CBR 250 ve Mondial Buccaner Kullanıcıları Yardım pls

Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
53
Selam abiler,ablalar,dostlar forumda defalarca açılmış bi konu farkındayım sözü uzatmada sizlerin yardımını istiyorum..
İstanbul şehiriçi kullanmak amacı ile 250cc bi motosiklet almaya karar verdim 2 araç arasında kaldım
öncelikli aradığım özellikler 1.sorunsuz çalışsın uğraştırmasın 2.yakıt tüketimi aşırı olmasın ortalama değerler yeterli 3.Fiyat

Mondial Buccaner 2016 fiyat 11.500 nakit
Honda Cbr 250cc 2017 fiyat 15.500 nakit

Diğer markalarıda araştırdım ve inceledim bayilerde bana en uygun bu ikisi oldu. Honda kalitesi. Mondial peki? Sizlerce en mantıklısı nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

mondialbuccaneer250i28_bd21b.png

2015-honda-cbr300r.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Ben CBR250R kullanıyorum. Her şeyden önce, güven veriyor. Kalite hissi uyandırıyor. 250 cc için fazlasıyla güçlü. Yakıtı makul, parçası nispeten ucuz.
Mondial Buccaner konusunda edindiğim izlenim, o blok için üretilen güç düşük. Farklı, böyle retro+scramler bir tarzı var.

İkisinin arasında kalsam, yine CBR alırdım. Ama 15.500 bütçen varsa, R25'i, TNT25 - TNT250'yi, RX3i Evoyu falan da bir incele, araştır derim.

R25'in sıfırı 17'yi geçti sanırım, ama 3-5 bini geçmemiş, temiz, 2016'sı alınır 15 bin liraya.
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
498
Tarz farkina yorum yapmak zor. Ben de cok kisa sure once bajaj avenger 150 ve honda cbf150 arasinda kalmistim. Avenjerin tipini daha cok sevdigim halde marka kalitesinden dolayi cbf i sectim.

Yerinde olsam hondayi secerdim.
(Mondialin tipini daha cok sevdim, o ayri)
 
Katılım
14 Şub 2017
Mesajlar
179
2016 model r25 sıfır yamahanın resmi sitesinde 16.700 Tl
Bayilerde bu fiyata satış yapıyor bilginize
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
CBR250 kullancısı olarak CBR al kafan rahat etsin derim.2014te sıfır CBR125 ile motosiklet hayatıma başladım 2016ekimde yine sıfır CBR250 ile yoluma devam ettim.Şunu da belirtmek isterim bütçe olarak R25 ve KTM Rc250 alabilirdim fakat ona rağmen Honda hep Honda yine yeniden Honda :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu mondiali yollarda göremedik bi türlü.11 500e zor satar tnt25 ler 250 ler dönüyor piyasada.düz 10 lira olsa tercih edilebilir.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
53
2016 fiyat listesini göremedim resmi sitede / 2017 ler Renault megane parası istiyorlar 17.750 nedir ya
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Değerli Adem buccaner yerine zontesi bir düşün derim.
Buccaner 250 cc 17 hp çift silindir,
Zontes. 250 cc 25 hp tek silindir. Kolay gelsin.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Tarzlari farkli 2 motor. Bu iki motor kiyaslanmaz. Cin dusmani degilim ama 11 bin i gidip cinliye vermem.. tabiki cbr.. bu mondialin gozumde ederi en fazla 6000 tl...
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Tarzlari farkli 2 motor. Bu iki motor kiyaslanmaz. Cin dusmani degilim ama 11 bin i gidip cinliye vermem.. tabiki cbr.. bu mondialin gozumde ederi en fazla 6000 tl...

Bu konuya katılmıyorum. Tamam çinli olayı düşündürüyor. Ama çinlilerde de bir değişim/gelişim var. RX3i Evo bunun en somut örneği.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Bu konuya katılmıyorum. Tamam çinli olayı düşündürüyor. Ama çinlilerde de bir değişim/gelişim var. RX3i Evo bunun en somut örneği.

dediğim gibi çinli düşmanı değilim ama bir çinli motorsiklet alınırsa neden alınır?
bence f/p oranı olursa alınır. bu motorda o yok diye düşünüyorum ben.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
herkes söylemiş zaten bu ikisi farklı dünyalar ....
kullanım olarak düşünürsek neden maxiscooter almıyorsun , ben yaz-kış istanbul şehiriçi kullanıyorum , ilk motorum maxiscooter idi sonra hevesle vitesli aldım ama çok yoruldum açıkçası , şimdi x-max kullanıyorum , kesinlikle iyi düşün derim....
kullanım tarzına göre motor seçmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Elma ile kaymaklı ekmek kadayıfını karşılaştırmışsın..Konu kilit üye ban..
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
MONDİ-AL yolda KAL diye bir dalga vardır bilir misin? Karşılaştırdığın motorlar hiç kıyasa girmeyecek kadar kısa ve net.
 
Katılım
7 Ara 2016
Mesajlar
150
Cafe racer ve ss pek mantıklı kıyaslama değil ama ne kadar güzel görünürse görünsün tercihim japon olurdu.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Zamanım çok uğraşırım, şekil-şemal, hipsterlik de var, güç benim için çok önemli değil dersen = mondial
Aman başım ağrımasın, şekli de fena değil, gerçi bundan 1 milyon tane var, azıcıkta gitsin dersen = honda

Pcx geldi 6-7 yaşına. Benimki ilk başlarda Türkiyede km'si en hızlı yükselen pcx ti. Düzenli bakımına girer çıkar 1 kere akü bitti, bir kere öndeki o ufak lambaların birinin ampulü kesti. 4 yıldır doğru dürüst binemiyorum 37000de kaldı. Normalde iki ayda bir bakıma giriyordum.
Xtreme 1300 km'de. Farı fabrikadan ayarsız geliyor andromedaya işaret gönderirsin, arka park lambası yolda giderken kabloları ile birlikte uçup gitti, haberim olmadı, sağı solu, krom görünümlü vidaları paslandı, kışın yolda kullanılmadı pcx gibi tuz yemedi, bu neyin pası? Çıkartmaları çıkmaya başladı, hiç basınçlı suyla yıkanmadı, hatta doğru dürüst yıkanmadı, ön tamponun üstündeki çıkartma yarıldı, bildiğin yarıldı :sunny: çalışırken hiç sıkıntı çıkartmamıştı, dün çok zor çalıştı.
Haa ben mondiyi niye aldım: "nispeten " uygun fiyatlı, kırarsam üzülmeyeceğim, araziye girebileceğim, üstünde çalışabileceğim, söküp takmaktan korkmayacağım bir alet diye aldım. Şimdilik iyi gidiyoruz. Ama arkada park lambam yok :jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Bir de mondial modellerine pek sağdık değil. Cart diye vazgeçer canının istemediğinden, sonra gene getirir!, yurt dışında bilindik mi, bu marka dersin aval aval bakarlar.
honda öylemi cbr 250 yi tanımayan, görmemiş bir kişi yoktur. ( vardır kesin ama anladın anlatmak istediğimi) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
53
YAMAHA YZF R25 2016 sıfır km aldım arkadaşlar ne yaptıgımı bi bilsem :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst