CBR 250 ve Mondial Buccaner Kullanıcıları Yardım pls

Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
53
Youtube videoları gozumu korkuttu bıraz çoğu vlogger baslangıc ıcın olmaz demıs

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

Cevap bile vermemek lazım, cbr ile mondial diyor. Yapmayın böyle şeyler :))

yzf r25 2016 aldım kardeş ruh halim <3 ben
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
53
Hayırlı olsun. (Evet siyasi anlam da içeriyor :cherry: )

Güzel tercih. Japon japondur. R25 güzel ses çıkartır, güzel gider. Şekli iyidir.

Bencede hayırlı olması hepimizin temennisi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Lastikleri ivedi değiştir, kaliteli lastik tak. Rodaj bitene kadar rodaj talimatlarına uy. Zaten rodaj süresince gazı açamıyorsun, rodaj bitene kadar da makineye alışmış olursun.

pirelli rosso 2 - güncel fiyatları biraz pahalı ama borç harç değiştircem - çok sevdiğim bi söz motosiklette kaporta biziz :D
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Youtube videoları gozumu korkuttu bıraz çoğu vlogger baslangıc ıcın olmaz demıs

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------



yzf r25 2016 aldım kardeş ruh halim <3 ben


R25 i ben alsam ruh halim senin gibi olurda, ne kadar yaktığını gördükten sonra ne ruh kalır nede baska bişey, söylenenler doğruysa yakıt konusunda r25 almıyacam , tatmin olmayacağım için cbr filanda almayacam düşük Cc motorumla ölecem gibime geliyor. Çok fazla gezdiğim için yakıt önemli benim için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst