Bu genç kardeşiniz ne yapmalı? Kafası çok karışık.

Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
49
Kardeşim konuşmak için konuşan bazı arkadaşlara aldırış etme, iş onlardan geçtiği için seni anlayamamaları normal.
Bana kalırsada +50 yaş grubu 2-3 senede bir yeterlilik belgesi tarzı birşey almalı.
Bazıları refleksleri ve diğer yetileri yavaşladığı için tehlike arzediyorlar.
Konumuza dönecek olursak, bana kalırsa boxer için düşündüklerin daha mantıklı. Şekli şemali güzel yapılmış örnekleride var.
Hem emek verip kendin uğraştığın, söküp taktığın için aranda motorunla bağ oluşur severek kullanırsın hemde şekli şemali TVS göre daha güzel olur.
 
Katılım
24 Eki 2016
Mesajlar
62
Arkadaş gayet samimi bir şekilde öneri istemiş. Her motosiklet kullanıcısı motosikletinin görünüşüne önem verir ve tabiri caizse havalı olmak ister. Bunun neresi yanlış anlamadım.

Çıkıp bu şekilde öneri almak isteyen birine ergensin şusun busun vs gibi küçümseyici ithamlarda bulunmak sadece sizi küçük gösteriyor.
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
Fikrnize saygı duyuyorum elbette, ben de kendi fikrimi beyan ettim. Ben bu şekilde yorumladım arkadaşın yazdıklarını. Genç arkadaşlar her zaman yaptıklarıyla ve sahip olduklarıyla çevresinde kabul görmek beğenilmek ister. Belki de ben aradaki o ince çizgiyi göremiyorum, ileriki yaşlarda görebileceğim belki de kim bilir. Saygılar.

evet katılıyorum bi noktada ben de sadece bu açıdan bunun yanlış olduğunu söyledim arkadaşa. ama yanlış anladı kızar gibi söylediğimden neyse konu farklı yere geldi. Teşekkürler
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
hocam sonucta genc ve ister istemez biraz hava atmak da isteyecektir kendi capinda. ben abes bulmuyorum bunlari. yasi itibariyle normal sayilir. guzel bir cafe racer herkes isteyebilir. ayrica aykiri bir urun oldugu icin de dikkat ceker.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şekil'e göre motor alanlara kızıyorsunuz'da , ne yapalaım ? 17-18 yaşında bir genç sizce mobilet'e yada Cg'ye binmek ister mi ? Tabiki Şekil olanı seçicez. Biraz mantığa davet ediyorum...
 
Katılım
15 Ocak 2017
Mesajlar
38
abicim cok uç mu olur bilemiyorum 2. el kuba 200 sl al chopper ama sekıllı uzun yolada gider,kapadokya turu yaptım eşimle sıkıntısız donduk.Hevesimi ve parayı bulunca nakede gectim buda bi öneri.
 
Katılım
1 Mar 2017
Mesajlar
25
gercek suki yasi kucuk kardeslerimize motorun yasaklanmasi icin dua edicem artik. gosteris icin motor kullaniyosunuz. sirf java olsun kiz tavlayalim diye... bunun arabayla olani da bana gore aynidir veya baska hobi alanlarinda da. bu kafayla yola cikmis insanlar basarili olamazlar. bemden sana tavsiye ne yaparsan yap, okulda populer olmak icin yapma birseyi. basarili ve hakkiyla yapmak icin yap...

Yaşı küçük kardeşlerimiz derken neyi kast ediyor?Herkes belirli bir yaşa geldikten ve eğitimini aldıktan sonra ehliyet almaya hak kazanır.Küçük kardeşlerimiz derken neyin genellemesi yaptı hala anlamadım ama bu hakkı onların ellerinden alınması için dua etmek nasıl bir mentalite hocam?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst