Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
haırlı olsun diyeyim sattınız demek cup ile idare edersiniz artık çok zaman kalmadı
 
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
23
acaba bu motorsıklete de super moto yapan olurmu :) nasıl durur acaba olurmu kı
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
yabancı forumları okuyorum canada ya falan nisan mayıs anca gelir diyorlar , bize mart teslim dediler ama nisana mayısa kalmaz inşallah..
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Arkadaşlar bugun honda'ya uğradim bazi 2017 model motorlar gelmis normal crf 250L de gelmiş başka subeye inmiş büyük bi ihtimal rally de gelmiştir 1-2 haftaya motorlar bayilere dağitilir
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Rally nin kesin geldiği belli deyilmiş gelmişte olabilir dediler pcx crf 250L gibi baska 2017 model motorlar gelmiş Kusadasi bayine gittim
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
91
Cbf 500 satip, yalnizca kemerburgaza/agvaya kahvaltiya giderken mekanin girisi ile kahvalti masasi arasindaki toprak yolu gitmek icin crf 250 rally e gecmek istiyorum. Bir de yuksek motora binmek istiyorum. Caiz midir? :)
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Cbf 500 satip, yalnizca kemerburgaza/agvaya kahvaltiya giderken mekanin girisi ile kahvalti masasi arasindaki toprak yolu gitmek icin crf 250 rally e gecmek istiyorum. Bir de yuksek motora binmek istiyorum. Caiz midir? :)

haha, caizdir kardeşim , hepimizin ayrı ayrı abidik gubidik sebepleri var bu aleti almak için :)bir an önce teslimatlara başlasalar da rahatlasak
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
2 gun önce görüştüm , CRF 250 L ler hem Şekerpınar Honda'ya hem bayilere gelmiş ama CRF 250 Rally daha gelmemiş ama hala inatla martın son haftası teslim edeceğiz diyorlar , anlamlandıramamakla birlikte heyecanla bekliyoruz ,inşallah artık yakındır.
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Bütün 2017 model motorlar gelmiş rally gelmedi hayret Nisanin 2 sinde bi kargo daha gelecekmis hondadan Türkiye'ye sabirsizlikla bekliyoruz
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Bütün 2017 model motorlar gelmiş rally gelmedi hayret Nisanin 2 sinde bi kargo daha gelecekmis hondadan Türkiye'ye sabirsizlikla bekliyoruz

hadi hayırlısı elimdeki mtoruda sattım kaldık ayazda güneşi gördükce heyecanlanıyorum gelsin artık yeter daaaaaa :flower:
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Motor önümüzdeki hafta pazartesi 27 sinde geleceği söylenmisti ertelediler heralde tarihi nisanin 10 unda gemi gelecekmiş demişler arkadaşima
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Kusadasinda sormus arkadaş siz yakin zamanda sordunuzmu? Hondanin sitesinde rally gözükmüyor fiyatmi güncelliyecekler acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst