Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
k 60 lar konusunda yorumlarınızı ıslak kuru frenleme mesafesi viraj performansı gibi değerlendirmelerinizi paylaşırsanız benim gibi almak isteyen arkadaşların tereddütlerini gidermiş olursunuz

açıkcası ıslak zeminde deneme şansım olmadı, yalnız IRC ve daha önceden kullandığım Michelin city grip lerle karşılaştırdığımda tutunuş ve viraj adına çok daha güven veren bir yapıya sahip , kesinlikle yüksek hızlı alınan virajlarda da çok güvenli , arazi de de inemem çıkamam dediğim yerlerde kayma yapmadı , üzmedi , güvenle girip çıktım her yere.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

İki grup var.
1. grup. Önce lastiğin herşeyinden çok memnun sonra lastiğin kaplaması kalktı diyor. Fırsat bulduk değiştik diyorlar. Çok ender olarak erken bitti diyenler var.
2. grup. Lastik bitene kadar her şeyinden çok memnun. Hatta bir Amerikalı bir de Kanadalı'ya denk geldim. 20.000km bindim, lastiğin kaplaması kalktı diyenlerle aynı yerlerden geçtim eve döndüm daha da gider ama; dünyanın kalanını gezeceğim için yeni takım taktım taktım diyenler de var.
Lastiğin kaplamasının kalkması (büyük gezi motorları için olan "k60 scout" modelinde görülüyor. ) dünyayı gezdiği için tam hatta fazla yüklü motorlarda lastiğe fabrikanın önerdiği basınçtan fazla fazla hava basılması sonucu olduğu, yani aşırı hava sonucu olduğu görüşü hakim. Hava fazla olunca lastiğin yeterince kıvrılamadığı söyleniyor. Demekki motoru yükledik lastik yere oturdu diye 50psi hava olmayacak. Bir yerlerde ölçülerine göre maksimum hava tablosu vardı, ona uymak lazım.
* Arka lastik ön lastikten çabuk aşınıyor. Genel olarak 2 arkaya 1 ön lastik değiştiriyorlar.
* Yolda da arazide de genel olarak tutuşundan, freninden memnunlar. Yanlız ön lastik biraz ses yapıyor deniyor. Genel olarak kulak tıkacı ile çözmüşler. Arkaya K60 öne Tkc 80 takanlar var.
* Genel oalrak arka lastik büyük gezi motorlarında 12.000 km civarı dayanıyor (Scout olan yani. daha az giden de var, 20.000 gittim daha gider diyen de var). Ön lastik 2 katı gidiyor performansında pek düşüş yok. Memnunlar.
* Bu lastiğin 3 türü var.
* K60 bu en sertleri.
* K60 Scout bu biraz daha yumuşak. Daha iyi viraj ve ıslak yol tutuşu diyorlar.
* K60 M+S (Silika hamurlu) M+S den anlaşılacağı üzere kış ve çamur ağırlıklı 50/50 lastiği. En yumuşakalrı bu.
Diyeceksin ki neden bu kadar araştırdın. Benim X-treme ye arazi lastiği oalrak takmayı düşünüyorum ondan bayağı bir araştırdıydım. :)

detaylı paylaşımınız için teşekkürler öncelikle,

okuduktan sonra merak ettim de acaba benim taktırdığım hangi modele takabül ediyor , görüp söyleyebiliyor musunuz ? veyahut üzerinde yazar mı otoparka inip bakacağım hemen :)



 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
açıkcası ıslak zeminde deneme şansım olmadı, yalnız IRC ve daha önceden kullandığım Michelin city grip lerle karşılaştırdığımda tutunuş ve viraj adına çok daha güven veren bir yapıya sahip , kesinlikle yüksek hızlı alınan virajlarda da çok güvenli , arazi de de inemem çıkamam dediğim yerlerde kayma yapmadı , üzmedi , güvenle girip çıktım her yere.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------



detaylı paylaşımınız için teşekkürler öncelikle,

okuduktan sonra merak ettim de acaba benim taktırdığım hangi modele takabül ediyor , görüp söyleyebiliyor musunuz ? veyahut üzerinde yazar mı otoparka inip bakacağım hemen :)

[url]http://i.hizliresim.com/ldpD5b.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/dPDJrV.jpg[/url]

fırından yeni cıkan ekmek olurya canın çeker aynı öyle duruyor:queen:
motolastik de scout olarak ebetları yok ralliye göre siz nereden temin etdiniz öğrenebilirmiyim?
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
fırından yeni cıkan ekmek olurya canın çeker aynı öyle duruyor:queen:
motolastik de scout olarak ebetları yok ralliye göre siz nereden temin etdiniz öğrenebilirmiyim?

motolastik istinye şubesinde taktırdım geçtiğimiz cumartesi bende ama benim taktırdığımın scout mu olup olmadığından hala emin değilim incelemeye fırsatım olmadı hala lastiğin üzerinde ne yazıyor bilmiyorum ,
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
motolastik istinye şubesinde taktırdım geçtiğimiz cumartesi bende ama benim taktırdığımın scout mu olup olmadığından hala emin değilim incelemeye fırsatım olmadı hala lastiğin üzerinde ne yazıyor bilmiyorum ,

fatura vermedilermi orada da yazar
* Bu lastiğin 3 türü var.
* K60 bu en sertleri.
* K60 Scout bu biraz daha yumuşak. Daha iyi viraj ve ıslak yol tutuşu diyorlar.
sadece k60 ise en sert olanı aldınız demektir umarım öyle değildir.
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
fatura vermedilermi orada da yazar
* Bu lastiğin 3 türü var.
* K60 bu en sertleri.
* K60 Scout bu biraz daha yumuşak. Daha iyi viraj ve ıslak yol tutuşu diyorlar.
sadece k60 ise en sert olanı aldınız demektir umarım öyle değildir.

selamlar, faturaya baktım şimdi ,
k60 90 90 21 TT 54T
k60 120 80 18 TT 62T yazıyor,

bildiğim kadarıyla bu ölçüler için scout modeli yok ama ben lastiklerden gerçekten çok memnunum
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Trafik sigortası başıma bela oldu sigortacım policeyi kesemedigini genel olarak motosikletlerde bir sorun olduğunu poliçe kesemediklerini başka bekleyenlerinde olduğunu söylüyor ruhsatı da alamadım emniyetten sigorta olmadığı için arkadaş ne sigorta imiş bela oldu resmen motora binemiyorum evin önünde yatıyor gelde deli olma
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Trafik sigortası başıma bela oldu sigortacım policeyi kesemedigini genel olarak motosikletlerde bir sorun olduğunu poliçe kesemediklerini başka bekleyenlerinde olduğunu söylüyor ruhsatı da alamadım emniyetten sigorta olmadığı için arkadaş ne sigorta imiş bela oldu resmen motora binemiyorum evin önünde yatıyor gelde deli olma

yok artık ! başka sigortacılarla görüşmüşsündür mutlaka , öyle iş mi olurmuş bi çözümü olmalı mutlaka, farklı farklı yerlere de sormanı öneririm ,
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Arkadaşlar benim motorun ikinci yağ değişimi 5000km de. servise göre değişiyomu? sizin 1000 bakimdan sonraki yağ değişimi kaç?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
güzel ama biraz pahalı makina. alan arkadaşlar fotoğraflarını koyup bizlere göstermeyi bile çok görüyo
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Arkadaşlar benim motorun ikinci yağ değişimi 5000km de. servise göre değişiyomu? sizin 1000 bakimdan sonraki yağ değişimi kaç?

Eski CRF'lerin 4000 olan bakım aralığı, 2017 modelde 8000 olmuş. Ama Rally'nin kullanım kitapçığı yok henüz. Bence ona bakarak karar vermek lazım, çünkü değişen bazı şeyler var. Ben henüz 1000 bakımını yaptırmadım. Ama 8000 bakımını garanti sürsün diye serviste yaptıracağım için, büyük ihtimalle yağ ve filtre değişimini 3500-4000 km'de bir kendim yaparım.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
güzel ama biraz pahalı makina. alan arkadaşlar fotoğraflarını koyup bizlere göstermeyi bile çok görüyo


Niye esirgeyelim ki sen iste yeterki resmin lafı bile olmaz işlerim yoğun çok ilgilenemiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

Eski CRF'lerin 4000 olan bakım aralığı, 2017 modelde 8000 olmuş. Ama Rally'nin kullanım kitapçığı yok henüz. Bence ona bakarak karar vermek lazım, çünkü değişen bazı şeyler var. Ben henüz 1000 bakımını yaptırmadım. Ama 8000 bakımını garanti sürsün diye serviste yaptıracağım için, büyük ihtimalle yağ ve filtre değişimini 3500-4000 km'de bir kendim yaparım.

Servis bana 4000 de gelicek sin diye ısrarla söylediler gerçi ben hala 350 km deyim:queen:
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Eski CRF'lerin 4000 olan bakım aralığı, 2017 modelde 8000 olmuş. Ama Rally'nin kullanım kitapçığı yok henüz. Bence ona bakarak karar vermek lazım, çünkü değişen bazı şeyler var. Ben henüz 1000 bakımını yaptırmadım. Ama 8000 bakımını garanti sürsün diye serviste yaptıracağım için, büyük ihtimalle yağ ve filtre değişimini 3500-4000 km'de bir kendim yaparım.

1000 bakımı geçen hafta yaptırdım ve bir sonraki bakıma 4000'de geleceksin yani 3000 daha yap gel sonrasında ise 4000 'de bir yani 8000'de gidilecek ,
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Bugün itibariyle ben de Kuzgun'uma kavuştum. :)
Geleceğini biliyordum da, sabah 08.30'da bayiye gittiğimde gelmiş olacağını beklemiyordum doğrusu. :cyclopsan

Heyecanla servis tarafına dolanıp kamyonun yanında aldım soluğu.



Sabırla (aslında sabırsızlıkla) indirilmesini bekledim.





Servis elemanının elinden hava tabancasını kaptığım gibi giriştim kasaya. :cherry:



Tabii ki sonra işi ehline bıraktım. :)



''Haaydi hooop'' diyerekteeennn...:thumleft:



Aldık içeriye Kuzgun'u. :cat:



Anında icraata başladım. İlk önce Sw Motec'ten getirttiğim gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatını taktırdım. :cat:



Sırada çanta vardı. 37 lt. Kappa tercih ettim. :wiinkk:



Derken Oxford Enduro elcik ısıtma ve navigasyon bağlantı elemanı takıldı. :cat: (Navi'yi görüntülemeyi unuttum)



Ve akşamüstü plakanın gelmesiyle Kuzgun hazır hale geldi. :flower:



İlk kez sıfır motosiklet alıyormuşum gibi heyecanlandım bunda. :cherry:
Allah herkese gönlündekini nasip etsin. :thumleft:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Bugün itibariyle ben de Kuzgun'uma kavuştum. :)
Geleceğini biliyordum da, sabah 08.30'da bayiye gittiğimde gelmiş olacağını beklemiyordum doğrusu. :cyclopsan
Bu arada sigorta yaptirabildinizmi

Heyecanla servis tarafına dolanıp kamyonun yanında aldım soluğu.

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2427%20Custom.jpg[/URL]

Sabırla (aslında sabırsızlıkla) indirilmesini bekledim.

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2428%20Custom.jpg[/URL]

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2429%20Custom.jpg[/URL]

Servis elemanının elinden hava tabancasını kaptığım gibi giriştim kasaya. :cherry:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2431%20Custom.jpg[/URL]

Tabii ki sonra işi ehline bıraktım. :)

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2434%20Custom.jpg[/URL]

''Haaydi hooop'' diyerekteeennn...:thumleft:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2437%20Custom.jpg[/URL]

Aldık içeriye Kuzgun'u. :cat:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2438%20Custom.jpg[/URL]

Anında icraata başladım. İlk önce Sw Motec'ten getirttiğim gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatını taktırdım. :cat:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2439%20Custom.jpg[/URL]

Sırada çanta vardı. 37 lt. Kappa tercih ettim. :wiinkk:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2444%20Custom.jpg[/URL]

Derken Oxford Enduro elcik ısıtma ve navigasyon bağlantı elemanı takıldı. :cat: (Navi'yi görüntülemeyi unuttum)

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2443%20Custom.jpg[/URL]

Ve akşamüstü plakanın gelmesiyle Kuzgun hazır hale geldi. :flower:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2446%20Custom.jpg[/URL]

İlk kez sıfır motosiklet alıyormuşum gibi heyecanlandım bunda. :cherry:
Allah herkese gönlündekini nasip etsin. :thumleft:

Abi hayırlı olsun güle güle kullan bende çok istedim sizin gibi her anı kaydetmeyi ama olmadı çok güzel olmuş servisde herşeyi takmissiniz marş a basmadan çanta demiri eski motordan söktünüz galiba herşey tamam olmuş güzel günlerde kullanmanızı diliyorum tekrar hayırlı olsun :thumleft:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Abi hayırlı olsun güle güle kullan bende çok istedim sizin gibi her anı kaydetmeyi ama olmadı çok güzel olmuş servisde herşeyi takmissiniz marş a basmadan çanta demiri eski motordan söktünüz galiba herşey tamam olmuş güzel günlerde kullanmanızı diliyorum tekrar hayırlı olsun :thumleft:

Çok teşekkürler Murat. :cat:
Aldığım motosikleti tamamlamadan servisten çıkarmak istemiyorum. O zaman takmayı düşündüğüm aksesuarları daha hızlı halletme gayreti içine giriyorum. :)

Bunlar güzel anılar. Fotograflamak lazım. :cat:

Çanta ve demiri yeni.:wiinkk:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
158
öncelikle alan arkadaşlar hayırlı olsun.
sız kullanın inşallah..



2017 model gezi motorları fiyatları

KTM DUKE 200 (25 beygir) sıfırı 13900tl
İNAZUMA (kampanya fiyat) 15.900tl
Mondial EVO (nakit pazarlıklı) 9.500 ile 12.000tl arası
bajaj pulsar gezi motoru 11.000TL
yamaha MT 250cc 15.900tl
regal raptor SPT 350cc(ENDURO) 12.000tl

BUNLAR kendini kanıtlamış motorlar olduğu halde fiyatları makul sayılabilir.. PİYASAYA ÇIKACAK OLAN JAPON EDUROLAR pazarda yer sahibi olmak istiyorlarsa fiyatları asla 18bin tl bandını aşmamalı ama görüyorum ki honda 250 rally advanture bile 21.250tl fiyata ulaşmış cok fazla kawasaki versy 250cc enduro 28bin tl bu ne abi astronomik rakamlar.. 250ccnin alıcı kitlesi memur ve orta gelirli vatandaştır..
bence japon firmaların web sitelerinden fiyatı düşük tutmaları konusunda şikayet ve öneri yazmalıyız tepki göstermeliyiz ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

Türkiye'de 250cc Enduro da ciddi bir beklenti bir potansiyel var Mondial Evo Bu açık gösterdi ancak insanlar Japon markalarına yönelmek istiyor fakat 250 sisi'nin alıcı kitlesi memur ve alt gelir grubu olduğu için fiyatların kesinlikle düşük tutulması gerek Örneğin Honda 250 Rally ilk açıklanan fiyatı 18500 TL ile bir potansiyel yakalamıştı fakat şu anda fiyatı 20.000 bandının üzerine çıkarttı Dolayısıyla alıcı kitle kulüplerde ve forumlarda alma fikrinden vazgeçtiler Çünkü mantık nakit Mondial Evo you hala 12000 TL ye almak varken neden 250 sissy bir motora 20.000 TL üzerinde para verelim mantığı oldu 250cc Enduro alacak kitlenin 250 sesi tercih etmesindeki tek hasep benzin ve yakıt sarfiyatı fiyatı olduğu göz önünde bulundurulursa kalkıp 20.000 TL nin üzerinde bir rakam vermeleri mümkün dahil değildir Bu anlamda bir kulüp üyesi olarak senelerdir motorsiklet takipcisi ve Forumcusu olarak söylüyorum Suzuki 250 sisi V Strom motorundan bu açı ciddi anlamda doldurması bekleniyor Hatta alıcı kitle Honda Rally markası 20.000 TL nin üzerine çıktığı için şu anda tamamen Suzuki V Strom 250 motorunun fiyatı açıklanan kadar motorsiklet almamayı tercih ediyor bu açık sizin kapatmamız bekleniliyor Eğer bu işi tek elinizde bulundurmak istiyorsanız ki 250 sissy alıcı kitlesi bütün Çin mallarını çadırları da göz önünde bulundurursak Türkiye'nin en büyük pazarını oluşturuyor Eğer bu pazara uygun fiyatlarla hakim olabilirsiniz bütün Türkiye piyasası Nettek elinizde bulundurabilirsiniz motorlu ucuz satın ncak yüzlerce satılan motorun servisinden Kazancınız sizi İhya edecektir ve markanızı çığ gibi büyüyecektir bu anlamda gerçekten dönüm noktasında sınız Bu bir motosiklet markası için reform olabilir Şu anda kutlama yapmak istiyorsanız fiyat olarak V Strom 250 250 Enduro da asla 19500 rakamını geçmemiz lazım hatta 18 500 TL gibi bir rakam verebilirsiniz ciddi başarılar elde edersiniz heleki 17000 TL olabilirse bütün Piyasayı Hilal çemberine sil alabilirsiniz Unutmayın ki Türkiye'de bu kadar çok Çin malı 250cc Chopper bulunmasının tek sebebi insanların Enduro alabilecek paralarının olmayışı ve seyahat etmek istemeleridir Burada eğer büyük düşünebilirsiniz pazarlama anlamında tabi Kar payına düşük tutarak bütün çakırcı kitlesine ki bu Türkiye'de çok büyük bir kitle bütün bu kitleyi kendinize çekebilirsiniz bu söylediğim tüm bilgiler 10 senelik Forum takipçisi , motosiklet gezgini bilim sanat takipçisi ki bizzat bilim ve sanat merkezlerinde çalışıyorum yılların kulüp üyesi ve en az sadece gezi motorları klasmanında 7 ayrı Çin malı motosiklet iki tane enduro Çin malı motosiklet kullanmış birisi olarak sizlere aktarıyorum .

Arkadaşlar bu hazır yazıyı kopyalayıp markalara gönderin tepkimizi gösterelim
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Bugün itibariyle ben de Kuzgun'uma kavuştum. :)
Geleceğini biliyordum da, sabah 08.30'da bayiye gittiğimde gelmiş olacağını beklemiyordum doğrusu. :cyclopsan

Heyecanla servis tarafına dolanıp kamyonun yanında aldım soluğu.

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2427%20Custom.jpg[/URL]

Sabırla (aslında sabırsızlıkla) indirilmesini bekledim.

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2428%20Custom.jpg[/URL]

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2429%20Custom.jpg[/URL]

Servis elemanının elinden hava tabancasını kaptığım gibi giriştim kasaya. :cherry:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2431%20Custom.jpg[/URL]

Tabii ki sonra işi ehline bıraktım. :)

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2434%20Custom.jpg[/URL]

''Haaydi hooop'' diyerekteeennn...:thumleft:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2437%20Custom.jpg[/URL]

Aldık içeriye Kuzgun'u. :cat:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2438%20Custom.jpg[/URL]

Anında icraata başladım. İlk önce Sw Motec'ten getirttiğim gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatını taktırdım. :cat:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2439%20Custom.jpg[/URL]

Sırada çanta vardı. 37 lt. Kappa tercih ettim. :wiinkk:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2444%20Custom.jpg[/URL]

Derken Oxford Enduro elcik ısıtma ve navigasyon bağlantı elemanı takıldı. :cat: (Navi'yi görüntülemeyi unuttum)

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2443%20Custom.jpg[/URL]

Ve akşamüstü plakanın gelmesiyle Kuzgun hazır hale geldi. :flower:

[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2446%20Custom.jpg[/URL]

İlk kez sıfır motosiklet alıyormuşum gibi heyecanlandım bunda. :cherry:
Allah herkese gönlündekini nasip etsin. :thumleft:

güle güle kazasız belasız kullanın , aynı heyecanı hepimiz bayiden alırken yaşadık emin olun ama sizin ki güzel bir an olmuş , bende kapıda böyle kasada görmeyi isterdim ne yalan söyleyeyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst