Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
merhaba genç.adam uydurmuş bir yerinden derken.neremden uydurmuşum.1978 den beridir,yaşını 3 e katlayacak kadar,38 yıldır.egsoz tozu dumanı soluyorum. zahmet edipde marka ve adım üzerine netde ve facede araştırma tenezzülünüde bulunsaydın biraz böyle tumturaklı laflar etmezdin.alemde kargadan başka kuşlarda var.azcık sağa sola bakarsanız görürsününüz.
17457926_1877256545625184_6891617942630741297_n.jpg
photo.php
photo.php
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar yeni bir motor alacağım ve araştır araştır bitiremedim motorları. Geçen gün 2017 model bir msx gördüm ve tahmin ettiğimden daha iyiymiş onu anladım. Ve 2014 model bir tane bütçeme göre buldum. Motoru görmeye gideceğim 2-3 gün içinde dikkat etmem gereken bir yeri varmıdır motorun özenle su bölgelerdeki oluşan sıkıntılar seni üzer gibi.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
güle güle kazasız belasız kullanın, alım satım + sigorta işlemleri kaça geldi, ben de nisan sonu gibi bir aksilik olmazsa almayı düşünüyorum, eski model mi yoksa yenisi mi daha kararsızım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

bir konu daha sorayım, lastikleri değiştirmek şart mı? aea'ın videolarında seneler önce düştü diye lastikler kötülendi, acaba cidden o kadar kötü mü, hemen değiştirmek gerekir mi? yoksa aea'nın kişisel bir hatası olabilir mi?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
89
Merhaba arkadaşlar yeni bir motor alacağım ve araştır araştır bitiremedim motorları. Geçen gün 2017 model bir msx gördüm ve tahmin ettiğimden daha iyiymiş onu anladım. Ve 2014 model bir tane bütçeme göre buldum. Motoru görmeye gideceğim 2-3 gün içinde dikkat etmem gereken bir yeri varmıdır motorun özenle su bölgelerdeki oluşan sıkıntılar seni üzer gibi.

Düzgün bir ustaya mutlaka gösterin ya da expertiz e götürün. Motor kaliteli sıkıntı çıkmaz demeyin. Bende ybr var ustaya göstermedim. Ucuz diye aldım. Motorda bir sürü sıkıntı çıktı. Krank bilyası, piston sekman falan değişti. Hala daha arada sıkıntıları çıkıyor. Gerçekten iyi anlayan bir ustaya götürmek önemli.

Motora yeni başlıyorsanız sıkıntıları ilk başta anlamıyorsunuz. İncelemeye gittiğinizde motor iyi gibi geliyor. Motora alıştıkça sıkıntılar ortaya çıkıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
2017 abs modelini alan, kullanan var mıdır, abs, vites iyileştirme, euro4 standardı, bunlarla ilgili fikir sahibi olabilen var mıdır?
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
8
2017 abs modelini alan, kullanan var mıdır, abs, vites iyileştirme, euro4 standardı, bunlarla ilgili fikir sahibi olabilen var mıdır?

ben 2 hafta önce teslım aldım ılk motorum oldugu ıcın farklar ıcın yorum yapamıcam ama frenler iyi vites geçişleri sorunsuz
diyebilirim resimini de ekliyorum.
bu arada yurt dısından geniş jant, arka uzatma ayna far vs ekstra sıparısler verdım haftaya gelecek
montaj sonrası resımlerıni de eklerim. Bir tek eksoz kaldı abartısız güzel bir ses verecek eksoz önerisi olan var mı ?
çok para vermek istemiyorum.

https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=21650644538

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

1AMYfRF1T.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:25 ----------

1B2A30klQ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

1B3RRyJ8d.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

1B5SjvaGG.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

1B8MMfhSe.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------

son olarak far
bakalım nası duracak
eksoz önerilerinizi bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
teşekkürler bilgiler için. ABS etkisi nasıl çok hafif bir motor olduğu için aklımda biraz soru.

herhalde egzoz baya sessiz, üstündeki stok lastikler ne durumda hemen değiştirdiniz mi? michelin gibi bir değişikliğe ihtiyaç var mı? Bu arada jantlar çok güzel seçim, farlar ise bana uymaz orjinali daha güzel, maşa uzatmayı neden herkes tercih ediyor, drag amaçlı mı?


