendisi aşağıdaki cümleyi yazmış bir troldür.

5 bin bakımına kadar böyle kullanıcam
Yağ vidasından vites piminden yağ akıtarak sanzımandan takır tukur sesler gelerek stop etme sorunu olmasına rağmen kullanıcam motoru
 
Katılım
5 Nis 2016
Mesajlar
6
Benim eşimde alma binmem dedi gilera fuoco 500 aldım önde çift teker bi kere bindi daha arabayla işe gitmiyoruz ben kullanırken o vatsap da yazışıyor2arkafa
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Benim eşimde alma binmem dedi gilera fuoco 500 aldım önde çift teker bi kere bindi daha arabayla işe gitmiyoruz ben kullanırken o vatsap da yazışıyor2arkafa
aynen bende öyleydim,, hanımla motora karşı önyargılı olduğundan çok kavga ettik ,kavga dövüş aldım motoru eve getirdim,ertesi gün yalvar yakar dene bir kere diye zar zor motora bir bindirip dolaştık,,,o günden beri çarşı pazar market gezmek misafirlik vs heryere motorla gidiyoruz,aracımızda var ama garajda yatıyor,trafikte motorun pratikliğini ve kolaylığını görünce hayatımızın vazgeçilmezi gibi bişey oldu

hanımın biyerde işi olunca ,,hemen bana(beni iki dakika motorla şuraya bırak) diyor
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Ben oldum olası scooter sevmem :) O yüzden mecburen diğer seçenek üstüne yorum yapacağım. Pulsar'ın naked olanı şehir içi için dört dörtlük bir motor. Ne 125cc gibi yetersiz, ne de gerektiğinden fazla. Görüntü değilse mesele, ABS HARİÇ rs'den daha avantajlı. Neden ? Gidon turu, oturuş pozisyonu, bol bol aksesuar piyasası ve altının yüksek oluşu.

Takarsın 3lü çanta, gidon yükseltme, ön cam, elcik ısıtma, güzel bir çift lastik, al sana kusursuz bir şehir içi motoru.
4 litrelerden bahsedilmiş yukarda, sonuçta aynı motor bloğunu taşıyor. Benimki artçılı, 90-100 ü geçmeden 3 litre yakıyor 100km'de.
Fren konusunda, NS'in ön freni çok iyi bence, yani ilk motorum değil bu, 10'dan fazla da pahalı/ucuz motor kullanmışımdır, hatrı sayılır bir fren performansı var. Arka fren çoğu motorda olduğu gibi hissiz tabi.

Sorunlusu gelirse bezdirebiliyor, şahsen ben yaklaşık 10bin km'ye ulaştım, en ufak bir sorun yaşamadım.
Ben yağmur/çamur demeden işe gidip geliyorum, arkada tek 45 litre çanta var. kask+mont+eldiven+pantolon alabiliyor. Ayda yaklaşık 1200-1500 km arası yol yapıyorum, ne yakıt olarak üzüyor, ne de şehir içi kullanım olarak.

Bu motora bayılmıyorum, Hyosung'dan sonra cidden ruhsuz geldi bana. Ama mantıklı ve ihtiyaçlarımı karşılıyor. O yüzden şehir içine tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst