- Konu Yazar
- #1
125 cc çinli vitesli bir motosiklet kullanıcısıyım. Motorumla okul-ev-iş arası gidiyorum. Motor iyi olsa 300 km lik uzun tur yapmayı düşünüyorum da motor saatli bomba gibi. Şimdi benim bütçem 8 bin di ailevi sebeplerden dolayı paramın bir kısmını verdim. 4-5 bin bütçem kaldı. Şuan da bi belirsizlik var bi ihtimal bi yerden para gelebilir ve ben pulsar alırım o zaman ama bu ihtimali şuan kafamızdan atalım. Diğer seçeneklere bakalım. Pulsara param yeterse bu ikisinide düşünmiyicem zaten.
1.Seçenek Bajaj Boxer alıp cafe racer yapıp üniversitenin önüne havalı bir biçimde gitmek. Motora modifiyeyle 5 bin verip çoğu motorlardan yakışıklı olmakta var tabi. Ama eksileri yok mu? Tabi var. Uzun yolda 100 km üzeri gidememe. Şehir içi istediğim performansı alamama vs vs diye uzar gider.
2. Seçenek ise TVS Apache 4500 civarına 2. El temiz alıp binilir. Görüntüsü her ne kadar güzel olsada o bir commuter! Ama uzun yolda boxer dan her haliyle iyi olcağı bir gerçek aynı şekilde şehir içindede.
Siz benim yerimde olsanız boxer alıp istediğiniz modifiyeyi yapıp binmek istediğiniz motoramı binerdiniz yoksa mantık evliliği yapıp tvs ye mi binerdiniz?
Not-Dediğim gibi para gelirse pulsar düşünüceğim ama paranın gelmemesini hesaba katıyorum. Çünkü belli bişey yok. O yüzden boxer ile apache arasında kaldım.
1.Seçenek Bajaj Boxer alıp cafe racer yapıp üniversitenin önüne havalı bir biçimde gitmek. Motora modifiyeyle 5 bin verip çoğu motorlardan yakışıklı olmakta var tabi. Ama eksileri yok mu? Tabi var. Uzun yolda 100 km üzeri gidememe. Şehir içi istediğim performansı alamama vs vs diye uzar gider.
2. Seçenek ise TVS Apache 4500 civarına 2. El temiz alıp binilir. Görüntüsü her ne kadar güzel olsada o bir commuter! Ama uzun yolda boxer dan her haliyle iyi olcağı bir gerçek aynı şekilde şehir içindede.
Siz benim yerimde olsanız boxer alıp istediğiniz modifiyeyi yapıp binmek istediğiniz motoramı binerdiniz yoksa mantık evliliği yapıp tvs ye mi binerdiniz?
Not-Dediğim gibi para gelirse pulsar düşünüceğim ama paranın gelmemesini hesaba katıyorum. Çünkü belli bişey yok. O yüzden boxer ile apache arasında kaldım.