- Katılım
- 30 Eki 2014
- Mesajlar
- 49
Kardeşim konuşmak için konuşan bazı arkadaşlara aldırış etme, iş onlardan geçtiği için seni anlayamamaları normal.
Bana kalırsada +50 yaş grubu 2-3 senede bir yeterlilik belgesi tarzı birşey almalı.
Bazıları refleksleri ve diğer yetileri yavaşladığı için tehlike arzediyorlar.
Konumuza dönecek olursak, bana kalırsa boxer için düşündüklerin daha mantıklı. Şekli şemali güzel yapılmış örnekleride var.
Hem emek verip kendin uğraştığın, söküp taktığın için aranda motorunla bağ oluşur severek kullanırsın hemde şekli şemali TVS göre daha güzel olur.
Bana kalırsada +50 yaş grubu 2-3 senede bir yeterlilik belgesi tarzı birşey almalı.
Bazıları refleksleri ve diğer yetileri yavaşladığı için tehlike arzediyorlar.
Konumuza dönecek olursak, bana kalırsa boxer için düşündüklerin daha mantıklı. Şekli şemali güzel yapılmış örnekleride var.
Hem emek verip kendin uğraştığın, söküp taktığın için aranda motorunla bağ oluşur severek kullanırsın hemde şekli şemali TVS göre daha güzel olur.