ben 2 hafta önce teslım aldım ılk motorum oldugu ıcın farklar ıcın yorum yapamıcam ama frenler iyi vites geçişleri sorunsuz
diyebilirim resimini de ekliyorum.
bu arada yurt dısından geniş jant, arka uzatma ayna far vs ekstra sıparısler verdım haftaya gelecek
montaj sonrası resımlerıni de eklerim. Bir tek eksoz kaldı abartısız güzel bir ses verecek eksoz önerisi olan var mı ?
çok para vermek istemiyorum.

https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=21650644538

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

https://cdn.pbrd.co/images/1AMYfRF1T.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:25 ----------

https://cdn.pbrd.co/images/1B2A30klQ.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

https://cdn.pbrd.co/images/1B3RRyJ8d.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

https://cdn.pbrd.co/images/1B5SjvaGG.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

https://cdn.pbrd.co/images/1B8MMfhSe.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------

son olarak far
bakalım nası duracak
eksoz önerilerinizi bekliyorum


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

sıfırı 10.700tl siz kaça aldınız, kampanya var mı? sıfır almaya niyetliyim ama peşin de doğru düzgün bir indirim arıyorum ya da vadesiz taksitli bir seçenek..
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
8
teşekkürler bilgiler için. ABS etkisi nasıl çok hafif bir motor olduğu için aklımda biraz soru.

herhalde egzoz baya sessiz, üstündeki stok lastikler ne durumda hemen değiştirdiniz mi? michelin gibi bir değişikliğe ihtiyaç var mı? Bu arada jantlar çok güzel seçim, farlar ise bana uymaz orjinali daha güzel, maşa uzatmayı neden herkes tercih ediyor, drag amaçlı mı?




---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

sıfırı 10.700tl siz kaça aldınız, kampanya var mı? sıfır almaya niyetliyim ama peşin de doğru düzgün bir indirim arıyorum ya da vadesiz taksitli bir seçenek..


aslında ben motordan anlamam o yüzden hızdan ziyade daha çok görüntü ve kontrollü olması benim için yeterliydi ilk etapta.
yabancı formlarda gordugum gibi bir motor yapmak istedim.
şase uzatma jant far tamamen custom işler..
yazdıgım gibi geriye sadece eksoz kaldı onuda tr den halledicem ama ne taktıracağıma karar veremedim.Stok eksoz sessiz evet.
lastikler jantlar gelince deşicecek muhtemelen michelin olacak üzerindekiler zaten gelecek jant a uymuyor.

ben motoru taksitli 10400 tl e aldım ama sanırım 1 ay ıcınde zam görür. Cunku abssiz modelde gecen yıl
bu fiyata satılıyordu. Bence absnin anormal bir etkisi yok kaldı ki zaten abs e ihtiyac duyacak bir hızada
çıkmadım henüz ama olması tabi ekstra bir güven.


bu arada alttaki motor çıkış noktam oldu farlar nedense benım cok hosuma gitti
ama dedıgın gibi orjınal farlarıda guzel.

83bf38bcf32108d431c2d5a2e17481dd.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
aslında ben motordan anlamam o yüzden hızdan ziyade daha çok görüntü ve kontrollü olması benim için yeterliydi ilk etapta.
yabancı formlarda gordugum gibi bir motor yapmak istedim.
şase uzatma jant far tamamen custom işler..
yazdıgım gibi geriye sadece eksoz kaldı onuda tr den halledicem ama ne taktıracağıma karar veremedim.Stok eksoz sessiz evet.
lastikler jantlar gelince deşicecek muhtemelen michelin olacak üzerindekiler zaten gelecek jant a uymuyor.

ben motoru taksitli 10400 tl e aldım ama sanırım 1 ay ıcınde zam görür. Cunku abssiz modelde gecen yıl
bu fiyata satılıyordu. Bence absnin anormal bir etkisi yok kaldı ki zaten abs e ihtiyac duyacak bir hızada
çıkmadım henüz ama olması tabi ekstra bir güven.


bu arada alttaki motor çıkış noktam oldu farlar nedense benım cok hosuma gitti
ama dedıgın gibi orjınal farlarıda guzel.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/83/bf/38/83bf38bcf32108d431c2d5a2e17481dd.jpg

teşekkürler bilgiler için, zaten bir zam gördü şu an 10.700 TL standart fiyatı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

yalnız o görseldekine benzerse ben motoru tanıyamam :)
 
Katılım
2 Kas 2016
Mesajlar
6
geçen hafta ben de 2017 model 0 km aldım.Gayet keyifli ve ilgi çekici.Rodajda olduğu için ve ilk motosikletim olduğu için pek zorlamadım motoru.
+Atak ve manevralar iyi
+benzin tüketimi düşük
+absli olması güzel
-Lastik pek güven vermiyor gibi
-bagaj yok
-ikinci kişi binince inanılmaz çöküyor
Dediğim gibi ilk motosiklet deneyimim olduğu için bunları gözlemleyebildim.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
geçen hafta ben de 2017 model 0 km aldım.Gayet keyifli ve ilgi çekici.Rodajda olduğu için ve ilk motosikletim olduğu için pek zorlamadım motoru.
+Atak ve manevralar iyi
+benzin tüketimi düşük
+absli olması güzel
-Lastik pek güven vermiyor gibi
-bagaj yok
-ikinci kişi binince inanılmaz çöküyor
Dediğim gibi ilk motosiklet deneyimim olduğu için bunları gözlemleyebildim.

tekrar merhaba, öncelikler güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle, ben de artık aranıza katıldım sıfır msx aldım, daha plaka ruhsat bekliyorum, sorrybro arkadaş güzelce yazmış ve benim de aklımdaki soru şu, lastikler güven vermiyor derken sadece forumlar, aea'nın eski modelde yaptığı kaza vs. gibi bir etkenden mi yoksa cidden çok mu kayıyor, lastikleri değiştirmedim ve değiştirmediğim için pişman olmak istemiyorum, bu lastiklerle uzun süre kullanan, sorun yaşamayan kimler vardır? illa hemen değiştirmek mi lazım?
 
Katılım
21 Nis 2017
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar bende haziran ayında 2017 model Honda msx 125 abs'li versiyonu alacağım, işe gidip gelmek için ev ile iş arası mesafe 32 km,ev(gaziosmanpaşa) iş(bağdatcaddesi(suadiye)).

Sizce bu tempoya uygun bi motor mu ilk defa motosiklet alacağım, ehliyet haziranın başında elimde olacak.

Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
54
Motosikleti
Yamaha YBR 125 ESD
Tempoya uygun uygun olmasina uygundur ama koprude ciddi savrulmalar yasayabilirsiniz... bu motorla yunanistan'a giden var bildigim kadariyla. Bu guzergahta bir commuter daha saglikli olacaktir. Yalniz imkansiz mi? Tabi ki degil... spacy vb. scooterlar catir cutur geciyorlar kopruden.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Merhaba arkadaşlar bende haziran ayında 2017 model Honda msx 125 abs'li versiyonu alacağım, işe gidip gelmek için ev ile iş arası mesafe 32 km,ev(gaziosmanpaşa) iş(bağdatcaddesi(suadiye)).

Sizce bu tempoya uygun bi motor mu ilk defa motosiklet alacağım, ehliyet haziranın başında elimde olacak.

Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.

Bence güzel olur yakıt konusunda da çok rahat edersin ama ortalama hızın 90 gibi düşün he yokuş aşağıya basarsan 127 kadar cıkarsın
aradan 3-5 ay geçınce yetmeyecek en büyük sıkıntı bu
 
Katılım
2 Kas 2016
Mesajlar
6
tekrar merhaba, öncelikler güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle, ben de artık aranıza katıldım sıfır msx aldım, daha plaka ruhsat bekliyorum, sorrybro arkadaş güzelce yazmış ve benim de aklımdaki soru şu, lastikler güven vermiyor derken sadece forumlar, aea'nın eski modelde yaptığı kaza vs. gibi bir etkenden mi yoksa cidden çok mu kayıyor, lastikleri değiştirmedim ve değiştirmediğim için pişman olmak istemiyorum, bu lastiklerle uzun süre kullanan, sorun yaşamayan kimler vardır? illa hemen değiştirmek mi lazım?

Öncelikle teşekkür ederim.Aea ve satın alırken de yağmurlu havalarda çok çok dikkat etmem gerekiği vurgulandı.İlk motosikletim olduğundan temkinli kullanıyorum.Hatta teslim aldığım gün sağanak yağmur vardı.Onun dışında rüzgar ve savrulmalara yorum yapmak istemedim ama sert rüzgarlı havada da kullandım ve bana göre bu koşullarda kullanırken biraz daha dikkatli olmak lazım.Motorun hafif olması buna elveriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

Merhaba arkadaşlar bende haziran ayında 2017 model Honda msx 125 abs'li versiyonu alacağım, işe gidip gelmek için ev ile iş arası mesafe 32 km,ev(gaziosmanpaşa) iş(bağdatcaddesi(suadiye)).

Sizce bu tempoya uygun bi motor mu ilk defa motosiklet alacağım, ehliyet haziranın başında elimde olacak.

Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.

Yakıt tüketimi düşük ve trafikteyken kullanıma çok uygun.İlk deneyim için bence uygun bir motosiklet.Özellikle vitesli olması ilerisi için çok fayda sağlar.Rodaj döneminden sonra daha da keyif alırsın.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
lastik konusunda burada pek deneyimli bir arkadaş bulamadım yani cevap alamadım ama anlas lastikte karar kıldım, baya olumlu tepkiler var, çok yumuşak olması tutuşu çok iyi sağlıyormuş, tabi biraz ömürleri düşük ancak fiyatları da düşük, senede 40bin km'ye yakın mesafe yapan bir arkadaşım da anlas önerdi, daha önce iki motorumda michelin city grip kullanmıştım, sorun yaşamadım ama onda da ufak tefek kaymalar hissediyordum, sonuçta her lastiğin karakteri farklı, aşağıdaki linkte güzel bir karşılaştırma yapmışlar, fiyat performans ürünü olduğu görünmekte. Umarım bende hiçbir sıkıntı yaşatmaz buraya da övgüleri eklerim. aldıktan bir süre sonra anlas hakkında fikrimi yazacağım.

http://www.motoron.com.tr/motosiklet-haber/turk-mali-tournee-michelin-city-grip-e-meydan-okuyor

Merhaba arkadaşlar bende haziran ayında 2017 model Honda msx 125 abs'li versiyonu alacağım, işe gidip gelmek için ev ile iş arası mesafe 32 km,ev(gaziosmanpaşa) iş(bağdatcaddesi(suadiye)).

Sizce bu tempoya uygun bi motor mu ilk defa motosiklet alacağım, ehliyet haziranın başında elimde olacak.

Şimdiden cevap veren herkese teşekkürler.

Ben de yeni aldığım için net bir fikir söyleyemem ancak 12 senedir motor üstündeyim, bu kategoride hiçbir motorun sorun çıkartacağını sanmıyorum, tek sorun köprüde çıkabilecek, fırtına türü sert rüzgarlardır ki msx gibi bir çok motor oradan geçmiştir istisnai zamanlar hariç güle oynaya geçersin, 4-5 sene köprülerden geçtiğim için bunu söylüyorum, trafik içinde harika bir motor olduğu belli, ayrıca benim gibi "motor dediğin büyük olur" saçmalığına ya da "bu senin boyuna göre küçük değil mi?" gibi sorulara pek takmayacak keyif alma ve ekonomik olsun anlayışın varsa bence harika bir seçim, büyük konuşmayım ama bu motoru galiba bir aksilik yaşamazsam, en az 4 sene kullanırım. 500cc ile motora başlamış biri olarak söylüyorum..
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
8
arkadaşlar daha önce sipariş verdiğim custom parçalar elime ulaştı
bir kaç motor ustası önerisi aldım.
ama sizinde önereceğiniz ustalar varsa bilgilendirirseniz
sevinirim. Birde merak ettiğim usta kapalı otoparkta bu işlemleri gelip yapabilir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

0
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Arkadaşlar ben de bir buçuk ay önce 2017 model absli msx alarak aranıza katıldım.
Abs yi soran olmuş; abs si bundan önceki motorum nmax125 e göre daha titreşimsiz çalışıyor. Bence olması gerektiği gibi.
Fakat iki tane sıkıntım var:
Devir biraz yükselince ön kafadan cızırtı geliyor fakat daha buna bakmaya fırsatım olmadı. Aynı sorun sizde de var mı ?
İkincisi ise motorun performansı beklediğimin çok altında. Neye göre kıyaslıyorsun diye sorarsanız; diğer motorum olan Bws125 e göre daha yavaş. Şimdi mantıken düşünürsek Bws 9 beygir, 121 kg ve üstüne otomatik. Msx ise 9.8 beygir, 97 kg ve manuel olmasına ramen nasıl olurda daha performanssız olur aklım ermiyor.
Bu arada 20 yıldır motor üstünde olan biriyim. Yani 50 cc den 1000 cc ye kadar bir ton motorum oldu bugüne kadar. Bunu bilerek açıklıyorum ki msx125 i doğru değerlendirdiğime inanın. Acaba diyorum bu yeni kasalara eklenen katalitik konvertörden dolayı mı bu motor biraz gevşek ?
AEA videosunda buna değinmişti çünkü.
Onun dışında çok tatlı sevimli bir alet.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Arkadaşlar ben de bir buçuk ay önce 2017 model absli msx alarak aranıza katıldım.
Abs yi soran olmuş; abs si bundan önceki motorum nmax125 e göre daha titreşimsiz çalışıyor. Bence olması gerektiği gibi.
Fakat iki tane sıkıntım var:
Devir biraz yükselince ön kafadan cızırtı geliyor fakat daha buna bakmaya fırsatım olmadı. Aynı sorun sizde de var mı ?
İkincisi ise motorun performansı beklediğimin çok altında. Neye göre kıyaslıyorsun diye sorarsanız; diğer motorum olan Bws125 e göre daha yavaş. Şimdi mantıken düşünürsek Bws 9 beygir, 121 kg ve üstüne otomatik. Msx ise 9.8 beygir, 97 kg ve manuel olmasına ramen nasıl olurda daha performanssız olur aklım ermiyor.
Bu arada 20 yıldır motor üstünde olan biriyim. Yani 50 cc den 1000 cc ye kadar bir ton motorum oldu bugüne kadar. Bunu bilerek açıklıyorum ki msx125 i doğru değerlendirdiğime inanın. Acaba diyorum bu yeni kasalara eklenen katalitik konvertörden dolayı mı bu motor biraz gevşek ?
AEA videosunda buna değinmişti çünkü.
Onun dışında çok tatlı sevimli bir alet.

şöyle bir video var yalnız bws turbo ile mukayese etmişler cidden baya bir fark atıyor
https://www.youtube.com/watch?v=WjYH5kqzbnk
 
Katılım
2 Kas 2016
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben de bir buçuk ay önce 2017 model absli msx alarak aranıza katıldım.
Abs yi soran olmuş; abs si bundan önceki motorum nmax125 e göre daha titreşimsiz çalışıyor. Bence olması gerektiği gibi.
Fakat iki tane sıkıntım var:
Devir biraz yükselince ön kafadan cızırtı geliyor fakat daha buna bakmaya fırsatım olmadı. Aynı sorun sizde de var mı ?
İkincisi ise motorun performansı beklediğimin çok altında. Neye göre kıyaslıyorsun diye sorarsanız; diğer motorum olan Bws125 e göre daha yavaş. Şimdi mantıken düşünürsek Bws 9 beygir, 121 kg ve üstüne otomatik. Msx ise 9.8 beygir, 97 kg ve manuel olmasına ramen nasıl olurda daha performanssız olur aklım ermiyor.
Bu arada 20 yıldır motor üstünde olan biriyim. Yani 50 cc den 1000 cc ye kadar bir ton motorum oldu bugüne kadar. Bunu bilerek açıklıyorum ki msx125 i doğru değerlendirdiğime inanın. Acaba diyorum bu yeni kasalara eklenen katalitik konvertörden dolayı mı bu motor biraz gevşek ?
AEA videosunda buna değinmişti çünkü.
Onun dışında çok tatlı sevimli bir alet.

Hayırlı olsun.Aynı ses benden de geliyor ama o ses debriyaj kolundan geliyor en azından bendeki öyle.İlk aldığımda o ses yoktu ama bi 100km sonra o ses gelmeye başladı.Sanırsam ön taraftaki titreşim gevşemesine sebep oldu.AEA'ın inceleme videosunda euro4'e vurgu yaptı(euro 4 bunun canını almış).

Benim de bir sorum olacak ilk motosikletim olduğu için teknik bilgiye sahip değilim.İlk zamanlar kalkışa çalışırken zincirim yukarı aşağı çok sallanıyodu zincir korumalığına çarpıyodu hatta.Bugün bi 40km yaptım sınav için.Sadece bir kere oldu ama aklıma takılıyor yine de.Bunun olmasında illaki benim de payım var(ilk zamanlar acemi olduğumdan debriyajı yavaş çektiğim için vuruyodu) ama zincirin gevşek olduğunu mu gösterir?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst