yabancı forumları okuyorum canada ya falan nisan mayıs anca gelir diyorlar , bize mart teslim dediler ama nisana mayısa kalmaz inşallah..
biraz önce görüştüm mart son hafta pazartesi teslim edeceklermiş.
Arkadaşlar bugun honda'ya uğradim bazi 2017 model motorlar gelmis normal crf 250L de gelmiş başka subeye inmiş büyük bi ihtimal rally de gelmiştir 1-2 haftaya motorlar bayilere dağitilir
Cbf 500 satip, yalnizca kemerburgaza/agvaya kahvaltiya giderken mekanin girisi ile kahvalti masasi arasindaki toprak yolu gitmek icin crf 250 rally e gecmek istiyorum. Bir de yuksek motora binmek istiyorum. Caiz midir?![]()
hangi bayi ile görüştünüz acaba, ben istanbul doğu batı bayiinden aldım ama tam tarih belirtemiyorlar sizin söylediğiniz gibi
Bütün 2017 model motorlar gelmiş rally gelmedi hayret Nisanin 2 sinde bi kargo daha gelecekmis hondadan Türkiye'ye sabirsizlikla bekliyoruz
Motor önümüzdeki hafta pazartesi 27 sinde geleceği söylenmisti ertelediler heralde tarihi nisanin 10 unda gemi gelecekmiş demişler arkadaşima
fiyat artarsa kötü olur valla!!!!! dolarda düştü ama ...Kusadasinda sormus arkadaş siz yakin zamanda sordunuzmu? Hondanin sitesinde rally gözükmüyor fiyatmi güncelliyecekler acaba